Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm, til dere som er ferdige med HL2: Hvor lenge har jeg igjen når jeg er på mission "Follow freeman (eller Gordon?)"? Har ennå ikke fått den andre gravitygun'en :(

tror jeg har kommet et par baner lengre enn deg. (TROR). Jeg har ikke fått gravety gun #2 enda... Men standarden er fet uansett. :D .

Lenke til kommentar
Synd at jeg ikke er mp i nord lenger B|real, ellers kunne jeg kommet på kaserne inspeksjon å rotet i skapet ditt :p

Vel, alt du finner der er klær som stingker fanskap :wee:

B|real: Du er på setermoen, right? Kjenner du isåfall en som heter Ruben Andreassen?

Kan ikke si jeg gjør det. Jeg kjenner bare folk som er i ESK5 jeg...orker ikke å "gå på et hyggelig besøk" til andre eskene.

:wallbash:

Først så sier dama at vi ikke har hatt sex på X antall timer osv...og i andre øyeblikk så spør hun om jeg har hatt sex med noen andre en henne..

Damit altså..selvsagt har jeg ikke det..ble ordentlig skuffet i det hele tatt at hun spurte om noe slikt. BLAH...

Ut å ta en røyk...har ikke trimmet lungene siden 09:00 eller.no

Endret av B|Real
Lenke til kommentar

Wb b-real. :)

Oohh ohh eg skal ringe broren til svogeren og spørre om han gidder å kjøpe noe for meg der borte og sende den privat til norge. Med dagen kurser så kan eg få kjøpt med digital kamera til en LATTERLIG pris! F.eks så kommer Canon EOS300 på bare 5250kr. :wow: og den MED objektiv.

*klikke vinkel* *krysse fingre*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...