Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jammen mye folk som ikke veit noen ting og poster alikevell her på forumet for tiden!

stikker inn i en post hvor en spør hvordan man overklokker og hvor langt han burde komme og han får svar som dette:

-i BIOS

-forskjellig hvor langt du kommer

-les nybegynnerguiden

-øk frekvensen

Lenke til kommentar
jammen mye folk som ikke veit noen ting og poster alikevell her på forumet for tiden!

stikker inn i en post hvor en spør hvordan man overklokker og hvor langt han burde komme og han får svar som dette:

-i BIOS

-forskjellig hvor langt du kommer

-les nybegynnerguiden

-øk frekvensen

Sant, mange villedende svar i den kategorien...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Om 1 time sitter jeg med trynet ned i tidenes feteste hardware, synes jeg da. Ok, kanskje ikke tidenes, men noe av det kuleste jeg har bygget.

Lenke til kommentar

Å, så glad jeg er nå!

Jeg hadde lånt med meg en MP3-spiller hjem fra en venn, som jeg skulle legge inn noen sanger på. Men så fant jeg den ikke!

Jeg tok den ikke med meg i det hele tatt, han har den ennå! Han vennen min, altså.

Om 1 time sitter jeg med trynet ned i tidenes feteste hardware, synes jeg da. Ok, kanskje ikke tidenes, men noe av det kuleste jeg har bygget.

Heldiggris, jeg har ikke fått ny hardware siden jeg kjøpte en diskettstasjon for å bruke S-ATA-diskene mine.

Endret av nerdVANNA
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Heldiggris, jeg har ikke fått ny hardware siden jeg kjøpte en diskettstasjon for å bruke S-ATA-diskene mine.

Hvem sa at jeg skal ha den? Kjøpte til en kamerat.

Venter på SFF med nForce 4 og PCI-e jeg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...