Suppelars2k Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Dere har kanskje lurt på hva jeg finner på når jeg kjeder meg? Now you know... Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Fet tegning HalTan! Litt sånn derre rayman-aktig Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Fet tegning HalTan! Litt sånn derre rayman-aktig Rayman er nok inspirasjonskilden her ja Rayman er überfett by the way... ÜBER ÜBER fett, faktisk. Har sikkert runna det 10 ganger, back in the days *mimre* Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Jeg kan gi deg link til "historien om internett" hvis det hjelper Daniel. Det er ikke vanskelig, bare deriiitkjedelig. Dessuten har vi nesten ikke om internett. Det mest ergelige er nesten at jeg hadde laga en side jeg var skikkelig fornøyd med, men da jeg skulle konvertere om til *.mht (vi må levere som én fil, så derfor må jeg ekke arkiv), ble hele siden føkka, så jeg må levere sm fattig worddokument (((((((((((((( Lenke til kommentar
CFD Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 CFD: sykt, veldig sykt...er det bare meg eller har alle filmene og bildene du har lagt ut her hatt veldig mye hud? Masse hud? Jeg pleier og ta videoer når jeg trener eller når kalle er her og da pleier vi som oftest og gå uten tskjorte siden vi liker og trene litt.. Så det har vært endel hud de siste dagene.. Men det er jo bare morsomt Lenke til kommentar
zed Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Riktig! Du trenger ikke klær når dere trenger da Keep up the good work ! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Det er vell ikke lenge til vi ser Christian i Babethreaden? Endeløig kommet meg hjem igjen fra mini LAN, og mora mi gadd ikke å hentemeg, så jeg måtte sykle hjem Det regner sinnsykt her nå...dritt kjipt... Også hadde jeg ingen ordentlig bag, så Shuttle'n og tastaturet ble klissvått,.....heldighvis gikk det (merklig nok bra) vell overstått, hjemme altså! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 (endret) SO3 suger uten sin kvinnlige halv (???) del Jaja, jeg kjeder meg enda mer... Men, jeg har fått flakslodd-julekalender, weeeehoooo, detta blir action. Endret 30. november 2003 av HalTan Lenke til kommentar
sparks Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Gee, er tapet på TA så stort? Bare be henne komme tilbake.. Bare syntes det ble litt mye intime samtaler som ikke jeg skjønte shiten av! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Tror dere jeg får deng hvis jeg lager en tråd om et problem angående torrent greier? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 (endret) SO3 suger uten sin kvinnlige halv (???) del Hm? Noe jeg har gått glipp av? Endret 30. november 2003 av flodhest Lenke til kommentar
zed Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Så lenge du ikke linker til det så. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 reklamering for tråden min. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=175352&hl= Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 (endret) Så lenge du ikke linker til det så. Oki, fett. EDIT: zed: forslag til hvilken kategori jeg skal poste i? Annet kanskje? Endret 30. november 2003 av flodhest Lenke til kommentar
zed Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 (endret) Hm ekke sikker. Kom på irc kan jeg hjelpe deg. Hvis du trenger hjelp da. Edit : Prøvde med avatar ala haltan og TA sin, men tror ikke den funka, eller? Endret 30. november 2003 av zed Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 hmm.. fant nettopp ut at HeatoN (cs-duden) kommer til meg på nyttårsfest... hjelp! Er dette god nok grunn til å ta på meg selv? Lenke til kommentar
zed Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Nei, men det er god nok grunn til å invitere meg. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Og meg! emgmemgmegmemmgmgmemegmgmemgmegmm!!!! Kan jeg få autografen hans? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 hmm.. fant nettopp ut at HeatoN (cs-duden) kommer til meg på nyttårsfest... hjelp! Er dette god nok grunn til å ta på meg selv? Stakkars deg...! Hils fra meg og si at cs suger da seriøst, hva skal du med han da? Han begynner bare å grine når han taper... Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 oki, zed. hw.no@undernet da eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg