b-real Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Jaja, i dag er det tilbake...again.Øvelse...hele Panserbtn skal ut på øvelse. Blir...erm..kos?.. Er du i kav på Setermoen? ARTILLERI AAAHOAA!! Nei, jeg er Kavaleri, PBN, ESK5, KDO jeg ^^ Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Nei. The Passion of the Christ. Den filmen vil jeg ikke se igjen. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Nei. The Passion of the Christ. Den filmen vil jeg ikke se igjen. Hvorfor se noe som er bassert på en historie som har hjernevasket X antall milioner folk? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Det med hesteløp er jo nesten rett... bare at det er mindre pisking og blod enn i The Passion of the Christ. Og uendelig mye mer handling og spenning. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 (endret) Nei. The Passion of the Christ. Den filmen vil jeg ikke se igjen. Hvorfor se noe som er basert på en historie som har hjernevasket X antall millioner folk? B|Real... Hvorfor ikke? Endret 21. november 2004 av pain Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Lurer jammen meg jeg på også. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Hajjå. Hatt en fin helg? Nå er det ikke lenge til jeg får webcam *glede seg* Da kommer jeg til å sitte oppe veeeldig mange natterstimer tror jeg... Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Hajjå. Hatt en fin helg? Nå er det ikke lenge til jeg får webcam *glede seg* Da kommer jeg til å sitte oppe veeeldig mange natterstimer tror jeg... Du har ikke webcam? Hohoho Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 AnAnAs er ut Da blir det vel flere bilder å komme da? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Men dah forlater jeg åstedet og skal sitte ute å fryse ræva av meg i 5 dager...Tha fun! Adjø godt folk. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 AnAnAs er ut Da blir det vel flere bilder å komme da? Jeg fikk låne et av eksen min, men da jeg slo opp tok han tingene sine med seg, inkludert webcamet... Morsomt å ta bilder med cam da Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Bonjour monsieurs et mademoiselles (et b-real). Je suis trés fatigué aujourd'hui. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Bonjour monsieurs et mademoiselles (et b-real). Je suis trés fatigué aujourd'hui. That's life Lenke til kommentar
Camron Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Er du sliten Haltan? hvorfor det? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Bonjour monsieurs et mademoiselles (et b-real). Je suis trés fatigué aujourd'hui. For oss som ikke kan fransk, så skal jeg komme med en liten googleoversettelse her: "Hello monsieurs and mademoiselles (and b-real). I am very tired today." *EDIT: Dette var GOOGLE SIN OVERSETTELSE, ikke min! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Jeg syns det er veldig morsomt at de som sier at de ikke likte Passion fordi det er vissvass for hjernevaskede mennesker er de samme som elsket Fahrenheit 9/11... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 han var zååååå søt, så æ bare måtte ha han. Det endte ikke så godt, så æ bezzvimte og ble kjempeflau. BWAHAHHAHAHA! Jeg bezzvimer! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 (endret) Jeg syns det er veldig morsomt at de som sier at de ikke likte Passion fordi det er vissvass for hjernevaskede mennesker er de samme som elsket Fahrenheit 9/11... Det er en vesentlig forskjell på de nevnte filmene. For det første, 9/11 er en informativ film, mens POTC er en film om gud og alt det der hvor de pisker hverandre til døde, noe som ikke er direkte deilig å se på. For det andre, hvorfor sammenligner du akkurat de to filmene? Ser du ikke forskjell på folk som liker 9/11 og folk som hater POTC? Endret 21. november 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Tror det ikke er meningen at den filmen skal være direkte deilig å se på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg