Goophy Skrevet 28. november 2004 Rapporter Del Skrevet 28. november 2004 Jeg skal skrive en side om utenrikspolitikk fra 1950-1995 i nyere historie. Skal også ha gjort ferdig egentreningsplan + logger fra de 4 siste ukene. På tirsdag har jeg fremføring av særemne og på onsdag har jeg matteprøve, intergrasjon stort sett... Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 28. november 2004 Rapporter Del Skrevet 28. november 2004 (endret) Nynorsk suger. Hva slags demokrati har vi hvis flesteparten vil ha bort nynorsk? (untatt plotikerne) Det lurer jeg også på Nynorsken trekker ned norsk karakteren min. Kunne hatt 5, men pga av nynorsk ender jeg på 4. Og i år kommer det antageligvis til å bli enda værre. føler med deg Goophy Får vel prøve å lære meg noen regler... Kan ikke en eneste en. Endret 28. november 2004 av Det Dvergiske Kaffebord Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 28. november 2004 Rapporter Del Skrevet 28. november 2004 Hvor kan jeg kjøpe denne? Jeg fant den! *bestille* LINK Funker ikke i opera tough. Men den var utrolig kul! Den har jeg lyst på!! Goophy: Hoho, grønn brainslug! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 28. november 2004 Rapporter Del Skrevet 28. november 2004 Goophy: Hoho, grønn brainslug! The one and only original. Hadde den i noen år. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. november 2004 Rapporter Del Skrevet 28. november 2004 Ja da drar man snart... The funn... Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 28. november 2004 Rapporter Del Skrevet 28. november 2004 http://www.mamut.com/homepages/Norway/1/5/yadiyadi/ Se på skjermkortene de selger! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. november 2004 Rapporter Del Skrevet 28. november 2004 Og da dro man. Adjø. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 28. november 2004 Rapporter Del Skrevet 28. november 2004 (endret) I helgene er jeg glad for å være jente. Jeg drar nesten aldri kortet på byen. Spesielt ikke nå i julebordssesongen. Makan til spandable, fulle karer... Og mamma har lært meg å aldri si nei takk til tingene man får gratis i livet. Endret 28. november 2004 av AnAnAs Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 28. november 2004 Rapporter Del Skrevet 28. november 2004 (endret) Ny juleavartar på meg også nå, håndlaget i Paint. EDIT: Men den var så dårlig at jeg dret i den... Endret 28. november 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. november 2004 Rapporter Del Skrevet 28. november 2004 idag merker eg at det er noe som ikke stemmer. Er grådig grumpy nå. *være sint* Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 28. november 2004 Rapporter Del Skrevet 28. november 2004 (endret) hva er "Helkern attack" for noe? har vist nlitt utsatt for helckern attack 4 ganger i dag Fant ut på kaspersky at det var en slags orm (jeg har bare sitti på hw i dag ) Endret 28. november 2004 av TrulZern Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 28. november 2004 Rapporter Del Skrevet 28. november 2004 Jeg hater søndager. Hvorfor? Det er mandag neste dag. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 28. november 2004 Rapporter Del Skrevet 28. november 2004 Jeg hater mandager jeg, for da er det bare tirsdag dagen etter. HAT! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 28. november 2004 Rapporter Del Skrevet 28. november 2004 Jeg hater mandager jeg, for da er det bare tirsdag dagen etter. HAT! Søndag = fri Mandag = skole Tirsdag = skole ..that shit. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 28. november 2004 Rapporter Del Skrevet 28. november 2004 Skal leie en bra komediefilm etterpå. Hvilken bør jeg velge? Bør helst passe til voksne også, om gamlingene også vil se. Bruce Almighty? Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 28. november 2004 Rapporter Del Skrevet 28. november 2004 er ikke akkurat pint mester Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 28. november 2004 Rapporter Del Skrevet 28. november 2004 Skal leie en bra komediefilm etterpå. Hvilken bør jeg velge? Bør helst passe til voksne også, om gamlingene også vil se. Bruce Almighty? Undercover brother Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 28. november 2004 Rapporter Del Skrevet 28. november 2004 Bra? Den har jo fått tilnærmet slakt på IMDB. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 28. november 2004 Rapporter Del Skrevet 28. november 2004 (endret) Heller Bruce almighty for hele familien ville nå jeg ha sagt. (Noe jeg i grunn gjorde også) Bandidos Pelle: Ja? Og så? Bestemmer IMDB hvilken fim som er bra og hvilken som ikke er det? Bra film synes jeg ihvertfall. Endret 28. november 2004 av ehs5 Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 28. november 2004 Rapporter Del Skrevet 28. november 2004 Bruce allmighty er ikke så bra synes jeg. Historien er litt tynn. Men Undercover Brother er en skikkelig go' film. Den har jeg sett flere ganger, og kunne sett den enda noen til. Den er litt rip-off av gode gamle "Shaft" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg