Dr3as Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Nå gikk du for langt CFD. Vel...kan ikke si at bildet var så veldig spennende at det gjorde noe. Eller.. Synes det selv ikke er så gale og se folk trener.. Men det finnes en grense for hvor mye man kan se av det.. å se på jenter trene blir noe heeelt annet.. får lisom noe å trene for om det er noen naice damer på sats.. tar i litt ekstra :-p Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Eller.. Synes det selv ikke er så gale og se folk trener.. Men det finnes en grense for hvor mye man kan se av det.. Ååh.. det var trening? Det kunne jo se ut som noe annet for det utrente øyet. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Jaja...god natt folks. Skal sove lenge i morra og gjøre ingenting på mest mulig tid. Happy napping to all ya. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 God morgen, dudes and dudettes! Thea: Føler med deg..! Hartge: WB! wooo Alle andre som jeg hadde tenkt å si noe til, men som jeg glemte: How you doin'? edit: visste det..: b-real: Du har abolutt min aller største medfølelse! Kommer ikke på noe bedre å si.. :/ Lenke til kommentar
CFD Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 http://home.no.net/svaking/Wank/BJvid.avi Vi fortsetter med og ta Videoer.. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 (endret) http://home.no.net/svaking/Wank/BJvid.avi Vi fortsetter med og ta Videoer.. liiiitt usikker på om jeg tør klikke der.. jeg trykka vist Endret 30. november 2003 av Dr3as Lenke til kommentar
CFD Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 http://home.no.net/svaking/Wank/survid.avi Her fortsetter vi Tok litt mye på manualen så jeg fikk det ikke opp.. Ble litt irritert etterhvert.. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 nu er jeg hjemme... god med julebord. Vi spiste for 4000 og dfet var mycke god mat. Fy faan å det var mye bvra damer der vi cvar å spiste. de på jobben klagde på at jeg kikket for mye på andre damer og ar jeg var rastløs, benet mitt gikk som en terrier.. men det er da meg da.... Etter maten så skulle jeg på kick, men der kom jeg ikke inn. de nektet folk inn da det var for mange, endte opp på ritz med mange drammer og shot'er... Ble bra full og måtte lure en pirat mann til å kjøre meg hjem .. trur abdulla'alla'et'eller'annet ble noe nærvøs om å få pengene eller ikke.... minibanken var tom for penger og siste benzern ga ut penger. så da var han jaggu heldig.. hehe, nå er jeg hjemme med ei halvfeit mindre intelligent sklie som skal knulle magne og jeg skal sove hehe .. og kristoffer som skal ut å spy, rutine for han... Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 http://home.no.net/svaking/Wank/survid.avi Dear god, my eyes my eyes Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 http://home.no.net/svaking/Wank/survid.avi Dear god, my eyes my eyes WTF ???? hva i ****** er det dere driver med... ?? hva er neste? kukk i øret ? Lenke til kommentar
zed Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 *RFOLRFOLRFOLRFOLRFOLRORLFORLF* Keep it comming CFD Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Fy ****** CDF! Ingen flere kommentarer om den saken. Sto opp tidlig i dag, og har allerede vært og trent. Godt å være ferdig. Nå skal jeg skrive norskanalyse, så skal jeg ut i drittværet. Tror norskanalysen tar noen timer, da. VÅKN OPP FOLKENS!! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 *zamzam* Da er jeg tilbake også, ble visst ganske kjappt borte i går :/ jaja, har ihvertfall sovet godt. Akkurat nå tør jeg ikke trykke på CFD-linkene, tar de når jeg kommer hjem, her er det for folksomt Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Ja, du bare forsvant. Uh, i dag må jeg være støttevenninne, venninnen min gjennomgår en megakrise, som hun beskrev over sms. Hva kan nå det være? Kanskje hun ikke finner neglelakken sin... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 kanskje det ja... MMmm, måtte slå av maskina i übertempo og ile til sengs her Beklager *glede seg til CFD-vidz* Lenke til kommentar
sparks Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Go Morron! idag is another boooooring sunday.. homework Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Var det strengt tatt nødvendig å minne meg på det? :grine: har Norsktentamen i morgen jeg.. *buhuu* Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 sparks da... tror du ikke vi VET det? Trenger ikke gni det inn vettu.. Sitter her og skriver en analyse av en av Christensens bøker..Ikke akkurat de enkleste bøkene i verden å tolke... GRR!!! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Jepps, sparks -> du er pure evil Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Spiser kyllingvinger og salat nå! Og selvfølgelig, nypete med brunt sukker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg