Daniel Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Aaaah, ferdig med prøver for i år Heldige svin... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Jeg vil sove frem til juleferien. Er så mye dritt på skolen nå fremover at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg... Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Jeg vil sove frem til juleferien.Er så mye dritt på skolen nå fremover at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg... Hmm, jeg enser særemne... Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Noen som vet om et sted der jeg kan ha et album med bilder, også linke til bilder derfra f.eks her i forumet, uten at det kommer sånn "Beklager, dynamiske tagger er ikke tillatt" (eller whatever det kommer opp). Photobucket gidder ikke registrere flere gratisbrukere før i desember, så... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Hmm, jeg enser særemne... Det også. Minste problemet. Skal ha muntlig framføring på tirsdag, vi har hatt siden før sommerferien på å forberede oss, jeg har ikke begynt enda, men det går bra. Verre med tentamene osv. (Selv om jeg bare skal ha i matte og fysikk). Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Jeg vil sove frem til juleferien.Er så mye dritt på skolen nå fremover at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg... Du har sikkert samme problem som meg. Jeg pleier å gi opp når det blir for mye stress. Men kan gjøre det bra når det ikke gjelder. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Noen som vet om et sted der jeg kan ha et album med bilder, også linke til bilder derfra f.eks her i forumet, uten at det kommer sånn "Beklager, dynamiske tagger er ikke tillatt" (eller whatever det kommer opp). Photobucket gidder ikke registrere flere gratisbrukere før i desember, så... På http://www.eurofoto.no/ tror jeg at du kan lage ditt eget "album".. Vet ikke om alle kan få tilgang til det men.. Ellers kan du jo registere deg på start.no og bruke FTP. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Jeg hater å passe plagsomme lillebrødre Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Hmm, jeg enser særemne... Det også. Minste problemet. Skal ha muntlig framføring på tirsdag, vi har hatt siden før sommerferien på å forberede oss, jeg har ikke begynt enda, men det går bra. Verre med tentamene osv. (Selv om jeg bare skal ha i matte og fysikk). Slik som om du skriver dette innlegget, virker det som om det ikke er så galt når alt kommer til alt. Cheer up, mate! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Er vel ikke så galt. Bare jeg som er skummelt giddalaus når det gjelder skolen. Er temmelig lei alt. Ikke er det noe bedre at jeg vet karakterene ikke har en dritt å si. Men jeg kan jo ikke stryke fordet... Hva skjer forresten med at jeg tegner nisseluer på alt? Dampgutten; Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Når det gjelder å være lei skole, så er du vel ikke akkurat alene. Takk og pris for at jeg har en kongeklasse... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Samme her egnetlig. Hadde jeg gått i en annen klasse hadde jeg nok sluttet. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Noen som gidder å lage nisselue på min avatar? Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 håper jeg får HL2 til uka,bestillte for 11 dager siden,har ikke fått det ennå. i dag har jeg laget vaffelrøre,og stekt vafler.Det smakte utrolig godt. *kose seg* Lenke til kommentar
big_mama Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Jeg hater å passe plagsomme lillebrødre Jeg også lillebrødrene miner er så jææææævli innpåslitne Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Jeg spiser ris med provence og hvitløk og drikker te. Snart skal jeg begynne å øve på prøve. Ble ikke noe av filmkveld med kompisen min pga jeg er for lat, dessverre. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Samme her egnetlig.Hadde jeg gått i en annen klasse hadde jeg nok sluttet. Jeg går i en klasse som er veldig lite motiverende. Det er bra miljø, men nesten ingen er så særlig glad i å jobbe. Men jeg skal prøve å holde meg på rundt 4 i snitt. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Netcom sin kundetelefon-sak har ufattelig stygg ventemusikk. Og jeg betaler faktisk penger for å få høre på den... "De rykker stadig bakover i køen, venligst vent." Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 OMG, så jævla kjedelig nå Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 (endret) Svarte Nå sølte jeg et glass cola til over tastaturet Det er andre gang på en uke. Endret 28. november 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg