Carl M Skrevet 25. november 2004 Rapporter Del Skrevet 25. november 2004 Noen som vet hva det der programmet heter, det som du kan "kontrollere" hva andre sier osv på msn messenger? Er en kamerat her som plager vettet av meg med det Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 25. november 2004 Rapporter Del Skrevet 25. november 2004 I morgen skal jeg gjøre mitt siste forsøk på å få bios til å finne harddisken til en SB81P som står på rommet mitt. Hvis ikke drikker jeg meg drita og spiller HL2. Hva slags harddisk er det snakk om? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. november 2004 Rapporter Del Skrevet 25. november 2004 (endret) Noen som vet hva det der programmet heter, det som du kan "kontrollere" hva andre sier osv på msn messenger? Er en kamerat her som plager vettet av meg med det msn discovery, kan få veilledning av meg eller: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=333520 Endret 25. november 2004 av BUNDY Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. november 2004 Rapporter Del Skrevet 25. november 2004 I morgen skal jeg gjøre mitt siste forsøk på å få bios til å finne harddisken til en SB81P som står på rommet mitt. Hvis ikke drikker jeg meg drita og spiller HL2. Hva slags harddisk er det snakk om? En 160 GiBs Seagate P-ATA. Problemer, del for del: 1. SB81P er tilpasset S-ATA disker 2. SB81P hater vanlig booting, mens den elsker diskett-boot 3. SB81P har bare èn forbanna IDE-kontakt på hovedkort 4. DVD-rom fungerer kun med strøm, ikke med strøm + IDE 5. Harddisk fungerer ikke i det hele tatt 6. Ingen master/slave/cable select-instillinger funker 7. Jeg gjorde en ekstrem glipp og bestilte DDR2 ram uten å sjekke først og måtte derfor ta en av mine tre (heldigvis har jeg tre) Corsair-brikker hvorav kun to av dem var kompatible med SB81P 8. Såkalte "kompetente" sitt eneste svar er "kjøp S-ATA" Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. november 2004 Rapporter Del Skrevet 25. november 2004 Det er vel det samme Steffy? *sukk* Nei. Hadde det vært Shello hadde det vært greit med sjello-uttalelse, men det er faktisk Chello. Jeg håper virkelig ikke at du mener den rette uttalelsen er "tjello"? Andre forslag? Lenke til kommentar
robB Skrevet 25. november 2004 Rapporter Del Skrevet 25. november 2004 Har litt vondt i magen så jeg går og legger meg. Godnatt godt folk! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. november 2004 Rapporter Del Skrevet 25. november 2004 Det er vel det samme Steffy? *sukk* Nei. Hadde det vært Shello hadde det vært greit med sjello-uttalelse, men det er faktisk Chello. Jeg håper virkelig ikke at du mener den rette uttalelsen er "tjello"? Andre forslag? Shello. Jeg snakker om Chello ikke Kjell-O. Derfor; SHELLO. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 25. november 2004 Rapporter Del Skrevet 25. november 2004 Noen som vet hva det der programmet heter, det som du kan "kontrollere" hva andre sier osv på msn messenger? Er en kamerat her som plager vettet av meg med det msn discovery, kan få veilledning av meg MESSENGERDiscovery! MESSENGER! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 25. november 2004 Rapporter Del Skrevet 25. november 2004 Shello. Jeg snakker om Chello ikke Kjell-O. Derfor; SHELLO. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. november 2004 Rapporter Del Skrevet 25. november 2004 Noen som vet hva det der programmet heter, det som du kan "kontrollere" hva andre sier osv på msn messenger? Er en kamerat her som plager vettet av meg med det msn discovery, kan få veilledning av meg MESSENGERDiscovery! MESSENGER! HAHHA: to late. HIS MIIIIIINENEEEEEEEEE. MUHAHAHAHHA Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. november 2004 Rapporter Del Skrevet 25. november 2004 Tsjello Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. november 2004 Rapporter Del Skrevet 25. november 2004 Noen som så 60 Minutes i går når Arafat betegnet en forræder som Quisling. Mike Wallace: So you're saying he is a traitor? Arafat: A quisling. Yes, a traitor. Fres. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 25. november 2004 Rapporter Del Skrevet 25. november 2004 *gjøre et tappert forsøk i å sove* Lenke til kommentar
Gregers Skrevet 25. november 2004 Rapporter Del Skrevet 25. november 2004 Trur jeg tar meg fri i morra jeg... Snodig ting: begynner først nå å bli opplagt, selv om jeg sov 11 timer idag. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. november 2004 Rapporter Del Skrevet 25. november 2004 <syngemodus>O'er the land of the freeeeeee</syngemodus> Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 25. november 2004 Rapporter Del Skrevet 25. november 2004 Trur jeg tar meg fri i morra jeg... Snodig ting: begynner først nå å bli opplagt, selv om jeg sov 11 timer idag. ditto Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 25. november 2004 Rapporter Del Skrevet 25. november 2004 (endret) Noen som så 60 Minutes i går når Arafat betegnet en forræder som Quisling. Mike Wallace: So you're saying he is a traitor? Arafat: A quisling. Yes, a traitor. Fres. quisling er faktisk et engelsk ord oppkalt etter quistling(ifølge norsk-engelsk.sam.fun.fag læreren min!) EDIT: Skyt hennen om det er feil Endret 25. november 2004 av Blackslash Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. november 2004 Rapporter Del Skrevet 25. november 2004 Noen som så 60 Minutes i går når Arafat betegnet en forræder som Quisling. Mike Wallace: So you're saying he is a traitor? Arafat: A quisling. Yes, a traitor. Fres. quisling er faktisk et engelsk ord oppkalt etter quistling(ifølge norsk-engelsk.sam.fun.fag læreren min!) Quisling er et låneord som diverse språk har tatt fra Norge og, selvfølgelig, teh Vidkun. Ze Rocket Scientist Lenke til kommentar
Jan Skrevet 25. november 2004 Rapporter Del Skrevet 25. november 2004 Såpass blackslash? Fikk jeg et nytt ord i rekken. Etter å ha kost meg på klaraklok så har jeg bevegd meg mot dagbladet sine sex sider. Samleie under 16 Hva skjer hvis men har samleie med en under 16 år? Kan man havne i fengsel? Eller får man bot? Og hvordan kan politiet finne det ut? Evig bra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. november 2004 Rapporter Del Skrevet 25. november 2004 Tror jeg går og legger meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg