Ø.B. Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Har ikke batterier. Så morsomt, en på forumet så meg på Biltema i dag. Galskapen heter han visst... Sett meg noe mer i Oslo og eller? Kan ikke skjønne hva du så forrige gang Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 (endret) Jeg har nå jobbet i nesten 3 timer (inkludert forum-, mat- og dopauser) med en norskoppgave. som vi hadde 2 uker på å gjøre. Jeg begynner selvfølgelig kvelden før. Jeg så følgende forummedlemmer idag: MacManus, suzze, bakemesterharepus, prebba1, cyberho og play_man. edit: æsj, jeg pleier å være flink til å ikke dele ord. Endret 17. november 2004 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Jeg har nå jobbet i nesten 3 timer (inkludert forum-, mat- og dopauser) med en norsk oppgave. som vi hadde 2 uker på å gjøre. Jeg begynner selvfølgelig kvelden før. Jeg så følgende forummedlemmer idag:MacManus, suzze, bakemesterharepus, prebba1, cyberho og play_man. Hvorfor traff du så mange? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Jeg har nå jobbet i nesten 3 timer (inkludert forum-, mat- og dopauser) med en norsk oppgave. som vi hadde 2 uker på å gjøre. Jeg begynner selvfølgelig kvelden før. Jeg så følgende forummedlemmer idag:MacManus, suzze, bakemesterharepus, prebba1, cyberho og play_man. Du minner meg om meg selv. Og du delte "norskoppgave", ikke bra. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Han så dem, traff dem vel nødvendigvis ikke.. Bra det er andre som gjør alt siste kvelden også. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Han så dem, traff dem vel nødvendigvis ikke..Bra det er andre som gjør alt siste kvelden også. Ikke en innlevering siden... uhm alltid har blitt gjort før natta før her Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Han så dem, traff dem vel nødvendigvis ikke..Bra det er andre som gjør alt siste kvelden også. Joda, snakket med hele gjengen i fysikktimen. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Jeg gjør gjerne prosjekter vi har hatt noen uker på kvelden før, merkelig nok har jeg karret meg gjennom med greie karakterer. Men, jeg kryper til køys, kanskje bikkja vil flytte seg. Han har lagt seg over hele puta mi, dumme greier. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Jeg gjør gjerne prosjekter vi har hatt noen uker på kvelden før, merkelig nok har jeg karret meg gjennom med greie karakterer. Jeg "glemte" en stor oppgave som skulle leveres inn dagen før høstferien hjemme. Som vil si at jeg ikke hadde gjort den. Læreren sa at jeg kunne komme med oppgaven hjem til henne, og da skulle jeg få vurdering. Det gjorde jeg ikke. Jeg skrev oppgaven på siste kvelden i høstferien, skyldte på at vi reiste bort, og fikk 6! Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Ah. Hatt engelsk tentamen idag, gikk vel greit. Litt dårligere enn jeg trodde tror jeg, men satser på 5 Nå har jeg lest samfunnskunnskap i 5 timer, om politiske systemer osv, og er helt pumpet. Høre på litt musikk og så legge seg Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Joda, snakket med hele gjengen i fysikktimen. Du får få med deg resten av klassa innpå forumet og da vet du Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Nå må jeg i dusjen. Så skal jeg gjøre lekser (som skal være ferdige til i morgen). Så skal jeg sove. Kanskje jeg kommer meg i seng før klokka tre i natt, det har begynt å ta på litt å sove bare et par timer i døgnet. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Joda, snakket med hele gjengen i fysikktimen. Du får få med deg resten av klassa innpå forumet og da vet du Oja, forresten, Duen òg. Er mange forumgeeker i klassen! Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 (endret) Da legger jeg meg og Har bestemt meg for å ikke loke på forumet i morra. har en del lekser igjen Endret 17. november 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Da legger jeg meg og Har bestemt meg for å ikke loke på forumet i morra. har en del leker igjen aha? Og hva er det du skal leke? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 (endret) Da legger jeg meg og Har bestemt meg for å ikke loke på forumet i morra. har en del leker igjen aha? Og hva er det du skal leke? Jeg har en del leker igjen, som bror ikke har ødelagt *leke med små biler* Endret 17. november 2004 av Natrium Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Noen som vet om World of Warcraft serverne er oppe igjen eller? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 *host*gjett hvem som har bursdag idag*hark* Lenke til kommentar
robB Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 17 medlemmer feirer fødselsdag i dag Yngvejos(16), maurbiff(20), the_dOle(26), JSS(18), el-asso(97), Pomfri(19), DarkScorpion(18), PaRaLyZeD(17), are@tallak(32), Moltrez(18), Terje82(22), Scortech(30), Blood(17), jonathankrane(15), owen10(14), chod(15), gnab(20) Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 *host*gjett hvem som har bursdag idag*hark* Dette er et forum , ikke et sted for gjetteleker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg