bjaa Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Hehe, pass på at faren din ikke vil ha deg ut i fjøset da Jeg støvsugde hele huset i går, dessuten skiftet jeg senge sett! Jeg er født husmor Men wabby, hvor blir det av flyttinga? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 FYSATAN I HEEEELVETES NISSEGNOM!!!! CFD: du trenger HJELP! Hjelp til hva? Treningen? Jeg syntes det så ut som det gikk høvelig bra Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Hehe, pass på at faren din ikke vil ha deg ut i fjøset da Jeg støvsugde hele huset i går, dessuten skiftet jeg senge sett! Jeg er født husmor Men wabby, hvor blir det av flyttinga? Du kan godt få lov til å vaske og rydde mitt rom også. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Unnskyld, da. *logge av* se hva dere gjorde nå! Dumminger! Hvis ikke Thea er voksen nok til å ta litt kritikk har hun desverre ingenting på et offentlig forum.. Desverre.. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Man mobber ikke Thea! Skam deg sparks! Husj, ut med deg! .p Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Oioi. Seriøst ass Noen som kan fortelle meg hvorfor mine pensko er totalt tildekket med gjørme? Lenke til kommentar
zed Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Fordi du hadde vill homsesex igår ute i skogen! Busted! TA må jo klare _litt_ kritikk da. Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Å ja, det hadde jeg glemt. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Man mobber ikke Thea! Skam deg sparks! Husj, ut med deg! .p I second that... Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 For Guds skyld, jeg klarer selvfølgelig å takle KONSTRUKTIV kritikk. Men det var ikke dette. Så Haltan og jeg ødelegger den comfy tonen? Jeg er ikke enig. Er det vår feil at ingenting er som før? Skal skylden legges på meg fordi dere ikke skriver som før? Hvis en person kan gjøre så en hel tråd blir ødelagt, så sier det litt om dere, ikke meg. Så, jeg tar meg en pause, bærer ikke nag, men da kan dere få se om tonen blir noe bedre. Kanskje, kanskje ikke. Ha en fin dag Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Nei! Don't leave! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 (endret) Enig, så enig! Må si at det er ganske så barnslige reaksjoner fra ikke navngitte personer her, voks opp. Ikke bli lenge borte da EDIT: Folk her har visst noe prinsippiellt imot at det er litt LIV i tråden, i stedet for at den dør ut. Greit jeg tar selvkritikk på visse punter, men pokker heller... Dette blir nesten like st00pid som på #hw.no, der man setter på moderated bare for at det ikke skal "bråke"... Endret 30. november 2003 av HalTan Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 (endret) :/ Eg bare syns so3 ikke var som før eg.... Sa ikke noe om noen. :'( *føle seg som syndebukk* Endret 30. november 2003 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Snowdog: det er abselutt ikke deg som er syndebukken... jeg syns hvertfall SO3 er blitt noe helt annet enn hva SO2 osv var... nå prater folk bare om interne homse greier og leker og koz med hverandre hele tida... det blir for dumt! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 (endret) Bjaa! Det eneste som skaper dårlig stemmning og gjør so3 til noe annet en det den var før er den forbanna whininga fra deg med flere. Syntes du virkelig det er nødvendig å framprovosere dette? Det har ingen annen konsekvens en at tråden blir til en enste stor flamewar... Endret 30. november 2003 av HalTan Lenke til kommentar
zed Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Herregud da, dere kan ikke innrømme at NOEN av de 1000 postene deres kunne hørt hjemme på msn/irc ? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 (endret) "jaok" Modent bjaa, meget modent... ZED: Jeg har allerede gjort akkurat det, men noen leser visst ikke så veldig nøye, eller overser det de ikke vil se? Endret 30. november 2003 av HalTan Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 føler meg mobbet. Jaok, tar et hint, unnskyld her f.eks Lenke til kommentar
zed Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Det er bra, fordi etter en stund gadd jeg rett og slett ikke lese flere av deres dumme *zam zam*-innlegg. Men TA kan prate så mye hun vil syntes jeg, barnslig å bare stikke sånn. [generalisere] jenter ass [/generalisere] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg