SupremeX Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Hybelaliens, trives spesielt godt under senga. Sier du det? Hos meg legger de seg bak døren.. Får prøve å få litt kustus på dem snart Den "baby-alien-saken-tingen" som er nå er ikke mye pen.. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 (endret) Hmm, dødt her as always... Lagd meg ny avater jeg, kjempefornøyd! Endret 21. november 2004 av Stikk-kont@kten Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Nei, så var det å legge seg. Blah. Egentlig kunne det vært mandag i morgen, for jeg aner ikke hva jeg kan finne på å bedrive tiden med, unntatt å lese til prøve. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Jeg holdt på å erte på meg hele narkostrøket i dag, men takk gud for at jeg har dame. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 (endret) Må ta det rolig wh1te. Tror ikke vi 2 hadde vært noe god kombinasjon på byn. http://edition.cnn.com/2004/WORLD/americas...y.ap/index.html edit: OMFG!! Er klokken 07? trodde den var 04-05. er ikke en snev av trøtthet her. Sto jo opp grytidlig tilåmed. Endret 21. november 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 den jævla katta dreit under sengen min igjen, hva skal jeg gjøre den har tydligvis funnet ut at i hjørnet under senga mi er det ultimate drite spot! Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 den jævla katta dreit under sengen min igjen, hva skal jeg gjøre den har tydligvis funnet ut at i hjørnet under senga mi er det ultimate drite spot! Husker broren til en kompis av meg skøyt ei katte under en grillmiddag for lenge siden i hagen, fordi den prøvde å stjele pølser. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Øm. Enten kan du være obs på det og vente til den skal under og drite og akkurat når den skal sette seg ned begynner du å brøle og er forbanna. Da vil den ikke drite der mer, men er viktig at du gjør det AKKURAT når den skal drite, ikke etterpå eller før. Eller så kan du ta katten med deg og låse den og deg inne på ett rom ca 2 timer etter at katten har fått mat, så setter du en kattesandboks der og har med deg no fisk eller noe. Så er det bare å vente. Katten kommer til slutt til å gå og drite i kattesanda og når den gjør det gir du den fisk og kos osv. Gjenta prosess 2-3 ganger og katten vil kun drite der fra nå. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 han driter vanligvis i kasse når den er med søstra mi der hu bor, men når den er her skal den absolutt drite på nøyaktig samma plassen. har fillerista katta i nakkeskinnet mens den dret to ganger uten at det hjelper Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 :!: :!: lol! Ka med å sette en sånn sandboks ting under sengen?? Nei.....Sier takk for meg. Sengen i got a date with you! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Nå er jeg sinna på Iktonline.no <---fy skam dere Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Sweet! Kan leie så mange dvder jeg vil i en måned!! Kun 2 av gangen da. DiGG. Endelig får jeg testa dvdbrennern.. Til å se dem på altså .. :D:D Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 DiGG. Endelig får jeg testa dvdbrennern.. Til å se dem på Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Jeg H A T E R katter .... Lenke til kommentar
Jan Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Har sansen for mi katte. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Jeg H A T E R katter .... Spill HL2 og hold kjeft Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Da stakk jeg til Tyskland, kos dere. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Og da voknet jeg. God tur goophy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg