Ø.B. Skrevet 26. november 2004 Rapporter Del Skrevet 26. november 2004 Kom noen timer for sent til skolen i dag. Da jeg beina inn døra så skulle gruppa mi ha fremføring av noen oppgaver de hadde forebredt den dagen.. "øhm tja, som dere så, så kom jeg akkurat inn døra så er ikke heeelt foreredt mæssom" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. november 2004 Rapporter Del Skrevet 26. november 2004 På onsdag regner jeg med å få skjermen og musen min Relativt kjedelig helg dette. Jobbe i dag, 19:00 til 22:00, i morgen 17:00 til 22:00 og søndag 13:00 til 22:00. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 26. november 2004 Rapporter Del Skrevet 26. november 2004 Kom noen timer for sent til skolen i dag. Jeg og. Skjer hver jævla fredag. Begynner en time senere enn vanlig, og da gidder lissom ikke kroppen å våkne. :S To vekkerklokker har ikke sjans til å vekke meg. :/ Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 26. november 2004 Rapporter Del Skrevet 26. november 2004 To vekkerklokker har ikke sjans til å vekke meg. :/ Mobilen min piper som et hæstevrinsk, men jeg trykker på feil knapp så det blir ikke slik snoozefunksjon,ell hva det heter. Derfor sovner jeg relativt greit Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 26. november 2004 Rapporter Del Skrevet 26. november 2004 Jeg er nesten ALLTID ca 10 minutter sen til skolen. Klarer ikke stå opp. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 26. november 2004 Rapporter Del Skrevet 26. november 2004 Jeg har vært forsein 6 ganger i dette halvåret. Og har fått sånn lapp om at jeg kan gå ned i Orden Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. november 2004 Rapporter Del Skrevet 26. november 2004 (endret) På onsdag regner jeg med å få skjermen og musen min Relativt kjedelig helg dette. Jobbe i dag, 19:00 til 22:00, i morgen 17:00 til 22:00 og søndag 13:00 til 22:00. Hva slags skjerm? profil er kjekt. Fikk skjermen igår, jeg. Endret 26. november 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. november 2004 Rapporter Del Skrevet 26. november 2004 Heh. Hadde en berte innom her for ikke så lenge siden, hun hadde tatt en piercing i underleppen selv. Alt var feil. Den var skjev, både horisontalt og vertikalt, og var tatt med en øredobb. Altså en svær låse-klump på baksiden av leppen, med en liten pigg som stikker ut. Og attpåtil var smykket av sølv. Som oksiderer i et sår, og misfarger vevet. *Grøss* Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 26. november 2004 Rapporter Del Skrevet 26. november 2004 Jeg er nesten ALLTID ca 10 minutter sen til skolen. Klarer ikke stå opp. Er som regel sein på skolen jeg også.. Selv om jeg bor nærmest skolen. wee, 6'er i bedøk i dag Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 26. november 2004 Rapporter Del Skrevet 26. november 2004 Heh. Hadde en berte innom her for ikke så lenge siden, hun hadde tatt en piercing i underleppen selv. Alt var feil. Den var skjev, både horisontalt og vertikalt, og var tatt med en øredobb. Altså en svær låse-klump på baksiden av leppen, med en liten pigg som stikker ut. Og attpåtil var smykket av sølv. Som oksiderer i et sår, og misfarger vevet. *Grøss* LOL... hehe-... Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 26. november 2004 Rapporter Del Skrevet 26. november 2004 Er msnbeta 7 noe å satse på ell? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 26. november 2004 Rapporter Del Skrevet 26. november 2004 (endret) Er msnbeta 7 noe å satse på ell? Jeg syns ikke det. Mercury, derimot! Endret 26. november 2004 av nerdVANNA Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 26. november 2004 Rapporter Del Skrevet 26. november 2004 Er msnbeta 7 noe å satse på ell? Jeg syns ikke det. Mercury, derimot! den er bra! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. november 2004 Rapporter Del Skrevet 26. november 2004 Er msnbeta 7 noe å satse på ell? Jeg syns ikke det. Mercury, derimot! Thx... Anskaffet meg den jeg. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 26. november 2004 Rapporter Del Skrevet 26. november 2004 snart får jeg powerstreamen min og silencern xD XD xD Jeg har PowerStream jeg! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 26. november 2004 Rapporter Del Skrevet 26. november 2004 Heh. Hadde en berte innom her for ikke så lenge siden, hun hadde tatt en piercing i underleppen selv. Alt var feil. Den var skjev, både horisontalt og vertikalt, og var tatt med en øredobb. Altså en svær låse-klump på baksiden av leppen, med en liten pigg som stikker ut. Og attpåtil var smykket av sølv. Som oksiderer i et sår, og misfarger vevet. *Grøss* Tenk om hun hadde hatt den der en stund da. *grøsse* Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 26. november 2004 Rapporter Del Skrevet 26. november 2004 Heh. Hadde en berte innom her for ikke så lenge siden, hun hadde tatt en piercing i underleppen selv. Alt var feil. Den var skjev, både horisontalt og vertikalt, og var tatt med en øredobb. Altså en svær låse-klump på baksiden av leppen, med en liten pigg som stikker ut. Og attpåtil var smykket av sølv. Som oksiderer i et sår, og misfarger vevet. *Grøss* Tenk om hun hadde hatt den der en stund da. *grøsse* Eller på puppen. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. november 2004 Rapporter Del Skrevet 26. november 2004 Mnei, hun tok den i går, sa hun. Heldigvis for henne.. Har sett en del misfargete hull pga sølv i åpne sår, og en svart flekk midt i trynet er ikke noe å trakte etter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. november 2004 Rapporter Del Skrevet 26. november 2004 en svart flekk midt i trynet Bodyart at its finest. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 26. november 2004 Rapporter Del Skrevet 26. november 2004 Da er mercury innstallert. Er det noe fancy man kan gjøre der da. hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg