CreatureCanis Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Pulesyk er litt for drøy for moderatorne. de kan være litt touchy med sånne ord som du merker. Du har vel merket sensuren? Sensur? Hvor? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Si noe stygt. Banne ord osv... give a try Lenke til kommentar
CFD Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 (endret) HVis du ikke forstod den så lar vi den ligge... Tipper at det var minst et par andre her som skjønte den ,men nå dropper vi det. Skulle liksom være en litt tidig kommentar altså ,men jeg er somsagt trøtt nå og da lar jeg fornuften ligge på gulvet sammen med kabelrotet. (Er ikke noe problem og slette noe ,men når andre personer har sitert det så er det et problem og få fjernet alt) EDIT: Dette går jo så raskt at man må qoute jo.. Endret 27. oktober 2003 av CFD Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 CFD: eg prøve meg med en sånn en tidligere idag men eg syns det var for drøy. Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Jeg måtte lissom bare tenke meg om to ganger her... Er sjøl trøtt her... og da har jeg erfart at jeg IKKE bør buse ut med det første jeg tenker og tror.... Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 CFD: eg prøve meg med en sånn en tidligere idag men eg syns det var for drøy. What? Jeg fikk jo aldri vite hva du sa jooooo... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 CFD: eg prøve meg med en sånn en tidligere idag men eg syns det var for drøy. Joda. Man kan få en god latter av det Kan jo også komme noe godt ut av det også. Feks mange bilder som jeg tok de dagene før eksamen og satt inne. De fleste her husker dem vell? Bildene av masse rare ting og ikke minst videoer. SNowdog: husker du video01.avi ? (den med hovedkortet) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 *grin* how can i forget :S Lenke til kommentar
CFD Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 CFD: eg prøve meg med en sånn en tidligere idag men eg syns det var for drøy. What? Jeg fikk jo aldri vite hva du sa jooooo... Det står der svart på hvitt da.. Bruker du det du har fått utdelt til og tenke med så skjønner du det nok ,men jeg ber deg (på mine knær ) at du ikke prøver og tyde det Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 *mumle snurt her* Lenke til kommentar
CFD Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 *grin* how can i forget :S Det var jo kanskje ikke det lureste jeg hadde gjort ,men jeg er 100% sikker på at det var en god del personer som fikk seg en god latter når de så den. Filmet også Akt2 ,men den la jeg aldri ut.. Og godt er det Er faktisk veldig lett av kameraet sklir den veien det ikke skal skli hvis du skjønner hva jeg mener Lenke til kommentar
zed Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Hvis ikke alle leser herre over ditt domene så poster jeg min hyllest til snowdog avatar her også : PWN! Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Før jeg blir KLIN GAL her... Søren... Får flekke dekselet av PC'n ass.. dette suger... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Før jeg blir KLIN GAL her...Søren... Får flekke dekselet av PC'n ass.. dette suger... Eg har dekslet av på kabinettet mitt. Tar den kun på når eg en sjelden gang drar på lan. Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 isj... er bare at vist jeg skal ha av dekselet må jeg movere hele spillsamlinga mi (som er "SÅ" inponerende diger) Og rydde vekk en ukjent mengde med peanøtt skal og diverse papir... gidder jeg det? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Når kommer vi til og se noen bilder av det "beryktede" rommet ditt Monica? Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Rommet mitt? Er i stua jeg nå da... Dvs min egen krok av stua... sku skaffa 25 meter tp i stedet for 10... da hadde jeg fått faenskapet inn på rommet mitt... men akk sa... da veit jeg ein som hadde klekka... Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Rommet mitt er uansett ikke så festlig... hehe... jeg har klesskapet på gulvet og gulvet inni klesskapet... Slik ser mitt rom ut.... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Der er jo like greit med mer kabel enn for lite. ehm ja det eg sier at eg har masse kabler hjemme og for mye skader ikke. har massevis.... Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Hehe... får jeg låne... skal vi si... 8-9 meter av deg? Da kunne jeg tatt PC'en med meg i senga gitt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg