Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:wow: omg ka skjedde? Tipper at du har flyttet.

Nah, det er to måneder siden jeg flyttet.. det var nok en ubetalt regning, siden jeg har brukt alt for mye på Ikea og andre møbel/interiør-butikker.

Huff.. alt er så nytt og annerledes nå. Nye smileys, JoachimR er tilbake, og jeg har to uker med diverse warez-releases å downloade. Akk.

Nye tatoveringer? Nix.. men har fått fikset på venstrearmen nå, nå ser den mye, mye bedre ut. :)

Endret av psilocybe
Lenke til kommentar

Ja det gis ut ufattelig mye private feriefilmer og worddokumenter, spesiellt på denne tiden av året...

Bjaa: jeg ruller gate-stil (høhø, *bruke norske uttrykk*.. :p)

OMG teh døøøvt! Her sitter jeg hos fattern, fordi jeg egentlig ikke hadde noe bedre å gjøre, så ringer en dude og spør om jeg skal være med å på fylla, men jegkan ikke.. fordi jeg er her

Lenke til kommentar

Endelig tilbake fra statoil og kjøpt 2 eplemost 0.33L, og 2 julebrus 0.33L og en pose gul smash og en pose potetgull av typen "skrue" :D

Kvelden er redda i det minste...nå skal jeg kose meg å spille Need for speed Underground :yes: og browse forum da såklart ;)

Lenke til kommentar
Fikk du genser Haltan?

Vært på kino..

Ingen flere detaljer.  :mad:

Jepps. Du må jo LESE tråden TA :p Jeg kjøpte en tøff ullgenser på H&M :))) den er blå, brun og bers :)) teh lekker.

Og joda, jeg SKAL ha flere detaljer, om du så må gi de i en PM :p

EDIT: whaaaaj nott teh cute pic TA?

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
wb psilosajb! :mrgreen:

Du har vel brukt de 2 ukene til å sitte og/eller se mye på de fine møblene, da?

Nja, jeg har brukt litt mer tid med Xbox'en enn jeg har pleid å gjøre.. spilt Kill.Switch og sett på alle de lamme feriefilmene jeg henter ned, men aldri får sett. Young guns, Legally blonde 2, Ninja Turtles og denslags (det er bare tilfeldig at feriefilmene heter det samme som virkelige filmer).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...