Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

ble eid av lillesøster på 5 år for ikke så lenge siden.

jeg lå på ryggen i sofaen og kjeder meg etter en fotballtrening,så kommer liilesøster med en leke i hånda.

lillesøster: *slå,slå,slå*

meg: AU HELVETE!!

lillesøster: hahaha

litt ondt i skrittet( :innocent: ) etterpå kanskje :cry:

Haha!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vet at de fleste her hater reality programmer, men hvem tror dere vinner i 71* NORD finalen nå? (av de som ser på da :p )

Jeg tipper 200,- på at han mannen som jeg ikke kan navnet på vinner :D

Han vant FFS. Men, siden det var postet 27, hadde du vel allerede sett det :p

Nei det har vi ikke sett.

Jeg sliter litt. Vi har tentamen i morra, jeg har drikke 1,5 liter jule brus og er hyper som fa*. Jeg kommer aldri til å sovne.

Hmm.. Tror jeg har spilt litt mye cs:s.

Nå trykker jeg alltid på y før jeg skal si noe på msn.

Endret av Natrium
Lenke til kommentar

Ble sjekket opp av en rumener(er det det de som kommer fra Romania heter?) i dag. Han hadde kviser overalt....men kunne bra engelsk though. :p

I morgen er det revyfest på Cream :w00t: Skal ha vors hos meg...Skal ikke be noen fjortisberter som bælmer sprit og spyr utover sofaen min... :nei:

Lenke til kommentar
Hehe, lillebror ligner mest på bildet til natrium bare en god del større.  :tease:

:dontgetit:

Hvilket bilde?

Noen som veit om det går ann å sette nedlastinger i firefox på pause? slik at de fortsetter neste gang jeg starter pcen?

Den er på 111,1mb av 290mb Litt tjip å starte på nytt i morra.

Endret av Natrium
Lenke til kommentar
Hehe, lillebror ligner mest på bildet til natrium bare en god del større.  :tease:

:dontgetit:

Hvilket bilde?

Oops, jeg mente visst Camron sitt. (tror jeg) Er litt trøtt nå. Våkna tiiiidlig i dag.

Hvem her tror på den teorien at lillebrødre er til for å slås?

Lenke til kommentar
Ble sjekket opp av en rumener(er det det de som kommer fra Romania heter?) i dag. Han hadde kviser overalt....men kunne bra engelsk though. :p

I morgen er det revyfest på Cream :w00t: Skal ha vors hos meg...Skal ikke be noen fjortisberter som bælmer sprit og spyr utover sofaen min... :nei:

Hvilken VGS går du på?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

I morgen skal jeg gjøre mitt siste forsøk på å få bios til å finne harddisken til en SB81P som står på rommet mitt. Hvis ikke drikker jeg meg drita og spiller HL2.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
:dontgetit: Det er vel det samme Steffy?

*sukk*

Nei. Hadde det vært Shello hadde det vært greit med sjello-uttalelse, men det er faktisk Chello.

Jeg håper virkelig ikke at du mener den rette uttalelsen er "tjello"?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...