Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da var jeg ferdig med heldagsprøven for idag ,eller det er vel 1 time og 20 min siden jeg var ferdig men det tar jo litt tid å komme seg hjem og sånn..

Skrev fire sider om Ludvig Holberg, tror ikke jeg svarte på oppgaven i det heletatt da :( menemn, norsk er ikke avsluttende.. Og jeg fikk fire på fysikkprøven! Er dritfornøyd med at jeg ikke ligger helt i bunnslamsjiktet lenger :D

Lenke til kommentar

er det sånn at spill blir tregere hvis jeg legger dem på disken der windows ikke er installert,i stedet for disken jeg har windows'en installert?

har nemlig så lite plass på C:/ disken min at jeg må slette Warcraft3:tft for å få plass til HL2.

Hvis det ikke blir tregere så installerer jeg på den andre disken.

Lenke til kommentar
er det sånn at spill blir tregere hvis jeg legger dem på disken der windows ikke er installert,i stedet for disken jeg har windows'en installert?

har nemlig så lite plass på C:/ disken min at jeg må slette Warcraft3:tft for å få plass til HL2.

Hvis det ikke blir tregere så installerer jeg på den andre disken.

Hm.. Ikke stol 100% på meg nå, men egentlig så skal det vel ikke ha noe å si hvor det ligger, siden det du trenger for å kjøre spillet lastes opp i RAM'en? :)

Lenke til kommentar

Nå skal jeg på jobb om et kvarter. Klarer ikke gå med olabukse mer i dag, så går med chillebukse på jobb i XL. :D I dag var jeg så sur så jeg bare så på franskprøven, skrev navnet mitt på arket og leverte prøven. Dere aner ikke hvor mange som har provosert meg i dag. Noen mennesker er jeg overbevist om at er satt på jorden KUN for å irritere hyggelige mennesker som meg. GRRR!!

For første gang i mitt liv liker jeg snøen :dontgetit: Kanskje fordi dette året har jeg en kjæreste som følger meg hjem når gatelysene har kommet på og snøen skinner så fint :love:

Neste helg blir drikkehelg; denne helgen skal jeg bare i masse stive selskap der jeg må ha på åletrange, kløende kjoler. :nei:

Anette: Ja, du burde få ny avatar. FIRE sider om Holberg? Jeg skrev en side med norsklekse om han, og synes det var tøft nok. :p

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar
Jeg syns i grunn at alle SE-fanboyene på forumet kan slutte å være SE-fanboyer, for de irriterer meg.

Hvilken mobilprodusent bør de være fan av, da? Samme som deg?

Hadde vært og foretrekke.

Jeg tenker mer på folk som nekter å innse at den dyre SE-telefonen sin faktisk har mangler. Som man kunne unngått ved å kjøpe en annen telefon. Mens man sparte penger.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...