Heatsink Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Mrf. Jeg har nylig fått meldinger fra en eller annen ung frøken jeg har piercet, at jeg er dritdigg og sånt. Nå fikk jeg nettopp en melding om at jeg måtte gå og se i speilet for å finne ut hvem hun likte. Hva sier man til sånt? U lucky bastard Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Mrf. Jeg har nylig fått meldinger fra en eller annen ung frøken jeg har piercet, at jeg er dritdigg og sånt. Nå fikk jeg nettopp en melding om at jeg måtte gå og se i speilet for å finne ut hvem hun likte. Hva sier man til sånt? Det spørs hvilken type menneske du er. Er du en drittsekk så sender du tilbake at du føler det samme osv osv.. ligger med henne, og kaster henne ut med søppla når du er ferdig.. Hehe.. det var jo to måneder siden, jo. Jeg er en hyggelig forlovet type. Og fjortisfjerteberter har aldri interessert meg i nevneverdig grad uansett. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Og fjortisfjerteberter har aldri interessert meg i nevneverdig grad uansett. Send her my way, dude! Good morning peepz, som jeg sa jeg skulle igår har jeg stått opp ekstra tidlig for å spille GTA:SA! Herlig! *finne fram en julebrus og kose meg* Have a nice day at school, everyone. *nynne på Two Tickets to Paradise* btw: Oh these friends of mine! Jeg blir oppringt i halv elleve-tiden av bestekompisen, og det første han spør om er om jeg er våken. Jeg svarer: jada, vært våken en liten stund, jeg. Han spør: Hva? Vekket vi deg ikke?, og jeg hører en jentestemme bak ham si FAEN. Bastards. :!: Lenke til kommentar
diversity Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 har en digg blokkdag i media idag jeg.. fikk nettopp beskjed om å møte igjen kl 13.. har hatt 1/2 skole idag Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 jeg har nå snart hatt en uke på meg på et prosjekt, altså halve delen, har ikke startet. BAH! Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 (endret) psilocybe, du kan bruke henne som testobjekt for ditt nye kamera. Høyoppløselige fargebilder sendes hit for vurdering. n00d seff. Endret 25. november 2004 av Dikky Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 psilocybe, du kan bruke henne som testobjekt for ditt nye kamera. Høyoppløselige fargebilder sendes hit for vurdering. n00d seff. Muligheter for å melde seg på i testpanelet? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 To måneder siden, folkens.. Og ikke har fyren med kameraet mitt kommet på jobb ennå. Grmpf. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 To måneder siden, folkens.. Og ikke har fyren med kameraet mitt kommet på jobb ennå. Grmpf. "love of your life" forsvinner aldri. Finn henne, men kamera først! Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 jæcla kaspersly skal ha det til at licens nøkkelen min ikke er gyldig plutselig Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 *spiser frokost. Hei noen som skal ut i snøen i dag? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 jæcla kaspersly skal ha det til at licens nøkkelen min ikke er gyldig plutselig Du vant en trial. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Noens om har erfaringer med Bidpay her da? (Bidpay.com) Kunne visst ikke betale med paypal. Tar det seinere i dag.. Phoenix Gold TITANIUM TI600.2 2 CH AMP NEW 600.2 NEW 04 og 2 PHOENIX GOLD Octane-R R12 12" Subwoofers Subs SVC NEW. Fattern skal fikse opp en av zodiac'ene sine og fikse anlegg i den så han tar over det jeg har i bilen min nå, så jeg må kjøpe nytt Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 jæcla kaspersly skal ha det til at licens nøkkelen min ikke er gyldig plutselig Du vant en trial. vant en 13dager trail når du kan få en 30dagers på nettet uten dumme spørsmål. det stod at den var gyldig til og med 12nov 2005 for noen dager siden, dø jeg uten virus programm? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 (endret) w00! Jeg driver med propaganda for Mac! Endret 25. november 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 og hva sår ved siden av? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 og hva sår ved siden av? Ordensregler. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 (endret) 14.00 - 15.50 Grøt og julelotteri! Edit: noen som vet hvorfor jeg plutselig ikke kjem inn på broadpark mailen min? antageligvis feil passord står det. Jaaa særlig. Veldig fint akkurat nå som jeg får vite fraktpriser og diverse. Men man har vel sikkert 5-7 dager på seg til å betale på ebay satser vi på.. *Byen* Endret 25. november 2004 av Ø.B. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 (endret) De andre i klassen så rart på meg når jeg spurte min beste venn om hvorfor man ikke har optiske enheter med sata-grensesnitt... EDIT: Har det kommet? Han mente han hadde hørt om dvd-brennere som hadde det... Hadde norsktentamen idag... (kjedelig) Endret 25. november 2004 av Blackslash Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 De andre i klassen så rart på meg når jeg spurte min beste venn om hvorfor man ikke har optiske enheter med sata-grensesnitt... HÆ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg