Ø.B. Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Jeg prøvde også å få kontakt med en kamerat på tentamen men han sov Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Kun hos meg profilen til b|real er klikk? http://forum.hardware.no/index.php?showuser=46595 Det står ingen ting der Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Jeg begynner å bli litt smålei LCDtest.hardware.no Det er jo nesten alt som testes. Vel og bra det, men det begynner nesten å bli på tide med askjerm.no no offence Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Smultringer! I dag skal jeg jobbe. Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Nå skal jeg gjøre noe kult! må bare finne det på først... Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Kun hos meg profilen til b|real er klikk?http://forum.hardware.no/index.php?showuser=46595 Det står ingen ting der Den er helt fin hvis du bruker denne linken: http://forum.hardware.no/index.php?showuser=5057 Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Nå har jeg funnet på en del ting jeg kan gjøre 1) SKRU AV CAPSLOCK 2) RINGE EN JENTE 3) SE PÅ TV 4)PLAGE VASKEDAMEN 5)RINGE EN VENN 6)HØRE PÅ MUSIKK 7)DUSJE(ER BAE TO TIMER SIDEN JEG DUSJET SIST, MEN FORTSATT EN MULIGHET) 8)HA SNØBALL KRIG MED MEG SELV. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 yes, pakken min er i alta får den i morgen gleder meg Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Alle åtte samtidig? Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 (endret) Nå har jeg funnet på en del ting jeg kan gjøre 1) SKRU AV CAPSLOCK 2) RINGE EN JENTE 3) SE PÅ TV 4)PLAGE VASKEDAMEN 5)RINGE EN VENN 6)HØRE PÅ MUSIKK 7)DUSJE(ER BAE TO TIMER SIDEN JEG DUSJET SIST, MEN FORTSATT EN MULIGHET) 8)HA SNØBALL KRIG MED MEG SELV. -trykk på caps lock -se på tv mens du inviterer venn og dame over på snøballkrig -ha snøballkrig med deg selv (og vennen og dama du inviterte) og putt stereoen i vindu -kast også litt snø på vaksedama -ta en dusj Endret 25. november 2004 av TrulZern Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 nå går 40 mb samtale logger i søpla Ohnoes. Jeg har en disk her med alle samtaler og mailer over internett fra '96. 19,2GB. Det meste er i rent tekstformat. 2) RINGE EN JENTE Ei jente som er mann? Høres suspekt ut. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 nå går 40 mb samtale logger i søpla Ohnoes. Jeg har en disk her med alle samtaler og mailer over internett fra '96. 19,2GB. Det meste er i rent tekstformat. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Mattetentamen gikk så rett til helvette idag Hadde den styggeste oppgaven jeg noen gang har sett, men samtidig gikk det også litt bra egentlig . Skrev tolv sider så moe må jo være riktig, og jeg kan umulig stryke.. Fikk bruk for kvadratsetningene da, tusen takk Goophy Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 2) RINGE EN JENTE Ei jente som er mann? Høres suspekt ut. :!: *nippe på julebrus* Var på besøk på videregående skole i dag. Blir nok å velge allmenn. Noen fra tromsø her som begynner/går på kongsbakken v.g.s? Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 (endret) 8)HA SNØBALL KRIG MED MEG SELV. ...............>>>>>>>>Snøball> >>>>> > >..................... ......../\ .........................................................\/............... ......./\............................................................\/.............. ....../\..............................................................\/............. ...../\................................................................\/............ ...................................................................................... ..._c",)_..............>..................>......................_c",)_...... ../........\..............>>...............>>.................../.......\....... ././|...|\.\.............>>>du løper>>>..............././|...|\.\..... ...././\.\................>>...............>>...................././\.\........ ..././..\.\...............>.................>....................././..\.\....... EDIT: Faen så hemma det blir når det ble innlegg... Endret 25. november 2004 av Blackslash Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 8)HA SNØBALL KRIG MED MEG SELV. ...............>>>>>>>>Snøball> >>>>> > >..................... ......../\ .........................................................\/............... ......./\............................................................\/.............. ....../\..............................................................\/............. ...../\................................................................\/............ ...................................................................................... ..._c",)_..............>..................>......................_c",)_...... ../........\..............>>...............>>.................../.......\....... ././|...|\.\.............>>>du løper>>>..............././|...|\.\..... ...././\.\................>>...............>>...................././\.\........ ..././..\.\...............>.................>....................././..\.\....... EDIT: Faen så hemma det blir når det ble innlegg... :!: ble ferdig 11 idag takket være prøva.. Klokka 6 er det fotballtrening.. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Fikk bruk for kvadratsetningene da, tusen takk Goophy Bare hyggelig, selv om de trolig stod i formeheftet ditt. Usannsynlig bra flash-"film"; http://www.koreus.com/files/200408/radiohead_creep.html LenniZ, er noen tegn det ja. Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 (endret) ble til at jeg skrudde av caps. Noen som vet om noen lignende sider som http://www.virtualbartender.beer.com/beer_usa.htm ? Endret 25. november 2004 av ~Alex~ Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Arrgh! møkka vær ute altså. Er ikke noe gøyt å gå på tur når det er slikt. Anyways hadde glemt at idag er det thanksgiving og svogeren og søs feirer det siden han er amerikaner så eg ble invitert på middag og greier. Blir koselig det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg