Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

*lage ønskeliste til bjaa* jeg går i klassen din men du vet ikke hvem jeg er!

Haha :p

Så det er her du gjemmer deg, matte læreren min :love:

Jeg vil ha en 6'r til jul altså, ellers skal jeg henge deg ut forran klassen med alle de rare fobiene du har prata om meg etter skole tid...også skal jeg fortelle at du har misshandlet meg seksuelt!

Drit i det! Ikke heng meg ut, men uansett, jeg kan ikke gi deg 6er etter at jeg så deg og Jørgen inne på bøttekottet og ja,. dere dreiv jo på... Sorry, du får nok en 3'r i år og.. Og slutt å heng på kona mi.. Skaff deg en bikkje!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter et heeerlig måltid med entrecot, og jordbærkrem til dessert er jeg så alt for sinnsykt mett :| mamma er for god til å lage mat.. ekke sundt..

Jul snart ja.. :\ har ingen ting å ønske meg i år tror jeg.. eller.. dame og 1mill kr :p

Hmm, trenger å få vaska klær, får vel rydde litt her på rommet og få bært ned noe.. kanskje også kasta de 24 0.5 colaboksene og alle halvliterbrus flaskene..

Men er egentlig ikke no morro å ha det ryddigt.. man finner jo ikke no da.. og når det er rotete har man en grunn for å ikke dra med seg folk inn på rommet :-p jaja *rydde litt*

*Gleder meg fortsatt til gavekalender i morgen*

Lenke til kommentar
Drit i det! Ikke heng meg ut, men uansett, jeg kan ikke gi deg 6er etter at jeg så deg og Jørgen inne på bøttekottet og ja

WTF!?

Jørgen? Han går serisøt i klassen min! eg og han har funni på masse rart, hihi...tent på en pult, stjælt litt forskjellig ifra naturfagen.... "heksepulver" blandt annet, stjal også litt sånn "natrium" greier som reagerer LITTmed vann, hehe.... Vi tok og kasta en liten klump oppi den ene dassen på skolen, så fresa den rundt og spratt opp, og det ble nesten høll oppi det fattige taket der inne (!)

Lenke til kommentar
Drit i det! Ikke heng meg ut, men uansett, jeg kan ikke gi deg 6er etter at jeg så deg og Jørgen inne på bøttekottet og ja

WTF!?

Jørgen? Han går serisøt i klassen min! eg og han har funni på masse rart, hihi...tent på en pult, stjælt litt forskjellig ifra naturfagen.... "heksepulver" blandt annet, stjal også litt sånn "natrium" greier som reagerer LITTmed vann, hehe.... Vi tok og kasta en liten klump oppi den ene dassen på skolen, så fresa den rundt og spratt opp, og det ble nesten høll oppi det fattige taket der inne (!)

Jeg vet jo hvem jørgen er.. Er jo mattelærern hans og :D:laugh:

Lenke til kommentar
Ekke du sånn dykkemann da? Da må du ta bilde av en svære steinbit en gang. :))) Eller breiflabb.

Nope, jeg dykker ikke. Men jeg laget meg et kamera som jeg kan senke ned/taue fra båt. Dermed kan jeg skyte av og ha sett plasser som ingen andre har sett, eller kommer til og se :cool:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...