Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg syns det er veldig morsomt at de som sier at de ikke likte Passion fordi det er vissvass for hjernevaskede mennesker er de samme som elsket Fahrenheit 9/11...

Det er en vesentlig forskjell på de nevnte filmene. For det første, 9/11 er en informativ film, mens POTC er en film om gud og alt det der hvor de pisker hverandre til døde, noe som ikke er direkte deilig å se på. For det andre, hvorfor sammenligner du akkurat de to filmene? Ser du ikke forskjell på folk som liker 9/11 og folk som hater POTC?

Poenget er gjerne at de begge to er inkorrekte og partiske gjenfortellinger av historiske hendelser.

Lenke til kommentar

Det var på fredag forrige uke. Han og mormoren skulle krysse gata. Gikk over på fotgjengerovergangen med en taxi laangt unna. De tror han fikla med taksameteret eller mobilen e.l for han hadde en evighet til å se de på. Hun var gammel så de gikk ikke så fort. Hun hadde vært bevisstløs siden da. Måtte amputere benet, men klarte seg altså ikke.

Hvil i fred.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Bakfull, bakfull, bakfull og bakfull. Biologiprøve i morgen...

Var skummelt å sjekke saldoen min i dag, jeg kjørte plastikk på byen i går. Etter 12 øl + 6 smirnoff + en del enhet øl til + to 20-pakninger Lucky som jeg skulle holde meg langt unna ble 1700 til 900. Tror jeg spiste noe også...

Nå frisker jeg opp skallen med Klisterhjerne

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...