Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
pwned

LOL

hadde jeg ikke sletta musikk som jeg ikke liker.. da hadde du vært eid :tease:

Jeg må få tid til å høre i gjennom alt før jeg sletter. Dessuten er det litt kult å ha discographies. Eminem sin var litt drøy kanskje. Jeg kunne lett slettet 70 % av det der uten å merke det. Har ikke hatt tid til å høre i gjennom enda.

Lenke til kommentar
pwned

LOL

hadde jeg ikke sletta musikk som jeg ikke liker.. da hadde du vært eid :tease:

Jeg må få tid til å høre i gjennom alt før jeg sletter. Dessuten er det litt kult å ha discographies. Eminem sin var litt drøy kanskje. Jeg kunne lett slettet 70 % av det der uten å merke det. Har ikke hatt tid til å høre i gjennom enda.

hvis det står ppå døgnet rund så..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

En kompis av meg har over 6000 metal-sanger. Verste er at han hører på alt. Så har han et sykt system på dem med artist - årstall - album - sang.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
En kompis av meg har over 6000 metal-sanger. Verste er at han hører på alt. Så har han et sykt system på dem med artist - årstall - album - sang.

Har han en server oppe og går?

Nei. Han bruker nesten all plassen han har på mp3.

Lenke til kommentar
Hva tror dere hadde skjedd hvis jeg hadde dratt på kino med eksen og typen min hadde sett oss komme ut av kinoen senere på kvelden? Hadde han dumpet meg?

Det blir nok et samtaleemne ihvertfall ja

Det kan fort bli THE samtaleemne of your live for å si det sånn. Jeg ville heller droppa det en stund, også tenkt litt på HVORFOR du skal på kino med eksen din når du har type...

Geeez ... :no:

Lenke til kommentar
Hva tror dere hadde skjedd hvis jeg hadde dratt på kino med eksen og typen min hadde sett oss komme ut av kinoen senere på kvelden? Hadde han dumpet meg?

Tja...

Når han blir voldelig bare ved tanken av at du har ligget med andre før ham, så kan det fort bli meget interessant om han ser det der :thumbup:

Han hadde vel dumpa deg i fjorden ja.

Lenke til kommentar

Tja...

Når han blir voldelig bare ved tanken av at du har ligget med andre før ham, så kan det fort bli meget interessant om han ser det der :thumbup:

Han hadde vel dumpa deg i fjorden ja.

*med sement sko

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...