Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Nå skal du bli forbanna, jakte ned fyren, sparke han ned i søla og spytte han i trynet.

Overstående er et eksempel på hvor fullstendig blinde jenter kan gjøre gutter. Når jeg gjorde det slutt med eks-en var det flere som ville banke dritten ut av meg og stort sett vendte de fleste seg mot meg og så på meg med avsky. Hva hadde jeg gjort? Jeg hadde kysset den jenten jeg er i sammen med den dag i dag før jeg rakk å gjøre det slutt. Jada, jeg var "utro" i ordets brede forstand, men jeg ble kvitt et skjørt stykke wicked love og fant noe stort.

For henne kan det du ha vært noe stort. For henne kan du ha grust hele tilværelsen. Hun fortjente sympati, og du kan ikke klandre henne for å ha søkt trøst hos gode venner. Synes det du sier virker passe egoistisk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Voldelig, eiesjuk og sykelig sjalu.

Jeg kan også bli beskrivet på den måten. Det kommer helt an på øyet som ser. Eks-en min kunne fint gjort det, ikke det nåværende (mulig, men lite trolig :) ).

Edit: Ok, stryk voldelig, for det er jeg ikke.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
Nå skal du bli forbanna, jakte ned fyren, sparke han ned i søla og spytte han i trynet.

Overstående er et eksempel på hvor fullstendig blinde jenter kan gjøre gutter.

Fyren behandler henne som dritt og topper det hele med å være utro? Ja, da er det "blindt" å bli forbanna....

Og du observerte forholdet under en lupe?

Ja, såklart har jeg gjort det.

Hun har portrettert fyren som en drittsekk av dimensjoner... Voldelig, eiesjuk og sykelig sjalu. Utroskapen var prikken over i-en. Jeg tror på det hun sier, og min reaksjon på alt dette hadde vært oppsummert i et ord:

Sinne

Ingen tårer, bare sinne.

Ting har alltid tre sider. Hans, hennes og sannheten.

Lenke til kommentar

Og Thea: Sorry, men uansett hvor hardt folk går ut her, så har de et poeng. Ingen her trenger å fortelle deg at du har mange typer "issues", det vet du forbanna godt selv. Det er ikke rart folk reagerer til slutt. Du svartmaler kjæresten din som tidenes drittsekk, for så å grine over ham. Gang på gang. Du kan ikke alltid vente å få sympati fra alle, spesiellt ikke når det er (ut ifra hva VI vet om situasjonen) ganske opplagt hva som er galt. Hele "fett"-greia gjør ikke tingene bedre. Og ja, jeg (og andre) er fullt klar over at du ikke har det lett med tanke på "fett", men jeg håper for din egen del at du vet du prater rent piss. Du er ikke feit, du er faktisk tynn som ei skjærefjøl (og det er ikke nødvendigvis en god ting, det er også, som du helt sikkert vet, en farlig lidelse). Tough love, rett og slett. Noen ganger må man bare snakke fra levra.

Lenke til kommentar

Yes! I dag fikk jeg engelsk tentamen tilbake. 5-! Jeg er glad! Beste resultat i klassen! :wee::D

Her er playlisten min. Til alle dere metall og technohuer: Kvalitet foran kvantitet.

Edit: Æsj, det funka ikke. Skal fikse det.

Edit2: Sånn, nå skal det funke.

playlist.txt

Endret av ehs5
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...