Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg kan gi deg link til "historien om internett" hvis det hjelper Daniel.

Det er ikke vanskelig, bare deriiitkjedelig. Dessuten har vi nesten ikke om internett.

Det mest ergelige er nesten at jeg hadde laga en side jeg var skikkelig fornøyd med, men da jeg skulle konvertere om til *.mht (vi må levere som én fil, så derfor må jeg ekke arkiv), ble hele siden føkka, så jeg må levere sm fattig worddokument :(((((((((((((((

Lenke til kommentar
CFD: sykt, veldig sykt...

er det bare meg eller har alle filmene og bildene du har lagt ut her hatt veldig mye hud?

Masse hud? Jeg pleier og ta videoer når jeg trener eller når kalle er her og da pleier vi som oftest og gå uten tskjorte siden vi liker og trene litt..

Så det har vært endel hud de siste dagene.. Men det er jo bare morsomt ;)

Lenke til kommentar

Det er vell ikke lenge til vi ser Christian i Babethreaden? :woot:

Endeløig kommet meg hjem igjen fra mini LAN, og mora mi gadd ikke å hentemeg, så jeg måtte sykle hjem :roll: Det regner sinnsykt her nå...dritt kjipt... Også hadde jeg ingen ordentlig bag, så Shuttle'n og tastaturet ble klissvått,.....heldighvis gikk det (merklig nok bra) :roll: vell overstått, hjemme altså!

Lenke til kommentar
hmm.. fant nettopp ut at HeatoN (cs-duden) kommer til meg på nyttårsfest... hjelp! Er dette god nok grunn til å ta på meg selv? :)

Stakkars deg...! Hils fra meg og si at cs suger da :D

seriøst, hva skal du med han da? Han begynner bare å grine når han taper...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...