Daniel Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Nå... er jeg hjemme. Igjen. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 (endret) Engelsk tentamen i morra *ut og måke snø* Endret 22. november 2004 av Natrium Lenke til kommentar
robB Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 (endret) l *kjede meg* Siste Ordet 3, Spam = Utestengelse! edit: fiksa litt på Quoten Endret 22. november 2004 av robB Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Du counter-spamma ved å sitere t0mm3n^_ sitt inlegg; BAN! Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Konferanse idag *Sukk* Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 legg merke til mine 1GB med Zeppelin! Nice theft. :| Huh? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Jeg er så deppet nå.Har gråtet konstant i fire timer..kjæresten min har vært utro mot meg Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Kanskje du nå innser at han er en drittsekk og at du burde ha kasta han på rævva for lenge siden? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 han klarer ikke at du har hatt sex med andre, men han kan gjøre det med andre når som helst? Sånn kjæreste vil jeg og ha Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Kanskje du nå innser at han er en drittsekk og at du burde ha kasta han på rævva for lenge siden? Sier jeg også.... Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Jeg er så deppet nå.Har gråtet konstant i fire timer..kjæresten min har vært utro mot meg Finne ny type? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Jeg er så deppet nå.Har gråtet konstant i fire timer..kjæresten min har vært utro mot meg Finne ny type? Nei takk.... Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 (endret) Jeg er så deppet nå.Har gråtet konstant i fire timer..kjæresten min har vært utro mot meg Finne ny type? Nei takk.... tror du burde gjøre matten... Typen din er tiltider dritsekk virker det som + han har hatt sex med en annen jente når dere er kjærster + etter hva du har sagt virker han ikke særlig hygenisk = Slå opp med han får han dumper deg for en eller annen annen jente. Bedre å dumpe enn å bli dumpa Endret 22. november 2004 av ~Alex~ Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Jeg orker i hvert fall ikke sitte inne og gråte mer... Skal stikke og trene av meg det dumme fettet som ikke klarer å holde på en kjæreste engang... Life sucks. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Visste at det kom til å skje, sorry Virka ikke som dere var særlig flinke til å prate.. Du må nok finne deg noe fornuftig AnAnAs. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Skal stikke og trene av meg det dumme fettet som ikke klarer å holde på en kjæreste engang... Gullkorn! Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 ja, et forhold baserer seg kun og alene om det fysiske. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Visste at det kom til å skje, sorry Virka ikke som dere var særlig flinke til å prate.. Du må nok finne deg noe fornuftig AnAnAs. Og det bør helst ikke være en utro, eiesjuk, voldelig og sykelig sjalu drittsekk.. Om du ikke dumper fyren så fortjener du å gråte slik... Bare å forberede seg på maaaange timer som nå, for dette kommer til å skje igjen. (Om du ikke dumper han altså). Lenke til kommentar
Camron Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Visste at det kom til å skje, sorry Virka ikke som dere var særlig flinke til å prate.. Du må nok finne deg noe fornuftig AnAnAs. Og det bør helst ikke være en utro, eiesjuk, voldelig og sykelig sjalu drittsekk.. Om du ikke dumper fyren så fortjener du å gråte slik... Bare å forberede seg på maaaange timer som nå, for dette kommer til å skje igjen. (Om du ikke dumper han altså). Så jævli word. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Jeg orker i hvert fall ikke sitte inne og gråte mer... Skal stikke og trene av meg det dumme fettet som ikke klarer å holde på en kjæreste engang... Life sucks. Hahaha, tar DU på deg skylden for dette? :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg