Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For Guds skyld, jeg klarer selvfølgelig å takle KONSTRUKTIV kritikk. Men det var ikke dette. Så Haltan og jeg ødelegger den comfy tonen? Jeg er ikke enig. Er det vår feil at ingenting er som før? Skal skylden legges på meg fordi dere ikke skriver som før? Hvis en person kan gjøre så en hel tråd blir ødelagt, så sier det litt om dere, ikke meg.

Så, jeg tar meg en pause, bærer ikke nag, men da kan dere få se om tonen blir noe bedre. Kanskje, kanskje ikke.

Ha en fin dag :)

Nei, dere ødelegger på ingen måte tonen, men alt blir så "dere", få skjønner dritten av det dere snakker om, kun de som har snakket med deg via irc, eller pm eller msn skjønner det.. Før var det alltid et tema alle kunne blande seg inn i, nå snakkes det om ting jeg aldri har hørt om..

Og til DiMiles, meninger er lov..

Lenke til kommentar

Litt rart når man har skilte foreldre og de møter nye typer...har gjennomgått det selv....

Mora mi kommer snart bort til meg med en Heaven meny fra Bergby's, det syns jeg er snilt nå som jeg er på mini LAN og greier ;)

Er så sulten at jeg rister når jeg skriver!

Lenke til kommentar

Jeg sitter i kjelleren til en kamerat av meg, så jeg orka ikke å strekke på beina å gå heeeelt opp for noen skarve burgere :lol: Men nå er jeg hvertfall stappmett...nå lurerr jeg bare på når jeg skal komme meg hjem :S Har noen lekser til imorgen, men jeg tviler på at jeg får gjort de :p Jeg skal hvertfall flytte mac maskina så jeg kan ha den på rommet, så jeg kan surfe på forumet og (tub) porr etter jeg ahr "lagt" meg... :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...