Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha var litt dødt her så eg spicet opp tråden litt.

Kanskje eg burde sluttet å skrike ulv hele tiden før.

Anyways er litt i tvil. Har spart opp litt penger og får sikker litt penger til jul men så hadde eg egentlig planer om å endelig oppgradere pc'n men nå driver eg å ser på digital camaraer og har grådig lyst på en.

:hmm:

*klø haken til blods*

Edit: Ohh husket nå at eg kjøpte pannakake ting som man bare tilsetter litt vann eller olje. Skal lage om en halvtime og kose meg med en film.

Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar
Haha var litt dødt her så eg spicet opp tråden litt.

Kanskje eg burde sluttet å skrike ulv hele tiden før.

Anyways er litt i tvil. Har spart opp litt penger og får sikker litt penger til jul men så hadde eg egentlig planer om å endelig oppgradere pc'n men nå driver eg å ser på digital camaraer og har grådig lyst på en.

:hmm:

*klø haken til blods*

Spørs akuratt hva du bruker mest tid på. Skal du spille noe i fremtiden, siden du vil oppgradere. Om ikke du skal det, så er det vel egentlig ingen vits, siden du liker godt å ta bilder.

Lenke til kommentar

Da har jeg akkurat kommet hjem fra skolen etter en koselig sykkeltur i striregn og 15 cm sludd. Den samme kjære skolen som jeg har vært på mellom seksti og sytti timer i uka den siste måneden, og slik fortsetter det til og med 17 desember....

Det er bare å glede seg til å begynne på universitetet folkens.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Sesjon i morgen...

Husk å ikke pisse i morgen tidlig da... :wee:

Klart jeg skal. Hvis jeg, av en eller annen grunn ikke klarer å pisse på sesjon, får jeg ikke lov å komme inn :cry:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...