Suppelars2k Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 zed; det eneste som er barnslig er hvordan enkelte her nesten ikke gjør annet en å klage... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Ja, jeg er like moden som deg når du holder på å kewse osv....da du voldtar forumet om nettene osv.... yeah right! Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 *stemme for å få Thea tilbake* Ellers holder jeg meg utenfor Lenke til kommentar
zed Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Men HalTan, seriøst. Ser du det ikke? Det er en grunn til at so3 snart har 300 sider allerede. *hint* Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Og der fortsatte du i samme tonen. Jeg er faktisk ikke interresert i å krangle i denne tråden, jeg har allerede unnskyldt meg, holder ikke det? Men når folk ikke gjør NOE annet en å grine (les: deg) så reagerer jeg. Har forsøkt å være ydmyk, det gikk tydeligvis ikke... Lenke til kommentar
zed Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Jaja, da legger vi det BAK oss. Så *zam zam* går vi videre Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Jaja, da legger vi det BAK oss.Så *zam zam* går vi videre i second that! La oss ikke krangle om snøen som dalte i fjord... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Nå er jeg übersulten, right. Så har mamma en dude på besøk, vet ikke om jeg har VELDIG lyst til å gå ned å hilse på, for å si det sånn. Lurer seriøst på om jeg skal stikke på maccern å spise, eller bestille pizza med mammas VISA? Hmmms.. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 For Guds skyld, jeg klarer selvfølgelig å takle KONSTRUKTIV kritikk. Men det var ikke dette. Så Haltan og jeg ødelegger den comfy tonen? Jeg er ikke enig. Er det vår feil at ingenting er som før? Skal skylden legges på meg fordi dere ikke skriver som før? Hvis en person kan gjøre så en hel tråd blir ødelagt, så sier det litt om dere, ikke meg. Så, jeg tar meg en pause, bærer ikke nag, men da kan dere få se om tonen blir noe bedre. Kanskje, kanskje ikke. Ha en fin dag Nei, dere ødelegger på ingen måte tonen, men alt blir så "dere", få skjønner dritten av det dere snakker om, kun de som har snakket med deg via irc, eller pm eller msn skjønner det.. Før var det alltid et tema alle kunne blande seg inn i, nå snakkes det om ting jeg aldri har hørt om.. Og til DiMiles, meninger er lov.. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Litt rart når man har skilte foreldre og de møter nye typer...har gjennomgått det selv.... Mora mi kommer snart bort til meg med en Heaven meny fra Bergby's, det syns jeg er snilt nå som jeg er på mini LAN og greier Er så sulten at jeg rister når jeg skriver! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Sparks, debatten er død. Velger derfor å ignorere det innlegget Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Eg er sulten som en sultan selv. Blir ikke noe mat i huset før 18 tiden. Ikke en dritt å spise her i husert. Med mindre eg vil spise frukt og sånt men eg vil ha noe solid måltid. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Wooo! Da laget jeg meg mat, nuddler faktisk )) Lenke til kommentar
sparks Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 (endret) Sparks, debatten er død. Velger derfor å ignorere det innlegget Man kan ikke kjøre en debatt for du er for hekta på å poste at du spiser nudler.. Makes sense? Hvorfor er debatten død? Endret 30. november 2003 av sparks Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Eg er sulten som en sultan selv. Blir ikke noe mat i huset før 18 tiden. Ikke en dritt å spise her i husert. Med mindre eg vil spise frukt og sånt men eg vil ha noe solid måltid. Enig der, frukt er ikke SKIKKELIG mat, kanke spise seg ordentlig mett på det. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Endelig!! Mamma kom inn vinduet med en ekstra stor heaven meny fra Bergby's til meg! takker! 2 hamburgere og en stor chips + cokz!! ; Lenke til kommentar
sparks Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Lol, inn vinduet? voldsomt Lenke til kommentar
zed Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Pappa tok strømmen min Men han trengte den stygge kontakta, så jeg måtte finne en ny. Vel, nå er jeg oppe igjen, men uten min precious uptime Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Jeg sitter i kjelleren til en kamerat av meg, så jeg orka ikke å strekke på beina å gå heeeelt opp for noen skarve burgere Men nå er jeg hvertfall stappmett...nå lurerr jeg bare på når jeg skal komme meg hjem :S Har noen lekser til imorgen, men jeg tviler på at jeg får gjort de Jeg skal hvertfall flytte mac maskina så jeg kan ha den på rommet, så jeg kan surfe på forumet og (tub) porr etter jeg ahr "lagt" meg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg