Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

haha ,mamma er så sjukt lættis noen ganger. Lillesøss hadde vært på rommet mitt og lånt dataen min ogsp likte hun tastaturet så godt så nå har vi bestilt et til den andre dataen og. Også prøvde jeg å forklare at det ikke var nødvendig med blåtann til det, men joda det måtte vi ha for det var bare tull å kjøpe et biliigere hvis det ikke var prikk likt mitt :p

Jeg har gymprøve imorgen, mange sider ( 75 - 123) tenkte jeg skulle begynne å øve nå..

Lenke til kommentar

Fyttihelvette nå er jeg sur på lillebror!!! :realmad: Jeg ga en liten dytt inn i lillebror, så tar han en våt vott og "pisker" meg på siden av magen så jeg får et stort rødt merke. Jeg ruller meg rundt i smerte og lillebror går videre. Det verste er at morra mi tar parti med lillebror selv om hu ser meg på gulvet.

Jeg skulle faktisk spise julebrød nå også men ikke faen om jeg gidder å gå utenfor dørstokken til rommet mitt. :hrm::realmad:

Lenke til kommentar
Rett i gulvet av lillebror?

Altså, broren min har truet meg med kniv, samt hevet stoler osv etter meg. Tror han er litt mentalt ustabil.... eller bare i puberteten :p

Lol, nei ikke rett i gulvet. Det var en rekke av slag fra begge parter og tilslutt svei det så jævli at jeg bare la meg ned.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...