Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Heller Bruce almighty for hele familien ville nå jeg ha sagt. (Noe jeg i grunn gjorde også)

Bandidos Pelle: Ja? Og så? Bestemmer IMDB hvilken fim som er bra og hvilken som ikke er det? :roll: Bra film synes jeg ihvertfall.

Jeg har ikke sett den, og begrunner derfor mine argumentasjoner med en såpass seriøs side som IMDB. Hvorvidt den er bra eller ei har jeg ikke noe grunnlag for å si, så derfor ender jeg opp med dette dilemmaet:

1. Stole på deg.

2. Stole på IMDB.

Aner ikke hvem som har rett. :dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heller Bruce almighty for hele familien ville nå jeg ha sagt. (Noe jeg i grunn gjorde også)

Bandidos Pelle: Ja? Og så? Bestemmer IMDB hvilken fim som er bra og hvilken som ikke er det? :roll: Bra film synes jeg ihvertfall.

Jeg har ikke sett den, og begrunner derfor mine argumentasjoner med en såpass seriøs side som IMDB. Hvorvidt den er bra eller ei har jeg ikke noe grunnlag for å si, så derfor ender jeg opp med dette dilemmaet:

1. Stole på deg.

2. Stole på IMDB.

Aner ikke hvem som har rett. :dontgetit:

Egentlig så er det bare DIN EGEN smak som som gjelder. Kan ikke si jeg er enig HVER gang med en eneste anmelder i verden jeg. Så jeg stoler på meg selv, og et par kamerater som aldri svikter smaken min også.

Lenke til kommentar

Makan til spam det var i natt da. "Hei xxx", "Hei xxx", "Hei xxx"

I morgen er det "helsedag" på skolen, noe jeg egentlig vil gi faen i, lurer på om de skriver fravær. :hmm:

Må også ta meg en tur til helsesøster snart, tror jeg, jeg vet at jeg kommer til å få ryggproblemer på grunn av holdning når jeg går og måten jeg sitter på, noen som vet om man kan få no tilbud om fysioterapi når man er student? Vurderer å prøve litt, har litt vondt noen ganger nederst i ryggen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...