andesam Skrevet 26. november 2004 Rapporter Del Skrevet 26. november 2004 gammlingene har klart å kjøpe vann (pepsi max) isteden for cola i dag.... og ikke noe chips. blir noe å ta igjenn i morra da Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 26. november 2004 Rapporter Del Skrevet 26. november 2004 bare det at de ikke er så happy for at jeg skal bestille meg "enda mere pce deler". Pc-deler?!? Yeah right... tror vi snakker snusk jeg... Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 26. november 2004 Rapporter Del Skrevet 26. november 2004 Den må ikke, i alle fall ikke så lenge Geoge W. Bush sitter i sjefsstolen. Men om man skal tjene skikkelig, må man jo satse 100.000 kr eller noe. Sikkert noen som har prøvd det og feilet.. Oi, sent. Skal på sportsfestival i morra. Talas. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 26. november 2004 Rapporter Del Skrevet 26. november 2004 Diskre pakke få det i ditt navn, hent det ut på nærmste postkontor...!!!!! u are home free hva er diksre pakke? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. november 2004 Rapporter Del Skrevet 26. november 2004 Nemlig. Fine dollarkursene. Og fine kameraet. Tror aldri jeg har kost meg så mye med et nytt kamera før. Jeg har knapt tatt i et speilrefleks-kamera før, men dette var temmelig intuitivt å bruke. Eksempelbilde? Har egentlig ikke så mye gøy å knipse bilder av her hjemme.. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 26. november 2004 Rapporter Del Skrevet 26. november 2004 Diskre pakke få det i ditt navn, hent det ut på nærmste postkontor...!!!!! u are home free hva er diksre pakke? I ditt tilfelle: En pakke som ikke oser av snusk og fanteri. En pakke der ordene Super-real-extreme-feel-wet-silicone-c*nt er pent pakket godt inn i et helt nøytralt og anonymt gråpapir Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 26. november 2004 Rapporter Del Skrevet 26. november 2004 De bildene var skarpe, psilocybe! Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 26. november 2004 Rapporter Del Skrevet 26. november 2004 da legger jeg meg, står nok opp i morra kl halv åtte for å se på ...eehh... hva går halv åtte på lørdag? jeg poster det her i morgen jeg Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. november 2004 Rapporter Del Skrevet 26. november 2004 Bah, jeg klarte å hive opp to like bilder. Reload det øverste, det skal være fikset. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 26. november 2004 Rapporter Del Skrevet 26. november 2004 Faen faen faen Nå fikk jeg plutselig drit vondt i halsen Vondt å svelge :-\ Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 26. november 2004 Rapporter Del Skrevet 26. november 2004 hva syns dere om vigrid??? vi har klasseproject om rasisme..... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. november 2004 Rapporter Del Skrevet 26. november 2004 SHE IS BACK! Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 26. november 2004 Rapporter Del Skrevet 26. november 2004 hva syns dere om vigrid??? vi har klasseproject om rasisme..... Vigrid er en gjeng forstyrrede mennesker som ikke burde få så mye oppmerksomhet som de faktisk får. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 26. november 2004 Rapporter Del Skrevet 26. november 2004 Mauuuugafsnkshalkvaka... hyh... Sovetid nå. God natt. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 26. november 2004 Rapporter Del Skrevet 26. november 2004 Faen faen faen Nå fikk jeg plutselig drit vondt i halsen Vondt å svelge :-\ Ja, det er rart hvordan du brått merker det, ikke sant? Det er alltid et punkt hvor du tenker "oh shit, nå får jeg vondt i halsen". Rare greier. DarkStarr: tror svaret gir seg selv jeg. Det er da heldigvis få som ikke forakter vigrid. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. november 2004 Rapporter Del Skrevet 26. november 2004 hva syns dere om vigrid??? vi har klasseproject om rasisme..... Dette er ingen skolethread... Lenke til kommentar
highlander Skrevet 26. november 2004 Rapporter Del Skrevet 26. november 2004 hva gjør man om man vil bestille noe fra internett men helst ikke vil at foreldree skal vite det? Få andre til å bestille for seg.Bestille slik at varen kommer mens foreldrene er på ferie. Ang. dollaren. Hvis man veksler inn 1000 NOK nå, så veksler tilbake når dollaren stiger igjen, da ville man jo tjene. Eller er det ulovelig? Tviler på at det er ulovelig, jeg har "sjekker" av amerikanske dollar her hjemme som jeg får tilsendt hver sommer fra onklene og tantene mine. Og jeg kan veksle det til norske kroner. Men hvis det var feil, er jo det det samme som å utveksle valutta. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 26. november 2004 Rapporter Del Skrevet 26. november 2004 Er noen som driver med valutaspekulering, så det er ikke ulovlig. Risikoen kan dog være høy. Lenke til kommentar
highlander Skrevet 26. november 2004 Rapporter Del Skrevet 26. november 2004 Er noen som driver med valutaspekulering, så det er ikke ulovlig. Risikoen kan dog være høy. Er som å drive med aksjer ja, ingen vits å bytte frem og tilbake. Tjener minimalt på det, om du ikke kjører på med en haug med penger. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. november 2004 Rapporter Del Skrevet 26. november 2004 Er noen som driver med valutaspekulering, så det er ikke ulovlig. Risikoen kan dog være høy. http://www.nettportalen.com/links/index.php?cat=741 ER lovlig ja, men er som det blir sagt det samme som aksje-styret.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg