Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Var på besøk på videregående skole i dag. Blir nok å velge allmenn. Noen fra tromsø her som begynner/går på kongsbakken v.g.s?

Hei... du skal og velge gk snart?

Vil annbefale deg å ta denne: www.vgstest.no

Vi tok denne på skolen idag og fikk mest poeng på elektro, noe som jeg hadde bestemt meg på å gå på før jeg tok testen også.

Blir nok elektro på meg ja :w00t:

EDIT:

Blackslash: Ipod :w00t:

Endret av FuZzY^
Lenke til kommentar
Hei... du skal og velge gk snart?

Vil annbefale deg å ta denne: www.vgstest.no

Vi tok denne på skolen idag og fikk mest poeng på elektro, noe som jeg hadde bestemt meg på å gå på før jeg tok testen også.

Skal velge GK snart ja. Har ikke brukernavn/passord til den siden, så får ikke tatt testen :(

Backslash: Den svarte iPoden :dribble:

Lenke til kommentar
Haha, jeg sitter og ser på musikkvideoen "blue" av eifel som pleide å gå for noen år sida. Husker at jeg syntes at spesialeffektene så bra ut før" :!:

Heh... Blue og Move Your Body er ganske teite... men Too Much of Heaven, Cosa Restera og 80's Stars er ganske greie.

Lenke til kommentar
Liker ikke noen av de sangene jeg. Eneste jeg har hørt er egentlig bare Blue. :dontgetit: Liker ikke sånn musikk.

Har vært veldig inaktiv på forumet i det siste. Har spilt masse Final Fantasy Tactics Advance. :D Noen andre som spiller/har spilt det?

Likte det veldig godt før, men så hørte jeg litt Metallica, og nå liker jeg metal.

Lenke til kommentar
Snart ADSL. Bare 5 dager til :D Da venter Delta 2400 på å bli tilkoblet PC'en, så jeg kan laste ned store tekstfiler og regneark :) Forøvrig skal jeg på akvariet i morgen. Skoletur. :p

Akvariet i bergen? Anyways hvis ja så kan du se der eg bodde i over 10år rett over gatene. Det er 3 hvite hus og eg bodde i midten. *savne nordnes* :(

Nå venter eg på at svogeren kommer og henter meg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...