Bandidos-Pelle Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Heller Bruce almighty for hele familien ville nå jeg ha sagt. (Noe jeg i grunn gjorde også) Bandidos Pelle: Ja? Og så? Bestemmer IMDB hvilken fim som er bra og hvilken som ikke er det? Bra film synes jeg ihvertfall. Jeg har ikke sett den, og begrunner derfor mine argumentasjoner med en såpass seriøs side som IMDB. Hvorvidt den er bra eller ei har jeg ikke noe grunnlag for å si, så derfor ender jeg opp med dette dilemmaet: 1. Stole på deg. 2. Stole på IMDB. Aner ikke hvem som har rett. Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Vel, hovedpersonen i Undercover brother er neger. Kanskje han som ikke rekkomanderte filmen på IMDB er medlem i KKK? Så, derfor skal du stole på meg... Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Heller Bruce almighty for hele familien ville nå jeg ha sagt. (Noe jeg i grunn gjorde også) Bandidos Pelle: Ja? Og så? Bestemmer IMDB hvilken fim som er bra og hvilken som ikke er det? Bra film synes jeg ihvertfall. Jeg har ikke sett den, og begrunner derfor mine argumentasjoner med en såpass seriøs side som IMDB. Hvorvidt den er bra eller ei har jeg ikke noe grunnlag for å si, så derfor ender jeg opp med dette dilemmaet: 1. Stole på deg. 2. Stole på IMDB. Aner ikke hvem som har rett. Egentlig så er det bare DIN EGEN smak som som gjelder. Kan ikke si jeg er enig HVER gang med en eneste anmelder i verden jeg. Så jeg stoler på meg selv, og et par kamerater som aldri svikter smaken min også. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Greit, off I go. Får ta det på magefølelsen. Takker for tips, and have a pleasent evening! Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Vel, du går glipp av noe... Men håper ikke jeg fikk deg i tvil... Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 "another gladiator falls to pieces" seriøst jeg blir angrepet av helkerm ormer hele tiden Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Synd å høre. I've got worms (replikk fra >Dumb and dumberer Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 (endret) Jeg skal se Seren Dipity for ørtende gang med en kompis som elsker den filmen like mye som meg. Men det er leeeeenge til... Endret 28. november 2004 av AnAnAs Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Serendipity er tøff Jeg så den klokken 4 om natten med en kompis. Det var lattis Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 da er jeg ferdig på jobben i kirkerudbakken! Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Nå har jeg laga meg juleavatar! Den ble litt pen, synes jeg. Skal ikke ta den i bruk før 1. Desember kl 00.00 da Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Jeg har fått ny avatar. En fyr på deviantart.com lagde den til meg. Vet ikke om den ble sånn som jeg hadde tenkt meg.... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Makan til spam det var i natt da. "Hei xxx", "Hei xxx", "Hei xxx" I morgen er det "helsedag" på skolen, noe jeg egentlig vil gi faen i, lurer på om de skriver fravær. Må også ta meg en tur til helsesøster snart, tror jeg, jeg vet at jeg kommer til å få ryggproblemer på grunn av holdning når jeg går og måten jeg sitter på, noen som vet om man kan få no tilbud om fysioterapi når man er student? Vurderer å prøve litt, har litt vondt noen ganger nederst i ryggen. Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 <---- Fear my jule-avatar Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 <---- Fear my jule-avatar Need host? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Shall I ph34r the blank? Ømm... Den var dårlig.... Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 (endret) Neh. Rota med URL-en. Funker nå. Gammel: Juleversjon v2: EDIT: Laget en ny en jeg, med litt skygge på hatten. Den så så kjedelig rød ut uten. Endret 28. november 2004 av Dingot0m Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 (endret) <---- Fear my jule-avatar what ******** avatar? der kom den.... Endret 28. november 2004 av BUNDY Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 <---- Fear my jule-avatar Den var bra da Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Fant nettop ut hvor dårlig jeg er i nynorsk. Ingen som har noen få enkle regler som kan redde meg fra toern? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg