ace_ventuora Skrevet 26. november 2004 Rapporter Del Skrevet 26. november 2004 :!: Skjønte den ikke før nå.. :!: Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 26. november 2004 Rapporter Del Skrevet 26. november 2004 Vi skulle liksom trene i kveld, som vi pleier å gjøre, i en gymsal i Salhus. Men tror dere ikke at noen oldboys'er hadde tatt treningstiden vår? Hadde vi vært flere enn dem hadde vi banket dem. Tror jeg. Eventuelt stukket av med ballen deres. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. november 2004 Rapporter Del Skrevet 26. november 2004 Wb b-real. Oohh ohh eg skal ringe broren til svogeren og spørre om han gidder å kjøpe noe for meg der borte og sende den privat til norge. Med dagen kurser så kan eg få kjøpt med digital kamera til en LATTERLIG pris! F.eks så kommer Canon EOS300 på bare 5250kr. og den MED objektiv. *klikke vinkel* *krysse fingre* Thankyou. Ja det lønner seg nå og ta en titt i utlandet. Vel, jeg stikker en tur til grotta så dropper jeg dama og se om hun er i bedre humør i morra en hun er i dag Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 26. november 2004 Rapporter Del Skrevet 26. november 2004 15, Er på en ungdomskole.Må til rketor på mandag og greier... Edit: Vil ikke kalle det blotting, var vell mere kappløp med en annen... "Skal vi se hvem som kommer først?" :lol: Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 26. november 2004 Rapporter Del Skrevet 26. november 2004 Løpe! Det var ikke så morsomt! Eller jo, det var det Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. november 2004 Rapporter Del Skrevet 26. november 2004 Wb b-real. Oohh ohh eg skal ringe broren til svogeren og spørre om han gidder å kjøpe noe for meg der borte og sende den privat til norge. Med dagen kurser så kan eg få kjøpt med digital kamera til en LATTERLIG pris! F.eks så kommer Canon EOS300 på bare 5250kr. og den MED objektiv. *klikke vinkel* *krysse fingre* Nemlig. Fine dollarkursene. Og fine kameraet. Tror aldri jeg har kost meg så mye med et nytt kamera før. Jeg har knapt tatt i et speilrefleks-kamera før, men dette var temmelig intuitivt å bruke. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 26. november 2004 Rapporter Del Skrevet 26. november 2004 Nemlig. Fine dollarkursene. Og fine kameraet. Tror aldri jeg har kost meg så mye med et nytt kamera før. Jeg har knapt tatt i et speilrefleks-kamera før, men dette var temmelig intuitivt å bruke. Eksempelbilde? Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 26. november 2004 Rapporter Del Skrevet 26. november 2004 Ligger ikke dollaren på 5kr elns? Blah, kjeder meg... Hva skal jeg finne på? Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 26. november 2004 Rapporter Del Skrevet 26. november 2004 hva gjør man om man vil bestille noe fra internett men helst ikke vil at foreldree skal vite det? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 26. november 2004 Rapporter Del Skrevet 26. november 2004 Ligger ikke dollaren på 5kr elns? Blah, kjeder meg... Hva skal jeg finne på? Den ligger på 6,50 kr, sånn ca. Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 26. november 2004 Rapporter Del Skrevet 26. november 2004 (endret) hva gjør man om man vil bestille noe fra internett men helst ikke vil at foreldree skal vite det? Få andre til å bestille for seg.Bestille slik at varen kommer mens foreldrene er på ferie. Ang. dollaren. Hvis man veksler inn 1000 NOK nå, så veksler tilbake når dollaren stiger igjen, da ville man jo tjene. Eller er det ulovelig? Endret 26. november 2004 av ace_ventuora Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 26. november 2004 Rapporter Del Skrevet 26. november 2004 Løpe! Det var ikke så morsomt! Var du helt el naturell? Hvis ikke kan du vel ikke straffes Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 26. november 2004 Rapporter Del Skrevet 26. november 2004 hva gjør man om man vil bestille noe fra internett men helst ikke vil at foreldree skal vite det? Bli litt eldre kanskje.... Tror det hjelper Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 26. november 2004 Rapporter Del Skrevet 26. november 2004 Ang. dollaren.Hvis man veksler inn 1000 NOK nå, så veksler tilbake når dollaren stiger igjen, da ville man jo tjene. Eller er det ulovelig? Fullt lovlig, men det er et sjansespill. Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 26. november 2004 Rapporter Del Skrevet 26. november 2004 Løpe! Det var ikke så morsomt! Var du helt el naturell? Hvis ikke kan du vel ikke straffes Naturel. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 26. november 2004 Rapporter Del Skrevet 26. november 2004 hva gjør man om man vil bestille noe fra internett men helst ikke vil at foreldree skal vite det? Bli litt eldre kanskje.... Tror det hjelper må jo vente til jeg får egen postkasse da bare det at de ikke er så happy for at jeg skal bestille meg "enda mere pce deler". Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 26. november 2004 Rapporter Del Skrevet 26. november 2004 (endret) Ang. dollaren.Hvis man veksler inn 1000 NOK nå, så veksler tilbake når dollaren stiger igjen, da ville man jo tjene. Eller er det ulovelig? Fullt lovlig, men det er et sjansespill. Men den må jo stige igjen en eller annen gang? Ikke det at jeg tenker på å gjøre det, var en intressang tanke.. Endret 26. november 2004 av ace_ventuora Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 26. november 2004 Rapporter Del Skrevet 26. november 2004 Haha, hunden til pappa har blitt modell for "Alt for damene" i Danmark. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 26. november 2004 Rapporter Del Skrevet 26. november 2004 Ang. dollaren.Hvis man veksler inn 1000 NOK nå, så veksler tilbake når dollaren stiger igjen, da ville man jo tjene. Eller er det ulovelig? Fullt lovlig, men det er et sjansespill. Men den må jo stige igjen en eller annen gang? Den må ikke, i alle fall ikke så lenge Geoge W. Bush sitter i sjefsstolen. Men om man skal tjene skikkelig, må man jo satse 100.000 kr eller noe. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 26. november 2004 Rapporter Del Skrevet 26. november 2004 hva gjør man om man vil bestille noe fra internett men helst ikke vil at foreldree skal vite det? Bli litt eldre kanskje.... Tror det hjelper må jo vente til jeg får egen postkasse da bare det at de ikke er så happy for at jeg skal bestille meg "enda mere pce deler". Diskre pakke få det i ditt navn, hent det ut på nærmste postkontor...!!!!! u are home free Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg