Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mrf. Jeg har nylig fått meldinger fra en eller annen ung frøken jeg har piercet, at jeg er dritdigg og sånt. Nå fikk jeg nettopp en melding om at jeg måtte gå og se i speilet for å finne ut hvem hun likte.

Hva sier man til sånt?

Det spørs hvilken type menneske du er. Er du en drittsekk så sender du tilbake at du føler det samme osv osv.. ligger med henne, og kaster henne ut med søppla når du er ferdig..

Hehe.. det var jo to måneder siden, jo. :)

Jeg er en hyggelig forlovet type. Og fjortisfjerteberter har aldri interessert meg i nevneverdig grad uansett.

Lenke til kommentar
Og fjortisfjerteberter har aldri interessert meg i nevneverdig grad uansett.

Send her my way, dude!

Good morning peepz, som jeg sa jeg skulle igår har jeg stått opp ekstra tidlig for å spille GTA:SA! Herlig! *finne fram en julebrus og kose meg*

Have a nice day at school, everyone. *nynne på Two Tickets to Paradise*

btw: Oh these friends of mine! Jeg blir oppringt i halv elleve-tiden av bestekompisen, og det første han spør om er om jeg er våken. Jeg svarer: jada, vært våken en liten stund, jeg. Han spør: Hva? Vekket vi deg ikke?, og jeg hører en jentestemme bak ham si FAEN. Bastards. :!:

Lenke til kommentar

Noens om har erfaringer med Bidpay her da? (Bidpay.com) Kunne visst ikke betale med paypal. Tar det seinere i dag..

Phoenix Gold TITANIUM TI600.2 2 CH AMP NEW 600.2 NEW 04

og 2 PHOENIX GOLD Octane-R R12 12" Subwoofers Subs SVC NEW.

Fattern skal fikse opp en av zodiac'ene sine og fikse anlegg i den så han tar over det jeg har i bilen min nå, så jeg må kjøpe nytt :D

Lenke til kommentar
jæcla kaspersly skal ha det til at licens nøkkelen min ikke er gyldig plutselig :hrm:

Du vant en trial.

vant en 13dager trail når du kan få en 30dagers på nettet uten dumme spørsmål.

det stod at den var gyldig til og med 12nov 2005 for noen dager siden,

dø jeg uten virus programm?

Lenke til kommentar

14.00 - 15.50 Grøt og julelotteri! :w00t:

Edit: noen som vet hvorfor jeg plutselig ikke kjem inn på broadpark mailen min? antageligvis feil passord står det. Jaaa særlig. Veldig fint akkurat nå som jeg får vite fraktpriser og diverse. Men man har vel sikkert 5-7 dager på seg til å betale på ebay satser vi på..

*Byen*

Endret av Ø.B.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...