x871kx6167ss7 Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 ble til at jeg skrudde av caps. Noen som vet om noen lignende sider som http://www.virtualbartender.beer.com/beer_usa.htm ? Synd at han mannen kommer i veien dersom man skriver "fuck"... Var egentlig VELDIG stygt.... Lenke til kommentar
andesam Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 nå tillbyr UPC 4 mbit. Det vil jeg ha! Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 *nippe på julebrus* ahh, takk for at du minnet meg på det ^^ ringte mora mi å ba henne kjøpe masse julebrus Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 (endret) Har hatt tentamen i dag eg.. jekk faktisk fint... hehe Var lett Endret 25. november 2004 av Litejk Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Usannsynlig bra flash-"film"; http://www.koreus.com/files/200408/radiohead_creep.html Dæven, den var bra! Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Stygge stygge imitate ting til msn pluss! Ble lurt av to stykker helt likt så jeg trodde nesten noen hadde klart å snike seg inn på dataen min eller fikk skrevet med et likt tastatur eller noe.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Har hatt tentamen i dag eg.. jekk faktisk fint... heheVar lett Si at det ikke var norsk. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 (endret) --slettet-- Endret 25. november 2004 av Natrium Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 (endret) hVILKEN MP3 SPILLER SYNES DERE JEG BURDE FÅ ISTEDE FOR cREATIVE zEN xTRA 30 gb? dEN BLE ØDELAGT... edit: Beklager, capslock var på.. gidder ikke å skrive på nytt Endret 25. november 2004 av Blackslash Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 (endret) Var på besøk på videregående skole i dag. Blir nok å velge allmenn. Noen fra tromsø her som begynner/går på kongsbakken v.g.s? Hei... du skal og velge gk snart? Vil annbefale deg å ta denne: www.vgstest.no Vi tok denne på skolen idag og fikk mest poeng på elektro, noe som jeg hadde bestemt meg på å gå på før jeg tok testen også. Blir nok elektro på meg ja EDIT: Blackslash: Ipod Endret 25. november 2004 av FuZzY^ Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 hVILKEN MP3 SPILLER SYNES DERE JEG BURDE FÅ ISTEDE FOR cREATIVE zEN xTRA 30 gb? dEN BLE ØDELAGT... edit: Beklager, capslock var på.. gidder ikke å skrive på nytt Den svarte iPoden eller iPod Mini. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Haha, jeg sitter og ser på musikkvideoen "blue" av eifel som pleide å gå for noen år sida. Husker at jeg syntes at spesialeffektene så bra ut før" :!: Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Hei... du skal og velge gk snart?Vil annbefale deg å ta denne: www.vgstest.no Vi tok denne på skolen idag og fikk mest poeng på elektro, noe som jeg hadde bestemt meg på å gå på før jeg tok testen også. Skal velge GK snart ja. Har ikke brukernavn/passord til den siden, så får ikke tatt testen Backslash: Den svarte iPoden Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Haha, jeg sitter og ser på musikkvideoen "blue" av eifel som pleide å gå for noen år sida. Husker at jeg syntes at spesialeffektene så bra ut før" :!: Heh... Blue og Move Your Body er ganske teite... men Too Much of Heaven, Cosa Restera og 80's Stars er ganske greie. Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Snart ADSL. Bare 5 dager til Da venter Delta 2400 på å bli tilkoblet PC'en, så jeg kan laste ned store tekstfiler og regneark Forøvrig skal jeg på akvariet i morgen. Skoletur. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Liker ikke noen av de sangene jeg. Eneste jeg har hørt er egentlig bare Blue. Liker ikke sånn musikk. Har vært veldig inaktiv på forumet i det siste. Har spilt masse Final Fantasy Tactics Advance. Noen andre som spiller/har spilt det? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Snart ADSL. Bare 5 dager til Jeg vil også ha... Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Liker ikke noen av de sangene jeg. Eneste jeg har hørt er egentlig bare Blue. Liker ikke sånn musikk. Har vært veldig inaktiv på forumet i det siste. Har spilt masse Final Fantasy Tactics Advance. Noen andre som spiller/har spilt det? Likte det veldig godt før, men så hørte jeg litt Metallica, og nå liker jeg metal. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Ah, der var kameraet i hus. Lekre saken. *Lade batterier så svetten skvetter veggimellom* Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Snart ADSL. Bare 5 dager til Da venter Delta 2400 på å bli tilkoblet PC'en, så jeg kan laste ned store tekstfiler og regneark Forøvrig skal jeg på akvariet i morgen. Skoletur. Akvariet i bergen? Anyways hvis ja så kan du se der eg bodde i over 10år rett over gatene. Det er 3 hvite hus og eg bodde i midten. *savne nordnes* Nå venter eg på at svogeren kommer og henter meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg