Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jeg spilt WC3 med kalle her ganske lenge.. Ganske morsomt det ,men jeg både tapte og vant.. Vi har trent litt og tatt endel videoer av oss som står ute og endel av oss mens vi er inne.. Jeg hadde lagt meg for og hvile litt siden jeg var sliten og gjett hvem som klarte og hoppe på meg og sette på musikk.. Video kommer ,selvom den egentlig var veldig dårlig..

Lenke til kommentar
Nå har jeg spilt WC3 med kalle her ganske lenge.. Ganske morsomt det ,men jeg både tapte og vant.. Vi har trent litt og tatt endel videoer av oss som står ute og endel av oss mens vi er inne.. Jeg hadde lagt meg for og hvile litt siden jeg var sliten og gjett hvem som klarte og hoppe på meg og sette på musikk.. Video kommer ,selvom den egentlig var veldig dårlig..

Nei! Nei! Jeg vil ikke se! *puts on CFD-trademarked-movies protective googles*

Lenke til kommentar

Nå har jeg vært ute og spist på libanesisk restaurant. Var ganske spennende der. Til forrett fikk vi sånne skåler med forskjellige godsaker vi kunne spise sammen med sånn digg brød. Var fint i byen selv om det regna også. Julegrana var tent, og det var de klokkene som henger i Kalr Johan også. :))) Minner meg på at jeg må finne minijuletreet mitt. :))))

Lenke til kommentar

Ok, dette freaket meg ut en smule... Sitter å gomler brigde blanding og ser på TV. Plutselig kjenner jeg noe fuktig som lander på armen, og på armen ser jeg nå fullt av blodflekker. :scared: finner også 2 små våte flekker på stolen. Det er nå man ser i taket, og bare venter at liket skal ramle ned. vel, det kom intet lik. De to små våte flekkene på stolen så ut som spytt (slafset nok en smule :blush: ) men hvor i huleste kommer blodflekkene fra?

Forslag?

Lenke til kommentar
*lage ønskeliste til bjaa* jeg går i klassen din men du vet ikke hvem jeg er!

Haha :p

Så det er her du gjemmer deg, matte læreren min :love:

Jeg vil ha en 6'r til jul altså, ellers skal jeg henge deg ut forran klassen med alle de rare fobiene du har prata om meg etter skole tid...også skal jeg fortelle at du har misshandlet meg seksuelt!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...