Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Etter å ha hengt rundt på søppel en stund så joiner jeg denne tråden. Håper at noen kjenner meg littegranne. Men til de som ikke aner hvem jeg er så heter jeg stian, jeg bor i kongsberg og jeg bruker mesteparten av fridtiden min foran pcen. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Laman: Du må poste bilde..... :/ Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Etter å ha hengt rundt på søppel en stund så joiner jeg denne tråden. Håper at noen kjenner meg littegranne. Men til de som ikke aner hvem jeg er så heter jeg stian, jeg bor i kongsberg og jeg bruker mesteparten av fridtiden min foran pcen. Jeg har merket litt til deg før! Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Etter å ha hengt rundt på søppel en stund så joiner jeg denne tråden. Håper at noen kjenner meg littegranne. Men til de som ikke aner hvem jeg er så heter jeg stian, jeg bor i kongsberg og jeg bruker mesteparten av fridtiden min foran pcen. Jeg har merket litt til deg før! weeeeeee Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 ahhh digg å slappe av foran pcen etter en hard arbeidsdag. Lurer på om jeg skal se en film etter på. Lurer på om det blir flying dagger... Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 EN fengende låt på den. Jeebus. Og det kommer som en overraskelse. Det er eminem dere snakker om her. Hallooo'o! Det er faktisk verre. IKKE EN fengende låt. Ikke quote meg feil. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 wælkommen. danke. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Det er faktisk verre. IKKE EN fengende låt. Ikke quote meg feil. Var nok litt rask på deleteknappen derja... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 W-T-F!? Hvorfor bruker du snowdog_ sin avatar med nisselue, Trulzern? Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 W-T-F!? Hvorfor bruker du snowdog_ sin avatar med nisselue, Trulzern? *dha * kan du bevise at det er snowdog sin hund Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 W-T-F!? Hvorfor bruker du snowdog_ sin avatar med nisselue, Trulzern? *dha * kan du bevise at det er snowdog sin hund Jada. Teit av deg, om ikke du har spurt Snowdog_ Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 W-T-F!? Hvorfor bruker du snowdog_ sin avatar med nisselue, Trulzern? *dha * kan du bevise at det er snowdog sin hund Jada. Teit av deg, om ikke du har spurt Snowdog_ jeg er da terorist Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 hva var vitsen med det innlegget der? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 TrulZern, er det SnowDOG_ sin avatar så ber jeg deg at du fjerner den. Stjeling av andres avatarer er ikke no fun. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 hva var vitsen med det innlegget der? Det er vedlagt et bilde Skjønte ikke helt bildet men Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Kan noen fikse 80*80 avtar til meg da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg