Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå skal jeg publisere hvordan du blir upoplær i hele nabolaget.

du tar høytalerne og får festa dem i vinduene, du skaffer rosa helicopter og draogtea tin tei, ding dong song(alle jævlige sanger), setter det på en playlist, i loop. så drar du til en kompis på tanum...

det jeg gjorde var og satte på de sangene, satt inni og koste meg :dribble:

så kom 2 naboer... mvuhahaha, og nå.... vel. jeg står ikke høyt på kronekursen :D

Lenke til kommentar

Jobb her også. Herregud så masse dumme kunder som finst. Blæ.

Var nettopp inne ei kjerring fra en skule, dei hadde handla noke greier og fått ført det opp på skulen - og skulen fikk en faktura på den nette sum av 81 kr - derav 50kr var et gebyr fordi fakturaen blei på mindre enn 500kr.

Det står et ark på kassen med store røde bokstaver som advarer om at "Fakturering under 500kr får i tillegg gebyr på 50kr" elns. Åsså klager ho på MEG fordi ho sjøl har handla for mindre enn den summen. Herregud så irritert man kan bli.

Endret av arve87
Lenke til kommentar
Var nettopp inne ei kjerring fra en skule, dei hadde handla noke greier og fått ført det opp på skulen - og skulen fikk en faktura på den nette sum av 81 kr - derav 50kr var et gebyr fordi fakturaen blei på mindre enn 500kr.

Det står et ark på kassen med store røde bokstaver som advarer om at "Fakturering under 500kr får i tillegg gebyr på 50kr" elns. Åsså klager ho på MEG fordi ho sjøl har handla for mindre enn den summen. Herregud så irritert man kan bli.

The stupidity is strong with this one.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...