ahpadt Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Ja sææærlig! http://img57.exs.cx/img57/1986/close2.jpg Jeg kjørte URL med en Lexus IS300, eneste oppgradert var ECU, dette var 20% ute i spillet eller no, jeg tapte GANG på GANG det siste løpet i den forbannede turneringen, var liksom at jeg ledet HELE løpet, og siste svingen smatt det to jævler forbi. Så, jeg måtte sette ned til easy for det ene løpet, da rakk jeg å rulle i en sving, og likevel vinne med over 30 sekunder. Easy er virkelig easy. I 1ern så var faktisk 'Medium' vanskeligere enn 'Hard', så det kan ha noe med det å gjøre i 2ern også.. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Nå er jeg sinna på Iktonline.no <---fy skam dere Hvorfor handler du på en sånn jallasjappe? Har jo aldri hørt om den en gang! Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 I 1ern så var faktisk 'Medium' vanskeligere enn 'Hard', så det kan ha noe med det å gjøre i 2ern også.. Logisk Ahpadt, logisk... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 I 1ern så var faktisk 'Medium' vanskeligere enn 'Hard', så det kan ha noe med det å gjøre i 2ern også.. Logisk Ahpadt, logisk... Spør spillet! Jeg syntes det var lettere på hard! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Spiller på medium jeg. Greit det. Har best bil tok tre U.R.L'er nå. Er en kjei sving på slutten av den ene der ja. Lønner seg å bare kjøre full guffe inn i veggen. Skikkelig dosering . Funker som bare det overalt Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Ble vekket av en hylende mor for 5 min siden. "GUDAMEEEEG, du kan da virkelig ikke sove såååå lenge! NyyyYYYYYYYYDelig vær ute og du ligger og drar deg!" Jaja, jeg kommer meg opp. Mekker meg litt frokost, og tar med meg den inn hit, og glemmer å ta inn melken og cornflakes'a med en ganng. Da går mamma berserk. "DU MÅ RYDDE PÅ PLASS; FINT VÆR UTE; DU UT; HELVETE PÅ ROMMET; HATE DATAMASKINEN, UUUUUT, DRÅPEN I GLASSET, FLOMME OVER" You know the drill. Jeg elsker søndager Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Ble vekket av en hylende mor for 5 min siden. "GUDAMEEEEG, du kan da virkelig ikke sove såååå lenge! NyyyYYYYYYYYDelig vær ute og du ligger og drar deg!" ahhh gode gamle dager Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Jaja, i dag er det tilbake...again. Øvelse...hele Panserbtn skal ut på øvelse. Blir...erm..kos?.. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Ble vekket av en hylende mor for 5 min siden. "GUDAMEEEEG, du kan da virkelig ikke sove såååå lenge! NyyyYYYYYYYYDelig vær ute og du ligger og drar deg!" ahhh gode gamle dager jeg bare låser døra merkelig, kan sovne med høy musikk, men når folk prater.. ender at jeg setter på musikk(hodetelefoner) og låser døre når jeg legger meg Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Jeg bare flyttet ut enkelt og greit Lenke til kommentar
Pels Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Jeg H A T E R katter .... er du alergisk? Katter er jo fine de Da stakk jeg til Tyskland, kos dere. god tur Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Imorges prøvde mamma å vekke meg, men det funket ikke. Derfor kom hun ned med frokost på sengen til meg. Blir det stort bedre? Jeg skal aldri flytte ut! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 den jævla katta dreit under sengen min igjen, hva skal jeg gjøre den har tydligvis funnet ut at i hjørnet under senga mi er det ultimate drite spot! Husker broren til en kompis av meg skøyt ei katte under en grillmiddag for lenge siden i hagen, fordi den prøvde å stjele pølser. hva har det med saken å gjøre? Å hvorfor komme med en slik kommentar? Skulle ikke forundre meg om han la den på grillen etterpå heller Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Okei, gjett hva jeg har sett de siste to timene! Det inneholdt pisking, og var veldig bortkastet. Hva tror dere det er? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 (endret) God morgen, bygdetullinger! Idag er mamma og pappa på harry-tur, så det er bare meg og søstera mi hjemme, lurer på når første gang hu blir sur kommer. Jeg får vel leke tøffing i NFSU2 igjen. nerdVANNA: hesteløp Endret 21. november 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Fumar...Jeg må kjøpe røyk i dag!! God damit, hadde nesten glemt av hele greia..Tenk dere 1 uke på øvelse helt uten røyk...*puh* Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Okei, gjett hva jeg har sett de siste to timene!Det inneholdt pisking, og var veldig bortkastet. Hva tror dere det er? Ridefilm? der de rir på hester? Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Jaja, i dag er det tilbake...again.Øvelse...hele Panserbtn skal ut på øvelse. Blir...erm..kos?.. Er du i kav på Setermoen? ARTILLERI AAAHOAA!! Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Nei. The Passion of the Christ. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 God morgen, bygdetullinger! ja hei fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg