Suppelars2k Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Spiser kyllingvinger og salat nå! Og selvfølgelig, nypete med brunt sukker *zamzam wooooo* Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Hei. Hva er dette? Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Vil du ha eller, macho nacho? Jaaa, skrevet en side innlevering... 2 more to go! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 @ CDF's aktiviteter Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Haha, yeah, han gutten der er ikke særlig god asså... Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Hallo? Kan ingen svare meg? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Hallo? Kan ingen svare meg? Hallo... Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Jøsseland, det var på tide? Hva er dette? Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Jøsseland, det var på tide? Hva er dette? Hva snakker du om din tullebukk? Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Jeg skrev noe til deg på msn i går, HalTan. Det er du som er fra oslo? Lenke til kommentar
zed Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Vel vel, da sto jeg opp. Ble litt seint igår (6:00) men men. Nå må jeg stikke å gjøre noe arbeid. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Nei vel.. Kan noen si meg hvordan jeg kan ha det litt morro på nvoetfiv(jonart) sin bekostning? Jeg er den eneste som er våken her, det vil si at jeg har en gyllen mulighet til, jess nettopp, å gjøre noe surr her.. Anyone? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Go mOrgen! Wabby, virka som om kvelden ble vellykket da Pirat taxi? fysj fysj Er det bare i telemark som Trio brusen er til salgs? Eller for dere oppi bondelandet også kjøpt Eplemost osv? CFD: bra du trener Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 (endret) Hjelp, bestevenninnen min og bestekompisen min har slått opp. Dilemma til tusen. Dessuten tror jeg han trenger noen å snakke med, og sosohal er jo offline. Og venninna mi skal jeg ikke møte før etterpå, når han skal ha adventskonsert. Ikke lett. Endret 30. november 2003 av Candyfloss Lenke til kommentar
zed Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Uff uff, vel jeg er i farta, har på 15min hentet ved, lagt i ovnen og støvsugd hele nede (ja det er stort) Nå mangler jeg bare gjøre ferdig en sånn homo naturfag-innføring på pc også skal jeg ta inn trampolina. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Var et bra Julebord, og nå er jeg hjemme igjen, søndag og hører på NRK Mpetre. Brannt av 1200,- igår, unormalt for å værra meg. Pleier ikke å bruke noe serlig med penger ute... men sånnt kan jo skje engang Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Wooo *zamzam* Da er jeg hjemme... Øyh, har visst fått PM *sjekke* Anyways, merkelig opplevelse nå, skulle gå inn inngangsdøra, så møter jeg på en dude som heter Dag, han er visst en "venn" av mamma... Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 snufs, våknet opp i dag og trodde jeg hadde gavekalender.. men det er jo ikke før i morgen :-p hehe TA(jeg også har lært forkortelsen), bestevenner av deg selv som er kjærster er altid superperfekt til det blir slutt, og da er du midt i mellom og alt blir rart hmm, nei.. frokost.. og er det ikke første advent i dag? Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Dreas, ja, tror ikke jeg skal blande meg. Sliter litt med kjærligheten selv for tiden, så har vel nok med mitt. Nå har han som nick på msn "fighting with you is not worth it.." *sukk* Uansett, er nesten ferdig med innlevering og skal kanskje få gratisbillett til Metallica Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg