Anette_ Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Jeg har tentamen i 2MX imorgen og jeg har ikke lest et sekund på det Og nå er det siste episode av tjukkholmen som jeg MÅÅ se.. Gruer meg så sinnsykt til den prøven! Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 hadde sånn diktfremlegg i dag, fikk diktet forrige uke som jeg selvfølgeig glemte av også klarte jeg å miste arket med diktet på Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 wh1te: For din egen del, kom TIDLIG! Og for din egen del, vær i stand til å pisse. Ellers blir du sittende der lenge... Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 GRRRR! *bite på knokene til alle som åpner munnen* Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 (endret) Ka er det vennen? Edit: Åpne munnen, slippe santoz og beine som faen! Endret 24. november 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 GRRRR! *bite på knokene til alle som åpner munnen* AAAAAAAAAAAAH *gape høyt* Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Hvorfor liker jenter ikke den som liker dem? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Jeg elsker det nye tastaturet mitt! Er jo bare helt genialt med trådløst BT sånn at jeg kan snu skjermen og sitte i senga mi med det pluss at det har masse geniale knapper som styrer alt mulig Weee... *blitt bitt på knokene av thea og gråte litt* Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Hvorfor liker jenter ikke den som liker dem? Det er det bare jentene som vet, de egoistene. Ikke vil de fortelle oss hvorfor heller. *argh* Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Jeg elsker det nye tastaturet mitt! Er ikke alle som har det bra, nei.... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Argh, dama har fått en hemmelig beundrer som plager ho med tekst meldinger og brev.... *være irritert* Og vær gang jeg går inn på sol.no så får jeg advarsel om at spyware ble blokkert for nedlastning... jeg er skeptisk på sol.no nå Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Jeg elsker det nye tastaturet mitt! Er ikke alle som har det bra, nei.... Hmm.. hva hadde det med det jeg sa å gjøre? Er du missunnelig på kjærlighetsforholdet jeg har med tastaturet mitt? Er det forresten noen som vil være så vennlige å skrive inn kvadratsetningene? Er SÅÅÅ dårlig på de opg jeg trenger det nok på tentamen imorgen, regner med at det blir for dumt å lage en egen tråd for å spørre om det lissom.. Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Nei, sorry. Er bare litt furten. Men uansett grattis med nytt tastatur. Mente liksom hvor uheldig jeg er..... Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Takk, er ikke meningen å være så glad at det gjør deg mer deppa.. Lykke til videre da, håper det ordner seg! haddis: Den er kjip den beundreren, sannsynligvis bryr du deg mer om det enn henne og fprhåpentligvis slutter han snart Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Er det forresten noen som vil være så vennlige å skrive inn kvadratsetningene? Har du ikke formelhefte da? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Formelheftet sucks! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Er det forresten noen som vil være så vennlige å skrive inn kvadratsetningene? Er SÅÅÅ dårlig på de opg jeg trenger det nok på tentamen imorgen, regner med at det blir for dumt å lage en egen tråd for å spørre om det lissom.. De skal du jo kunne på rams. (a+b)^2 = a^2 + 2ab + b^2 (a-b)^2 = a^2 - 2ab + b^2 (a+b)*(a-b) = a^2 - b^2 Det skal vel stemme? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Skal kunne de på rams og du har nok helt riktig i det du skrev Men jeg glememr de hele tiden. Nå er de i formelhefte da Så da kan jeg legge meg uten å være redd for å stryke Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Litt kjett at frakten fra USA blir mer enn prisen på elementene... uff Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Jeg går og legger meg jeg. Helt uten grunn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg