Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest mafister

Haltan:

Saken er at nå er jeg lei meg. Uff, forklarer sikkert over PM før jeg legger meg. Jeg tok bort bildet, typisk jente, og føler meg stygg som juling for tiden. Tenkte å legge ut en fin figur jeg har på pcen, som jeg ser opp til very much :D

Nå skal jeg lese tråden,relax... :)

Lenke til kommentar
Gjest mafister

Fnis... Jeg er egentlig ikke sånn jente-jente, pleier å ha kjempebra selvtillit, men så skjer det ting, som i kveld, som fukker opp alt.

aaaargh! Hvor er sinne-tråden når man trenger den... :cry:

Lenke til kommentar
Gjest mafister

Big girls don't cry... in public ;)

Paps er hjemme for en gangs skyld, vi har ikke visst hvor han har vært på fire uker nå, så plutselig dukket han opp da jeg var på kino.

Lenke til kommentar
Gjest mafister

Det er en mix, snakker jo uansett ikke med han. Blir egentlig bare provosert av å ha han her. Så leker han sjef når han egentlig ikke har noen rett til det. Møkkamenn.

Får masse nye bilder på mandag, så tenkte og slenge de opp på siden min da, og da kan interesserte få adressen til siden min, selv om den er sånn nybegynnerflaks.

Uff.. Vurderer å gå ut snart... Vil ikke sitte inne, selv om jeg bare har vært hjemme i en time..

Lenke til kommentar

jeg vil også lage ny side.. tror siden min er i profilen.. bah, sånne folk som bare kommer å bosser.. kamerat av meg har en sånn stefar.. fyren er 18 og stefaren slo han neste ned fordi han skulle ut en lørdag.. og dette er en fyr som er sånn innom 2 dager i mnd..

C.S.I npå tv nå :D kosekveld med gutta er bra innimellom :D

Lenke til kommentar
Gjest mafister

Haha, på arket foran dataen står det:

::shock: :x :oops: :arrow: :crying or very sad: :neutral:

Haha, broren min tror kodene for smilefjes er andres passord. How sweet.

Endret av Candyfloss
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...