SupremeX Skrevet 28. november 2004 Rapporter Del Skrevet 28. november 2004 Substantiv: Hankjønn: I fleirtal får hankjønnsorda endingane -ar og -ane ein hatt - hatten - hattar - hattane ein sokk - sokken - sokkar - sokkane Hokjønn: I fleirtal får hokjønnsorda endingane -er og -ene ei bukse - buksa - bukser - buksene ei skjorte - skjorta - skjorter - skjortene Inkjekjønn: I fleirtal får inkjekjønnsorda inga ending i ubunden form og endinga -a i bunden form eit belte - beltet - belte - belta eit skjørt - skjørtet - skjørt - skjørta Litt om substantiv iallefall.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. november 2004 Rapporter Del Skrevet 28. november 2004 Husk ordbok for bøying av sterke verb. (tror i hvert fall det står der) Ellers så er det ganske greit å ikke bruke -else-endinger. Bytt ut else med ing. (forelskelse = forelsking, forsinkelse = forsinking osv) Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 28. november 2004 Rapporter Del Skrevet 28. november 2004 Noen som vet om et greit program vhor jeg kan se en animasjon og redigere det bilde for bilde? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 28. november 2004 Rapporter Del Skrevet 28. november 2004 Hvordan animasjon? .gif, flash eller hva? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 28. november 2004 Rapporter Del Skrevet 28. november 2004 (endret) Åja, stupid me.. GIF. Edit: Ny avatar igjen. Også av en person på deviantart.com Snille folk der. Endret 28. november 2004 av ehs5 Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 28. november 2004 Rapporter Del Skrevet 28. november 2004 .gif kan man åpne og tulle med i Adobe ImageReady. Hvis du ikke har Photoshop kan du laste ned noe som heter "GIF construction set", tror det er gratis. Google for it. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 28. november 2004 Rapporter Del Skrevet 28. november 2004 (endret) Ingen som har noen få enkle regler som kan redde meg fra toern? Husk det over, og at ordet "man" ikke finnes på nynorsk. Bruk "ein" i stedet. Slik skal man ikke gjøre = slik skal ein ikke gjere. Rett på meg noen, hvis noe er feil. For øvrig stolt over at jeg ikke fylleposta her i går. Riktignok søvnen som dro meg fra det, men allikevel. Endret 28. november 2004 av nr.4 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. november 2004 Rapporter Del Skrevet 28. november 2004 Slik skal ein ikkje gjera. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 28. november 2004 Rapporter Del Skrevet 28. november 2004 darkness| har nynorskkunnskapene inne. Nå ble forresten musa mi super1337 igjen. Alt som trengtes var en pussemaskin... Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 28. november 2004 Rapporter Del Skrevet 28. november 2004 er det noen snille forumsbrukere som gidder å resize det vedlagte bildet? skal bli julete....men har bare ps tryout, så jeg får ikke savet. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 28. november 2004 Rapporter Del Skrevet 28. november 2004 (endret) gjera. Joda, var usikker på den og sjekka på ordbok.no, men selvfølgelig trykka jeg jo feil. Endret 28. november 2004 av nr.4 Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 28. november 2004 Rapporter Del Skrevet 28. november 2004 tuuuuuuuuuuuuusen takk for nynorsk hjelpen. Skal se over innleveringa en gang til nå Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 28. november 2004 Rapporter Del Skrevet 28. november 2004 AJAJAJAJAJAJ!!! Fått platen min! Gwahahamohahaja!! Argh!. Denne platen er gått ut av produksjon, og er veldig sjelden. Den inneholder noen skikkelige pærler som ikke er å oppdrive noe annet sted... behold... http://www.discogs.com/release/132768 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. november 2004 Rapporter Del Skrevet 28. november 2004 (endret) er det noen snille forumsbrukere som gidder å resize det vedlagte bildet? skal bli julete....men har bare ps tryout, så jeg får ikke savet. Her vet ikke om det er riktig størrelse og det Endret 28. november 2004 av BUNDY Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 28. november 2004 Rapporter Del Skrevet 28. november 2004 er det noen snille forumsbrukere som gidder å resize det vedlagte bildet? skal bli julete....men har bare ps tryout, så jeg får ikke savet. Her vet ikke om det er riktig størrelse og det Tusen hjertlig! digger julen....*insert christmas pris* Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. november 2004 Rapporter Del Skrevet 28. november 2004 er det noen snille forumsbrukere som gidder å resize det vedlagte bildet? skal bli julete....men har bare ps tryout, så jeg får ikke savet. Her vet ikke om det er riktig størrelse og det Tusen hjertlig! digger julen....*insert christmas pris* Bare hyggelig. Noen som skal vere våken lenge i natt? Lenke til kommentar
Blax Skrevet 28. november 2004 Rapporter Del Skrevet 28. november 2004 I morgen er det prøve.. Naturfag..UFF! Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 28. november 2004 Rapporter Del Skrevet 28. november 2004 I morgen har jeg mattetentamen... Går egentlig helt greit så lenge jeg husker regelboka mi. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 28. november 2004 Rapporter Del Skrevet 28. november 2004 Aaaah, ferdig med prøver for i år Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 28. november 2004 Rapporter Del Skrevet 28. november 2004 Aaaah, ferdig med prøver for i år Yeah, yeah... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg