SnowDOG_ Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Hallo, hallo. (Tilbake etter to uker uten internett.. helt forferdelig) omg ka skjedde? Tipper at du har flyttet. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Ja, velkommen tilbake Psilocybe Fått noen nye tatoveringer? (måtte spørre om no) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 (endret) omg ka skjedde? Tipper at du har flyttet. Nah, det er to måneder siden jeg flyttet.. det var nok en ubetalt regning, siden jeg har brukt alt for mye på Ikea og andre møbel/interiør-butikker. Huff.. alt er så nytt og annerledes nå. Nye smileys, JoachimR er tilbake, og jeg har to uker med diverse warez-releases å downloade. Akk. Nye tatoveringer? Nix.. men har fått fikset på venstrearmen nå, nå ser den mye, mye bedre ut. Endret 29. november 2003 av psilocybe Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Ja det gis ut ufattelig mye private feriefilmer og worddokumenter, spesiellt på denne tiden av året... Bjaa: jeg ruller gate-stil (høhø, *bruke norske uttrykk*.. ) OMG teh døøøvt! Her sitter jeg hos fattern, fordi jeg egentlig ikke hadde noe bedre å gjøre, så ringer en dude og spør om jeg skal være med å på fylla, men jegkan ikke.. fordi jeg er her Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 wb psilosajb! Du har vel brukt de 2 ukene til å sitte og/eller se mye på de fine møblene, da? Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Nye tatoveringer? Nix.. men har fått fikset på venstrearmen nå, nå ser den mye, mye bedre ut. Vi kan godt få bilder (lat som om det er den gamle smileyen..) Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Endelig tilbake fra statoil og kjøpt 2 eplemost 0.33L, og 2 julebrus 0.33L og en pose gul smash og en pose potetgull av typen "skrue" Kvelden er redda i det minste...nå skal jeg kose meg å spille Need for speed Underground og browse forum da såklart Lenke til kommentar
sparks Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Ok, jeg møtte mattelærern min på byn Det er ulykke? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Ok, jeg møtte mattelærern min på byn Det er ulykke? Det er da du må flørte med han/hun så får du en grei karakter Som jeg sa til hun når hun ble 40 år her om dagen, "jeg skulle nesten tro du var 30" Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Ok, jeg møtte mattelærern min på byn Det er ulykke? På fylla? Det er alltid fett å møte lærere på fylla, eller kontakte de Jauda, det har jeg visst prøvd... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 *tsktsk* Word on the street says Hartge is back! :O *tsktsk* Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Endelig er jeg tilbake på adsl Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Endelig er jeg tilbake på adsl Grattis, welcome to the real world Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Fikk du genser Haltan? Vært på kino.. Ingen flere detaljer. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Han var ikke drita, men hadde med seg dama Grattis Hartge! Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 ojda, genser.. kino.. hmm.. giiiiiid.. egentlig skjønte jeg ikke den.. jaja.. sitter med en deilig latop hos en kamerat.. pils er nam :-p Candyfloss har fjerna bilde :\ ekke så rask jeg.. ha en goood natt da eller folkens :D solo og rom ikke godt.... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 (endret) Fikk du genser Haltan? Vært på kino.. Ingen flere detaljer. Jepps. Du må jo LESE tråden TA Jeg kjøpte en tøff ullgenser på H&M )) den er blå, brun og bers ) teh lekker. Og joda, jeg SKAL ha flere detaljer, om du så må gi de i en PM EDIT: whaaaaj nott teh cute pic TA? Endret 29. november 2003 av HalTan Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Halla robert, rob! Sitti og mekka hp og sånn i hele dag jeg. Bah, orker ikke å fortelle. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 haha, lesingen gikk litt fort haltan.. skylder på alkohylene.. fin genser ? kanskje sånne veldig private detaljer skal i PM ja.. om hu ikke digger å legge ut sånnd a.. finnes de som liker det også.. wlan&95= Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 wb psilosajb! Du har vel brukt de 2 ukene til å sitte og/eller se mye på de fine møblene, da? Nja, jeg har brukt litt mer tid med Xbox'en enn jeg har pleid å gjøre.. spilt Kill.Switch og sett på alle de lamme feriefilmene jeg henter ned, men aldri får sett. Young guns, Legally blonde 2, Ninja Turtles og denslags (det er bare tilfeldig at feriefilmene heter det samme som virkelige filmer). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg