Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Le så mye dere vil dere... Fint at livet mitt morer dere...

Hør nå her...

Det er ikke din feil.

Hvorfor lyver du til deg selv? Har problemer med å skjønne tankegangen din. Tror du ærlig talt at det er "fettet" ditt som er grunnen til at han er utro?

Hvilket fett?!!!

Gi faen i å tråkke på deg selv, det er ikke din feil.

Du skal ikke gråte nå... Nå skal du bli forbanna, jakte ned fyren, sparke han ned i søla og spytte han i trynet.

Det er ikke din feil.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Nå skal du bli forbanna, jakte ned fyren, sparke han ned i søla og spytte han i trynet.

Overstående er et eksempel på hvor fullstendig blinde jenter kan gjøre gutter. Når jeg gjorde det slutt med eks-en var det flere som ville banke dritten ut av meg og stort sett vendte de fleste seg mot meg og så på meg med avsky. Hva hadde jeg gjort? Jeg hadde kysset den jenten jeg er i sammen med den dag i dag før jeg rakk å gjøre det slutt. Jada, jeg var "utro" i ordets brede forstand, men jeg ble kvitt et skjørt stykke wicked love og fant noe stort.

Poenget mitt er vel egentlig at det AnAnAs sier om fyren kan være purt bullshit. Ikke for å stille deg i et dårlig lys, AnAnAs, men jeg må nesten si i fra når alt går ned råere enn rakefisk. Det er ikke noen grunn til å lyve, men situasjoner som AnAnAs videreformidler kan være noe annerledes enn realiteten. Uansett trenger ikke folk legge seg mer oppi saken enn å trøste jenta. Drit nå i fyren.

Lenke til kommentar
Nå skal du bli forbanna, jakte ned fyren, sparke han ned i søla og spytte han i trynet.

Overstående er et eksempel på hvor fullstendig blinde jenter kan gjøre gutter.

Fyren behandler henne som dritt og topper det hele med å være utro? Ja, da er det "blindt" å bli forbanna....

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Fyren behandler henne som dritt og topper det hele med å være utro? Ja, da er det "blindt" å bli forbanna....

Og du observerte forholdet under en lupe?

Lenke til kommentar

Og du observerte forholdet under en lupe?

Ja, såklart har jeg gjort det.

Hun har portrettert fyren som en drittsekk av dimensjoner... Voldelig, eiesjuk og sykelig sjalu. Utroskapen var prikken over i-en. Jeg tror på det hun sier, og min reaksjon på alt dette hadde vært oppsummert i et ord:

Sinne

Ingen tårer, bare sinne.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...