Dr3as Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 HaXoR bror du har da? nå skal noen teste lappisen jeg låner. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Hva gjør man når man er på jobb og ex'en ringer og er kvalt av gråt og bare skriker i telefonen og tydeligvis har noe hun vil prate om men sier bare "nei jeg skal ikke plage deg på jobb". Og nå vil hun ikke prate...sier at hun skal legge seg og sove. ARGH...tror jeg spolerte en god sjangse og få henne til å snakke om de problemene hun har hatt. Satan inst i helvette. Hvorfor måtte jeg være på jobb når hun endelig trengte noen å prate med? Så satans typisk. Alltid et eller annet som skjærer seg...uansett...alt som kan gå galt går galt. Skulle ha drept murphey mens jeg først var i gang. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Usj, det var kjedelig, Ect. :/ Men hva gjør du i en barnehage midt på natta på en lørdag? Det aner meg at du har en annen jobb også, men... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Møt opp utenfor huset hennes og ring på døren. Avogtil er det best å snakke face 2 face og ikke noe tlf fanskap. Kjør ut til henne om hun sover eller ikke. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Jenter er rare. Snakket ikke bare om ditt tilfelle nå b-real, men kjipt å høre. Det kommer nok en sjanse til når hun først ringer nå. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Ojoj.. DiMiles har 1337 poster. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Jaja folkens eg går og legger meg. Sovnet foran pc'n to ganger nå så nok er nok. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Usj, det var kjedelig, Ect. :/Men hva gjør du i en barnehage midt på natta på en lørdag? Det aner meg at du har en annen jobb også, men... Servitør på Sortland Sjøhussenter. Fittekjedelig jobb, men jeg trenger pengene.. Møt opp utenfor huset hennes og ring på døren. Avogtil er det best å snakke face 2 face og ikke noe tlf fanskap. Kjør ut til henne om hun sover eller ikke. Har ikke bil til å gjøre noe slikt. Dog, tror ikke hu ville sette så veldig stor pris på det at det gjør noe. Tror hun angrer litt på at hun ringte meg. Hun la på en gang og jeg ringte tilbake og siden det ikke kom kunder før om en halvtime så kunne jeg sitte i telefonen og snakke litt, men hun ville ikke prate da heller, så jeg skulle ringe tilbake senere, men blei ikke ferdig før kl 0100 så det var vist alt for sent for henne til å ville prate om noe. Ringte når jeg var ferdig og jobbe. Da var stemmen hennes nesten helt uigjennkjennelig...stemmen etter noen som har grått leeeenge. Pokker også... Håper jeg kan få henne på talefot i morra. Tror jeg skal sende ei natt-melding til henne... Noen som har en idè om hva jeg kan skrive? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Tror jeg skal sende ei natt-melding til henne...Noen som har en idè om hva jeg kan skrive? En av de derre typiske bamse-greiene med klissete hjerte-og-smerte-tekst til? Det virker som om jenter liker sånt. Lenke til kommentar
PT Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Det virker som om jenter liker sånt. Merkelig nok... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Har ikke slike...Sende meg en? Lenke til kommentar
PT Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 (endret) Her for eksempel: Bamser Kjærlighet Endret 30. november 2003 av PT Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Knock Knock Some1 there? Oh, Hi! This is for you! ()"""() ,@ ( '(' ) ,@@@ =(,,)=("')<-@@@ (""),,,("") "@@ Roses for You! .!!!. .!!!. (")(") .!!!. (';') (")(") .!!!. /)/) (';') (")(")Tryllet meg til deg for å gi deg en klem mother.netcom.no .. der finner du masse sånt vissvass. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Najs psilocybe. Har ingen for øyeblikket b-real, sorry dude. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Takker psilocybe. Vel...vi får se hva morgendagen bringer. Håper jeg kan få svare på en del ting jeg har lurt på. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Tror ikke jeg har anstrengt meg så mye på et par måneder jeg.. Var iallefall utrolig tungt... Bilder av kalle kommer også Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Nå gikk du for langt CFD. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Nå gikk du for langt CFD. Vel...kan ikke si at bildet var så veldig spennende at det gjorde noe. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 hørt rykter om verre bilder fra CFD, har også sett noen :-p utrolig hva som popper opp i dette forumet :-p Lenke til kommentar
CFD Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Nå gikk du for langt CFD. Vel...kan ikke si at bildet var så veldig spennende at det gjorde noe. Eller.. Synes det selv ikke er så gale og se folk trener.. Men det finnes en grense for hvor mye man kan se av det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg