Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har nå jobbet i nesten 3 timer (inkludert forum-, mat- og dopauser) med en norskoppgave. som vi hadde 2 uker på å gjøre. Jeg begynner selvfølgelig kvelden før. Jeg så følgende forummedlemmer idag:

MacManus, suzze, bakemesterharepus, prebba1, cyberho og play_man.

edit: æsj, jeg pleier å være flink til å ikke dele ord. :(

Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar
Jeg har nå jobbet i nesten 3 timer (inkludert forum-, mat- og dopauser) med en norsk oppgave. som vi hadde 2 uker på å gjøre. Jeg begynner selvfølgelig kvelden før. Jeg så følgende forummedlemmer idag:

Hvorfor traff du så mange?

Lenke til kommentar
Jeg har nå jobbet i nesten 3 timer (inkludert forum-, mat- og dopauser) med en norsk oppgave. som vi hadde 2 uker på å gjøre. Jeg begynner selvfølgelig kvelden før. Jeg så følgende forummedlemmer idag:

Du minner meg om meg selv.

Og du delte "norskoppgave", ikke bra.

Lenke til kommentar
Jeg gjør gjerne prosjekter vi har hatt noen uker på kvelden før, merkelig nok har jeg karret meg gjennom med greie karakterer. :D

Jeg "glemte" en stor oppgave som skulle leveres inn dagen før høstferien hjemme. Som vil si at jeg ikke hadde gjort den. Læreren sa at jeg kunne komme med oppgaven hjem til henne, og da skulle jeg få vurdering.

Det gjorde jeg ikke. Jeg skrev oppgaven på siste kvelden i høstferien, skyldte på at vi reiste bort, og fikk 6!

Lenke til kommentar
Da legger jeg meg og :sleep:

Har bestemt meg for å ikke loke på forumet i morra. har en del leker igjen :(

aha?

Og hva er det du skal leke?

:p

Jeg har en del leker igjen, som bror ikke har ødelagt :p

*leke med små biler*

:ermm:

Endret av Natrium
Lenke til kommentar

17 medlemmer feirer fødselsdag i dag

Yngvejos(16), maurbiff(20), the_dOle(26), JSS(18), el-asso(97), Pomfri(19), DarkScorpion(18), PaRaLyZeD(17), are@tallak(32), Moltrez(18), Terje82(22), Scortech(30), Blood(17), jonathankrane(15), owen10(14), chod(15), gnab(20)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...