Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er kirkene så fulle nå til dags altså? :)

Vi drar til St.Olavskirken, og den er alltid full. Stappet faktisk. :)

Vi spiste også kebab etter kirken. Så begynte noen arabere og se på meg, så spurte de meg på arabisk hvorfor jeg var sammen med en "hviting". Kjæresten min forstod ikke hva de sa. :p

Lenke til kommentar
er kirkene så fulle nå til dags altså?  :)

Vi drar til St.Olavskirken, og den er alltid full. Stappet faktisk. :)

Vi spiste også kebab etter kirken. Så begynte noen arabere og se på meg, så spurte de meg på arabisk hvorfor jeg var sammen med en "hviting". Kjæresten min forstod ikke hva de sa. :p

:!:

Du må ikke finne på og si det til ham da :!:

Lenke til kommentar

Vil tro det er fordi du bor i Norge? :roll:

Det minner meg om hva som skjedde på t-banen for noen dager siden. En araber begynner å snakke med meg; spørre hvor jeg er fra osv. Jeg svarer høflig, men kort. Så spør han om jeg liker å kose. Jeg ser dumt på han. Så sier han: "Det gjør vondt første gangen, men etter det blir kose mye bedre. Du må kose masse med din pappa."

Hallo! Er det mulig å være så ekkel... Er ikke mulig hvor mye dritt de kan lire av seg for å se hvor "norske" vi har blitt (han skulle sjekke om jeg var jomfru). :sick:

Lenke til kommentar
Du må kose masse med din pappa.

LOL! :!:

Egentli er det ikke morsomt. tenk på de som blir voldtatt av fedrene.

stakkars..

EDIT: FRA msn:

Oscar* 32grader celsius på rommet mitt... says:

oki

[Lpezster] jeg ville ikke hatt en Ari om du dyppa den i sirup og kledd den i marsipan!] says:

www.homo.no/lpezster

[Lpezster] jeg ville ikke hatt en Ari om du dyppa den i sirup og kledd den i marsipan!] says:

www.home.no/lpezster

BAD TYPO

Endret av BUNDY
Lenke til kommentar
Du må kose masse med din pappa.

LOL! :!:

Egentli er det ikke morsomt. tenk på de som blir voldtatt av fedrene.

stakkars..

F.eks den personen snakket til. :dontgetit: Klarer å le av det jeg så ;)

Jeg skal IKKE sove enda. Har pistasjnøtter.

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...