Suppelars2k Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 (endret) * HalTan lurer på om Dr3as er en liten fjortiss som liker å leke drita på internett, etter å ha drukket hele 4 korker akevitt (lånt fra mammas skap)... Hvilken film så du/dere Thea? *zamzam* Endret 29. november 2003 av HalTan Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Dr3as er 19 og leker ikke drita på nett.. koser meg med noen øl og må ha bommet på noen ord i geeenser posten.. anyway du savner irc ? * Dr3as slaps HalTan with a empty bottle of beer Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Savner ikke nei, men var nylig innom for å lette litt på phunkees kick/ban-kløe under aliaset "spl4tz00r" .. og jada, han var relativt kjapp... Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 du valgte et utrolig 1337 nick da :-p dere folka i so3 er så innestengte, la oss andre komme med *grouphug* Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Haltan: Saken er at nå er jeg lei meg. Uff, forklarer sikkert over PM før jeg legger meg. Jeg tok bort bildet, typisk jente, og føler meg stygg som juling for tiden. Tenkte å legge ut en fin figur jeg har på pcen, som jeg ser opp til very much Nå skal jeg lese tråden,relax... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Okei okei... føler med deg Syntes bildet var fint jeg, menmen, som du sa, typisk jente. Dere er alltid missfornøyde med ett eller annet knyttet til utseende, selv om det ikke eksisterer den minste grunn til det. jaja, det ligger vel i deres natur Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 næmen TA da.. dere jenter.. slutt med sånn ekke no fin og alt er dritt greier frem med bilde.. tenk på alle gutta som smiler av det Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Fnis... Jeg er egentlig ikke sånn jente-jente, pleier å ha kjempebra selvtillit, men så skjer det ting, som i kveld, som fukker opp alt. aaaargh! Hvor er sinne-tråden når man trenger den... Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Få det ut her.. og huff av meg, ser jeg tårer i den smilyen :\ Mummien 1 er skommel :-p Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 (endret) næmen TA da.. dere jenter.. slutt med sånn ekke no fin og alt er dritt greier frem med bilde.. tenk på alle gutta som smiler av det Kunne ikke sagt det bedre selv EDIT: dakar han duden som ble innestengt med billene. Vel, han sultet ikke i hjel ihvertfall Endret 29. november 2003 av HalTan Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Big girls don't cry... in public Paps er hjemme for en gangs skyld, vi har ikke visst hvor han har vært på fire uker nå, så plutselig dukket han opp da jeg var på kino. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 jeg var ikke alkohylkorkluktende fjorttis allikavel? hva driver folket med i kveld da? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Å? Ikke på fire uker, dere har ikke hatt peil? Pussig... so, is that a good thing, or a bad thing? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Si hva som skjedde i kveld da? Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Det er en mix, snakker jo uansett ikke med han. Blir egentlig bare provosert av å ha han her. Så leker han sjef når han egentlig ikke har noen rett til det. Møkkamenn. Får masse nye bilder på mandag, så tenkte og slenge de opp på siden min da, og da kan interesserte få adressen til siden min, selv om den er sånn nybegynnerflaks. Uff.. Vurderer å gå ut snart... Vil ikke sitte inne, selv om jeg bare har vært hjemme i en time.. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 http://home.no.net/ststst/Curly.and.fe.JPG 300kb bilde.. Driver og tester ut kameraet litt Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 jeg vil også lage ny side.. tror siden min er i profilen.. bah, sånne folk som bare kommer å bosser.. kamerat av meg har en sånn stefar.. fyren er 18 og stefaren slo han neste ned fordi han skulle ut en lørdag.. og dette er en fyr som er sånn innom 2 dager i mnd.. C.S.I npå tv nå kosekveld med gutta er bra innimellom Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Kem er sfenne? Wb SirHartge. Føler med deg candyfloss. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 (endret) Haha, på arket foran dataen står det: ::shock: :x :oops: :arrow: :crying or very sad: :neutral: Haha, broren min tror kodene for smilefjes er andres passord. How sweet. Endret 29. november 2003 av Candyfloss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg