b-real Skrevet 26. november 2004 Rapporter Del Skrevet 26. november 2004 Hva var det dere gjorde B|Real? Er det gøy i militæret sier du? Hele panserbataljonen hadde øvelse med 5 Eskadroner ute. Var digg Har skutt på stormere med 12.7 og sittet på når Simensen kjørte idiot og veltet med beltevogna osv... Har gjort så mangt artig.. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 26. november 2004 Rapporter Del Skrevet 26. november 2004 Der jeg bor selger de Vanilla Coke! Hvor bor du da? Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 26. november 2004 Rapporter Del Skrevet 26. november 2004 Har skutt på stormere med 12.7 og sittet på når Simensen kjørte idiot og veltet med beltevogna osv... LOL Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 26. november 2004 Rapporter Del Skrevet 26. november 2004 Nå fikk jeg fryktelig lyst på Vanilla Coke, men det SELGES SELVFØLGELIG IKKE I DETTE DRITTLANDET LENGER! Ditto^2! Det og dr. pepper! De selger Dr.Pepper der hvor jeg går på skole. Masse også. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. november 2004 Rapporter Del Skrevet 26. november 2004 Nikkor, fet avatar Nå er det pizza tid Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 26. november 2004 Rapporter Del Skrevet 26. november 2004 Nikkor, fet avatar Nå er det pizza tid Jeg heiv i meg nesten en hel dolly dimples pizza ista. Åååå.. magen min! Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 26. november 2004 Rapporter Del Skrevet 26. november 2004 Nå fikk jeg fryktelig lyst på Vanilla Coke, men det SELGES SELVFØLGELIG IKKE I DETTE DRITTLANDET LENGER! Ehh? Jo? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 26. november 2004 Rapporter Del Skrevet 26. november 2004 dere vet han gutten om driver og spammer? "jente19jentejente" han dret seg ut... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 26. november 2004 Rapporter Del Skrevet 26. november 2004 Nå fikk jeg fryktelig lyst på Vanilla Coke, men det SELGES SELVFØLGELIG IKKE I DETTE DRITTLANDET LENGER! Ehh? Jo? Ikke her hvor jeg bor. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 26. november 2004 Rapporter Del Skrevet 26. november 2004 Ja, det vet vi. Det artigste var at han først skrev i web-designforumet at han hadde lagd en side, så finner han det for godt å si i en annen tråd at han har funnet et forum han så godt liker.. :smilie som ikke finnes: Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 26. november 2004 Rapporter Del Skrevet 26. november 2004 Skal jeg lage en post i humor? nå spår jeg en moderator Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 26. november 2004 Rapporter Del Skrevet 26. november 2004 Veldig få som trenger å kalle seg jente19jentejente tror jeg faktisk er det... Synd at jeg ikke er mp i nord lenger B|real, ellers kunne jeg kommet på kaserne inspeksjon å rotet i skapet ditt Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 26. november 2004 Rapporter Del Skrevet 26. november 2004 B|real: Du er på setermoen, right? Kjenner du isåfall en som heter Ruben Andreassen? Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 26. november 2004 Rapporter Del Skrevet 26. november 2004 Nå fikk jeg fryktelig lyst på Vanilla Coke, men det SELGES SELVFØLGELIG IKKE I DETTE DRITTLANDET LENGER! Ehh? Jo? Ikke her hvor jeg bor. Hmm, synd Ahpadt Du som er så glad i det og greier *Kjøpe en kasse, pakke inn i norgespakke, sende til Ahpadt* Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 26. november 2004 Rapporter Del Skrevet 26. november 2004 coca cola er best og seff vanila coke Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 26. november 2004 Rapporter Del Skrevet 26. november 2004 coca cola er best og seff vanila coke Jeg skjønner ikke at noen klarer å drikke vanilla coke... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. november 2004 Rapporter Del Skrevet 26. november 2004 Har jeg husket mange nok? Vet jeg har glemt noen når jeg ser her, men det var så helvetes mye navn som fløy gjennom hodet mitt. http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=3196488 Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 26. november 2004 Rapporter Del Skrevet 26. november 2004 Hmm, til dere som er ferdige med HL2: Hvor lenge har jeg igjen når jeg er på mission "Follow freeman (eller Gordon?)"? Har ennå ikke fått den andre gravitygun'en Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 26. november 2004 Rapporter Del Skrevet 26. november 2004 Hvis jeg ser vanilla coke i butikken kan jeg kjøpe det til deg Evt. fortelle hvilke busser og tog du må ta for å komme deg hit for å kjøpe det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg