Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er så deppet nå.Har gråtet konstant i fire timer..kjæresten min har vært utro mot meg  :(  :(  :(

Finne ny type?

Nei takk....

tror du burde gjøre matten...

Typen din er tiltider dritsekk virker det som + han har hatt sex med en annen jente når dere er kjærster + etter hva du har sagt virker han ikke særlig hygenisk = Slå opp med han får han dumper deg for en eller annen annen jente.

Bedre å dumpe enn å bli dumpa

Endret av ~Alex~
Lenke til kommentar
Visste at det kom til å skje, sorry :p Virka ikke som dere var særlig flinke til å prate.. Du må nok finne deg noe fornuftig AnAnAs.

Og det bør helst ikke være en utro, eiesjuk, voldelig og sykelig sjalu drittsekk..

Om du ikke dumper fyren så fortjener du å gråte slik... Bare å forberede seg på maaaange timer som nå, for dette kommer til å skje igjen. (Om du ikke dumper han altså).

Lenke til kommentar
Visste at det kom til å skje, sorry  :p Virka ikke som dere var særlig flinke til å prate.. Du må nok finne deg noe fornuftig AnAnAs.

Og det bør helst ikke være en utro, eiesjuk, voldelig og sykelig sjalu drittsekk..

Om du ikke dumper fyren så fortjener du å gråte slik... Bare å forberede seg på maaaange timer som nå, for dette kommer til å skje igjen. (Om du ikke dumper han altså).

Så jævli word.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...