Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HVis du ikke forstod den så lar vi den ligge...

Tipper at det var minst et par andre her som skjønte den ,men nå dropper vi det. Skulle liksom være en litt tidig kommentar altså ,men jeg er somsagt trøtt nå og da lar jeg fornuften ligge på gulvet sammen med kabelrotet.

(Er ikke noe problem og slette noe ,men når andre personer har sitert det så er det et problem og få fjernet alt)

EDIT: Dette går jo så raskt at man må qoute jo..

Endret av CFD
Lenke til kommentar
CFD: eg prøve meg med en sånn en tidligere idag men eg syns det var for drøy.

Joda. Man kan få en god latter av det ;) Kan jo også komme noe godt ut av det også. Feks mange bilder som jeg tok de dagene før eksamen og satt inne.

De fleste her husker dem vell? Bildene av masse rare ting og ikke minst videoer.

SNowdog: husker du video01.avi ? (den med hovedkortet) ;)

Lenke til kommentar
CFD: eg prøve meg med en sånn en tidligere idag men eg syns det var for drøy.

What? Jeg fikk jo aldri vite hva du sa jooooo...

Det står der svart på hvitt da.. Bruker du det du har fått utdelt til og tenke med så skjønner du det nok ,men jeg ber deg (på mine knær :p) at du ikke prøver og tyde det :p

Lenke til kommentar
*grin* how can i forget :S

Det var jo kanskje ikke det lureste jeg hadde gjort ,men jeg er 100% sikker på at det var en god del personer som fikk seg en god latter når de så den.

Filmet også Akt2 ,men den la jeg aldri ut.. Og godt er det ;) Er faktisk veldig lett av kameraet sklir den veien det ikke skal skli hvis du skjønner hva jeg mener :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...