Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Var på sesjon i dag. Slapp fanmeg nesten ikke inn i militæret. Jeg måtte be legen om å sende meg videre til kapteinen. Han sa det feilte meg så mye at jeg kunne bli fritatt hvis jeg ville. Sånn er det med hypokondere... Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Ah, der var kameraet i hus. Lekre saken. *Lade batterier så svetten skvetter veggimellom* Ditt heldige dyr. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Var på sesjon i dag. Slapp fanmeg nesten ikke inn i militæret. Jeg måtte be legen om å sende meg videre til kapteinen. Han sa det feilte meg så mye at jeg kunne bli fritatt hvis jeg ville. Sånn er det med hypokondere... Hva feiler det deg da f.eks ? Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Jobber på lefdal i arbeidsuken. En fyr der er skikkelig gretten Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Ah, der var kameraet i hus. Lekre saken. *Lade batterier så svetten skvetter veggimellom* Hehehe alltid like digg når man får leketøy i den avanserte/fyre klassen. Man skjelver jo når man skal åpne pakken og fikle med den. Er den stor? Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 (endret) @Wh1te: Hva feiler det deg? Endret 25. november 2004 av Dingot0m Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Var på sesjon i dag. Slapp fanmeg nesten ikke inn i militæret. Jeg måtte be legen om å sende meg videre til kapteinen. Han sa det feilte meg så mye at jeg kunne bli fritatt hvis jeg ville. Sånn er det med hypokondere... Hva feiler det deg da f.eks ? Hva som egentlig feiler meg eller hva jeg sa trodde feiler meg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 begge Det jeg sa: - Søvnproblemer - Problemer med fordøyelsen - Lite brusk i fingrene - Skjev korsrygg - Angst og depresjoner - Dårlig syn Det jeg feiler: - Spiser litt for lite - Har hatt skjev korsrygg - Har knukket litt for mye fingrer - Får litt angst av og til, når jeg finner ut om nye, dødelige sykdommer For å si det slik; å slippe militæret er null problem. Useriøst piss er det. Jeg skal enten feie rullebaner i flyvåpenet eller lappe folk sammen i saniteten i marinen tipper jeg. Er jeg heldig havner jeg først i Stavanger, så i Bergen. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Ah, der var kameraet i hus. Lekre saken. *Lade batterier så svetten skvetter veggimellom* Hehehe alltid like digg når man får leketøy i den avanserte/fyre klassen. Man skjelver jo når man skal åpne pakken og fikle med den. Er den stor? En del større enn kompakt-kameraene jeg har hatt tidligere, ja. Håh håh håh! Mye knotter å trykke på, gitt. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 hehe, de må jo stole på deg, de kan ikke påstå at det du sier ikke er sant hvis det faktisk er det.. Men blir det ført opp noe sted? At du er tjenesteudyktig pga problemer osv ? Sånn at senere arbeidsgivere kan se det? Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 300D er digge greier, ja Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Vedder på at det første psilocybe kommer til å ta bilde av er tissen sin Men det må jo være litt av en opplevelse å se tissen sin i 6+ megapixler. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 300D er digge greier, ja D70 er diggere. Det skal nemlig damen få til jul. Stod mellom dèt og 300D. Gikk for bedre optikk og bedre testresultater. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 (endret) Håh håh håh! Mye knotter å trykke på, gitt. wohoo. knapper for alle *digge ting med masse knapper* nå skal jeg spille på gamecuben min tony hawk 4 :)og eneste grunnen jeg har gamecube er fordi jeg har tony hawk der. xbox Endret 25. november 2004 av BUNDY Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Ah, der var kameraet i hus. Lekre saken. *Lade batterier så svetten skvetter veggimellom* Grattis Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Det er vel ingen som vet om et bra program som kan cracke html krypteringer? Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 psilo: Bilder i "The Recent Pic Post" er obligatorisk Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 psilo: Bilder i "The Recent Pic Post" er obligatorisk Det er det! Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Hmmm Økonomiprøve imårra, kan ikke en sabla dritt, alt jeg ville i dag var å spise ostepop i dag. Så sitter jeg her da, med en kvart kilo ostepop i hånda. *Helle oppi skåla, som forøvrig står oppå den uapnå økonomiboka* *Trøstespise* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg