CurSe Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Smelt litt vaniljeis og hell opp i colaen. Smaken blir sikkert ikke så ulik den forferdelige smaken vanilla coke har fra før av Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Har jeg husket mange nok? Vet jeg har glemt noen når jeg ser her, men det var så helvetes mye navn som fløy gjennom hodet mitt. http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=3196488 Du glemte meg. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Har jeg husket mange nok? Vet jeg har glemt noen når jeg ser her, men det var så helvetes mye navn som fløy gjennom hodet mitt. http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=3196488 Du har glemt meg Lenke til kommentar
andesam Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Hmm, til dere som er ferdige med HL2: Hvor lenge har jeg igjen når jeg er på mission "Follow freeman (eller Gordon?)"? Har ennå ikke fått den andre gravitygun'en tror jeg har kommet et par baner lengre enn deg. (TROR). Jeg har ikke fått gravety gun #2 enda... Men standarden er fet uansett. . Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Jeg beklager til dere jeg glemte. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Jeg beklager til dere jeg glemte. Du er tilgitt Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 (endret) Synd at jeg ikke er mp i nord lenger B|real, ellers kunne jeg kommet på kaserne inspeksjon å rotet i skapet ditt Vel, alt du finner der er klær som stingker fanskap B|real: Du er på setermoen, right? Kjenner du isåfall en som heter Ruben Andreassen? Kan ikke si jeg gjør det. Jeg kjenner bare folk som er i ESK5 jeg...orker ikke å "gå på et hyggelig besøk" til andre eskene. Først så sier dama at vi ikke har hatt sex på X antall timer osv...og i andre øyeblikk så spør hun om jeg har hatt sex med noen andre en henne.. Damit altså..selvsagt har jeg ikke det..ble ordentlig skuffet i det hele tatt at hun spurte om noe slikt. BLAH... Ut å ta en røyk...har ikke trimmet lungene siden 09:00 eller.no Endret 26. november 2004 av B|Real Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Hvis jeg ser vanilla coke i butikken kan jeg kjøpe det til deg Evt. fortelle hvilke busser og tog du må ta for å komme deg hit for å kjøpe det.. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Nå fikk jeg fryktelig lyst på Vanilla Coke, men det SELGES SELVFØLGELIG IKKE I DETTE DRITTLANDET LENGER! huff, nei sånn går det når man er så eid i cs ;P Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 (endret) Har jeg husket mange nok? Vet jeg har glemt noen når jeg ser her, men det var så helvetes mye navn som fløy gjennom hodet mitt. http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=3196488 Jeg er priveligert! Først og greier! LenniZ: Du er EID! Endret 26. november 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Halloi. Hva slags straff kan man få for å løpe naken rundt skolen sin? Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 LenniZ: Du er EID! tok deg et par ganger da :!: Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Jeg er priveligert! Først og greier! Mye å skryte av Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Jeg er priveligert! Først og greier! Mye å skryte av LenniZ er noob. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Halloi. Hva slags straff kan man få for å løpe naken rundt skolen sin? Blotting? Spørs jo hvor gammel vedkommende er, men i de fleste tilfeller og ved enkeltstående hendelser skjer det jo ikke mer enn at du får et ganske frynsete rykte.. Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 (endret) 15, Er på en ungdomskole. Må til rketor på mandag og greier... Edit: Vil ikke kalle det blotting, var vell mere kappløp med en annen... Endret 26. november 2004 av ace_ventuora Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 15, Er på en ungdomskole.Må til rketor på mandag og greier... Edit: Vil ikke kalle det blotting, var vell mere kappløp med en annen... "Skal vi se hvem som kommer først?" Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Det var slik det forgikk egentlig. (Jeg vant foresten ) Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 "Skal vi se hvem som kommer først?" :!: Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Wb b-real. Oohh ohh eg skal ringe broren til svogeren og spørre om han gidder å kjøpe noe for meg der borte og sende den privat til norge. Med dagen kurser så kan eg få kjøpt med digital kamera til en LATTERLIG pris! F.eks så kommer Canon EOS300 på bare 5250kr. og den MED objektiv. *klikke vinkel* *krysse fingre* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg