Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Jeg kjørte URL med en Lexus IS300, eneste oppgradert var ECU, dette var 20% ute i spillet eller no, jeg tapte GANG på GANG det siste løpet i den forbannede turneringen, var liksom at jeg ledet HELE løpet, og siste svingen smatt det to jævler forbi.

Så, jeg måtte sette ned til easy for det ene løpet, da rakk jeg å rulle i en sving, og likevel vinne med over 30 sekunder. Easy er virkelig easy.

I 1ern så var faktisk 'Medium' vanskeligere enn 'Hard', så det kan ha noe med det å gjøre i 2ern også.. :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ble vekket av en hylende mor for 5 min siden. "GUDAMEEEEG, du kan da virkelig ikke sove såååå lenge! NyyyYYYYYYYYDelig vær ute og du ligger og drar deg!"

Jaja, jeg kommer meg opp. Mekker meg litt frokost, og tar med meg den inn hit, og glemmer å ta inn melken og cornflakes'a med en ganng. Da går mamma berserk. "DU MÅ RYDDE PÅ PLASS; FINT VÆR UTE; DU UT; HELVETE PÅ ROMMET; HATE DATAMASKINEN, UUUUUT, DRÅPEN I GLASSET, FLOMME OVER"

You know the drill.

Jeg elsker søndager :wallbash:

Lenke til kommentar
Ble vekket av en hylende mor for 5 min siden. "GUDAMEEEEG, du kan da virkelig ikke sove såååå lenge! NyyyYYYYYYYYDelig vær ute og du ligger og drar deg!"

ahhh gode gamle dager

:blink:

jeg bare låser døra :p

merkelig, kan sovne med høy musikk, men når folk prater..

ender at jeg setter på musikk(hodetelefoner) og låser døre når jeg legger meg :innocent:

Lenke til kommentar
den jævla katta dreit under sengen min igjen, hva skal jeg gjøre den har tydligvis funnet ut at i hjørnet under senga mi er det ultimate drite spot!

Husker broren til en kompis av meg skøyt ei katte under en grillmiddag for lenge siden i hagen, fordi den prøvde å stjele pølser.

hva har det med saken å gjøre? Å hvorfor komme med en slik kommentar? Skulle ikke forundre meg om han la den på grillen etterpå heller

Lenke til kommentar

God morgen, bygdetullinger! :D

Idag er mamma og pappa på harry-tur, så det er bare meg og søstera mi hjemme, lurer på når første gang hu blir sur kommer. :p

Jeg får vel leke tøffing i NFSU2 igjen. :cool:

nerdVANNA: hesteløp

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...