Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Nå gikk du for langt CFD.

Vel...kan ikke si at bildet var så veldig spennende at det gjorde noe.

Eller.. Synes det selv ikke er så gale og se folk trener.. Men det finnes en grense for hvor mye man kan se av det..

å se på jenter trene blir noe heeelt annet.. får lisom noe å trene for om det er noen naice damer på sats.. tar i litt ekstra :-p :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

nu er jeg hjemme... god med julebord.

Vi spiste for 4000 og dfet var mycke god mat. :D

Fy faan å det var mye bvra damer der vi cvar å spiste. de på jobben klagde på at jeg kikket for mye på andre damer og ar jeg var rastløs, benet mitt gikk som en terrier.. men det er da meg da.... :D

Etter maten så skulle jeg på kick, men der kom jeg ikke inn. de nektet folk inn da det var for mange, endte opp på ritz med mange drammer og shot'er... :) Ble bra full og måtte lure en pirat mann til å kjøre meg hjem ..

trur abdulla'alla'et'eller'annet ble noe nærvøs om å få pengene eller ikke.... minibanken var tom for penger og siste benzern ga ut penger. så da var han jaggu heldig.. hehe, nå er jeg hjemme med ei halvfeit mindre intelligent sklie som skal knulle magne og jeg skal sove :) hehe .. og kristoffer som skal ut å spy, rutine for han...

Lenke til kommentar
Gjest mafister

Fy ****** CDF!

Ingen flere kommentarer om den saken. :evil:

Sto opp tidlig i dag, og har allerede vært og trent. Godt å være ferdig. Nå skal jeg skrive norskanalyse, så skal jeg ut i drittværet. Tror norskanalysen tar noen timer, da. :mad:

VÅKN OPP FOLKENS!!

Lenke til kommentar
Gjest mafister

Ja, du bare forsvant. :cry:

Uh, i dag må jeg være støttevenninne, venninnen min gjennomgår en megakrise, som hun beskrev over sms. Hva kan nå det være? Kanskje hun ikke finner neglelakken sin... :roll:

Lenke til kommentar
Gjest mafister

sparks da... tror du ikke vi VET det? Trenger ikke gni det inn vettu.. Sitter her og skriver en analyse av en av Christensens bøker..Ikke akkurat de enkleste bøkene i verden å tolke...

GRR!!!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...