ehs5 Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Snø er godt å spise... Nei. Joda, men du risikerer å få mark i stumpen. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Bha...kvinnfolket var i "god form" i dag...litt ekstra glad i meg...Med andre ord..det blir ikke mange timer HL2 i dag Fy faen, mann, du kan ikke klage over sånt! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 OMFG!De eveveike idioten som satt sammen laptopen hadde faenmeg deaktiver LAN i BIOS og i tillegg nektet meg tilgang til BIOS. Måtte de brenne! Skru opp dritten og napp ut batteriet. Hva skulle det være godt for? Flashet til ny bios jeg. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 OMFG!De eveveike idioten som satt sammen laptopen hadde faenmeg deaktiver LAN i BIOS og i tillegg nektet meg tilgang til BIOS. Måtte de brenne! Skru opp dritten og napp ut batteriet. Hva skulle det være godt for? Flashet til ny bios jeg. Du resetter jo BIOS-en om du tar ut batteriet? Du gjorde det ja.. det går også, men er litt mer tungvint. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 (endret) Nettopp ferdig med en nynorsk stil :/ EDit: oh shit jeg skrev nynorsk istede for bokmål Endret 18. november 2004 av TheMasteR Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Faen ta disse varmeoljefyrefaensovnene mine ... nå klikka en av dem. Og det begynner og bli rimelig kjørlig her ... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Du resetter jo BIOS-en om du tar ut batteriet? Ville ikke hjulpet å resete BIOS, den lot meg ikke stille på Wlan av/på uansett. Var ingen valg, det bare stod at den var slått av, tror det må ha vært en tullebios. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Noen som har handlet på www.iktonline.no før? Syntes det er litt rart at det har tatt 6 dager for dem og levere en cd-brenner... Og jeg som har betalt på forhånd... Lenke til kommentar
-Prodigy- Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Jeg ble syk den første dagen med snø... Vi har hatt 3 tentamner på en uke... www.mamoz.no er ødelagt :S Vi skal ha tre tentamner neste uke... Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 (endret) Hva er prøjsiske? Foran schweizeren Henry Dunant ligger ca. 40.000 soldater, der enten er døde eller hårdt kvæstede i et slag mellem franske og prøjsiske styrker. Noen som har handlet på www.iktonline.no før?Syntes det er litt rart at det har tatt 6 dager for dem og levere en cd-brenner... Og jeg som har betalt på forhånd... Hva sier Pakkespor da? Endret 18. november 2004 av ace_ventuora Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Hva er prøjsiske? Foran schweizeren Henry Dunant ligger ca. 40.000 soldater, der enten er døde eller hårdt kvæstede i et slag mellem franske og prøjsiske styrker. det er styrkene til preussen tror jeg, en republikk eller noe nede ved tyskland Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Har tentamen imorgen, den 24 og den 30. Tar meg en pause fra all øvingen. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Jeg har fri imorgen. Da skal jeg bake boller. Worklog kommer! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 (endret) Da skal jeg bake boller. Worklog kommer! Da skal jeg ha en bolle av deg EDIT: Å nei, da snakker vi ikke "bolle i ovnen" Endret 18. november 2004 av kaiern Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Da skal jeg bake boller. Worklog kommer! Da skal jeg ha en bolle av deg EDIT: Å nei, da snakker vi ikke "bolle i ovnen" Skal vurdere det, hvor mye koster porto på en bolle? :-P Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Skal vurdere det, hvor mye koster porto på en bolle? :-P hmm Ikke tenk på penger jeg betaler, selv om jeg er blakk, men ok Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Tok kult bilde av vofsen i snøen isted. legg ut Bildet da Legger den ut på kjæledyrs tråden. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 (endret) Jeg ble syk den første dagen med snø... Vi har hatt 3 tentamner på en uke... www.mamoz.no er ødelagt :S Vi skal ha tre tentamner neste uke... Slutt å syt. Det er helt "normalt" har hatt det i to år nå jeg. Og så vidt jeg veit går vi på samme skole. Jeg skal ha 4 tentamer på 6 skoledag jeg Endret 18. november 2004 av Natrium Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Arrgh. Lagde en liten video snutt med hunden og brukte Windows movie maker men av en eller annen grunn blir filen så stor og med ræva kvalitet. Lagde en på 1MB men den ble så dårlig av den ikke er vitsi å bruke engang. Denne er på 3.3 og likevel blir den altfor dårlig. http://home.no/santoz/Video/Santoz_springpole_768kbps.WMV Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Legg inn musikk ala "Jump Around" :!:. Så søt hunden din er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg