Staalkontroll Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Styre med ting? Som sagt, never mind Et par kompiser hatt tatt seg av "problemet" *steke seg pizza" Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Heh. Det var meningen jeg skulle spille HL2 i dag, men jammen endte jeg ikke opp med å bruke et par-tre timer på Diablo 2 istedenfor. Kanskje like greit, siden jeg fant en unik necro-wand med 30% faster cast rate (så nå er jeg oppe i 70% raskere) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Heh. Det var meningen jeg skulle spille HL2 i dag, men jammen endte jeg ikke opp med å bruke et par-tre timer på Diablo 2 istedenfor. Kanskje like greit, siden jeg fant en unik necro-wand med 30% faster cast rate (så nå er jeg oppe i 70% raskere) Haha...geek..haha Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 .. og da var jeg ferdig med et par timer HL2-spilling. Det var da forbannet så lenge den airboat-helikopter-jakten skulle vare, da. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Selvfølgelig må det dukke opp slik visdomstann bakerst i kjeften! Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 .. og da var jeg ferdig med et par timer HL2-spilling. Det var da forbannet så lenge den airboat-helikopter-jakten skulle vare, da. Hvis du ikke er lenger enn det, så misunner jeg deg alt du har å se frem til! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 /me vil se alt det der!!! *være kjip med gaver i år og heller oppgradere pc'n og kjøpe hl2* Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 noen som tilfeldigvis har en slik en de skal selge? http://www.cardomain.com/item/PHOR504 jaja godnatt Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Heh. Det var meningen jeg skulle spille HL2 i dag, men jammen endte jeg ikke opp med å bruke et par-tre timer på Diablo 2 istedenfor. Kanskje like greit, siden jeg fant en unik necro-wand med 30% faster cast rate (så nå er jeg oppe i 70% raskere) I MAY HAVE RSI AFTER CLICKING MY MOUSE BUTTON FIFTY THOUSAND TIMES BUT IT WAS WORTH IT TO GET THE SILVER ENCRUSTED AMULET OF DOUCHEBAGGERY Nå har jeg våknet. Snart spille hl2 tror jeg. Evt spise noe mat. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 noen som vei om det i det hele tatt er mulig å krysse den plassen på vulkanen i slutten av far cry?! Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Da var Far Cry rundet Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Nå er jeg våken. Venninnen min snorker fortsatt. Skal lage rundstykker til oss. Etterpå skal vi på jobbmøte. Oh, how cosy! Snøøøø Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Hva jobber du med? Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Konsentrasjonen av nikotin i blodet hos snusbrukere holder seg på et høyt nivå betydelig lengre enn ved røyking av sigaretter. Erfaringene viser at snus gir sterk nikotinavhengighet og at det gjennomgående faktisk er mindre vanskelig å stumpe sigaretten enn å slutte med snus. Jaja... jeg synes det er lettere.. men det teller ikke? betyr det at du pleier å slutte siden du tydligvis har prøvd begge deler opp til flere ganger Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 betyr det at du pleier å slutte siden du tydligvis har prøvd begge deler opp til flere ganger Kanskje det... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Morgen stund er tull i grunn. Skal ned til sortland snart og kjøpe en liten "kvast" til min kjære..hun trenger en oppmuntring Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 HL2 kom ikke i dag bestilte for 3 dager siden fra elkjøp,det blir sendt som brev. javel,får håpe det kommer til uka. Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Åhh...ikke trøtt igrunn! Var ikke hjemme før klokka nermet seg 05.30am i går, ble sittende sammen med no kompiser på en nettcafe de har startet i lillestrøm å pøke fram til da... Senga har nok aldri vært så god Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Wee verden søteste jente kommer på besøk i dag Vi skal lage mat med noen venner og se film. *glede seg Men jeg har ikke fått Cerwin vego høytalerne mine enda, var lovet de på fredag Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Jeg har 499 poster nå lurer på hvor jeg skal poste nr. 500. SÅ kan jeg komme med en edit, "Post nr. 500 " Weee. de små øyeblikkene varmer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg