Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Yahho! :w00t: Det snør her! Jeg har gledet meg til denne dagen siden sist påske! :wee: Håper bakkene åpner til helga. :dribble:

Yes jeg tippet riktig at det kom snø akkurat i dag også! Jeg fant nemlig ut på søndag til tirsdag at det snart kom til å snø. Og da tenkte jeg ikke på værmeldingen heller.

Lenke til kommentar

Nå er jeg møkklei kundeservicen til komplett.no (Effekt). Jeg hadde PCen på reprasjon fordi jeg rett og slett ikke fant ut hva det var selv. Det viste seg at den ene RAM-Brikken var ødelagt.

En uke senere får jeg PCen igjen, nå funker den. Det går noen uker før jeg finner ut at jeg trenger noen nye harddisker. Når de kommer og jeg oppner kassen får å sette de inn legger jeg merke til at jeg bare har èn RAM-Brikke! Effekt har da, isteden for å bytte ut brikken, bare fjernet den og sendt PCen tilbake.

Amatørmessig! Jeg ringer ditt i morgen og spør hva dette er for noe, antagelig får jeg en ny til sendt i posten, men alikevell.

Dette er foresten ikke første gang Effekt roter det til. Jeg har hatt Pcen inne på reprasjon 4 ganger. Hver eneste gang har de sendt den tilbake slik den kom mens de sier at "det ikke er noe feil". Jeg har brukt mellom 1-2 tusen av min egen lomme får å erstatte diverse ødelagte deler som de mente fungerte ypperlig.

Hver gang jeg har ringt inn får å klage/forklare problemet er det eneste svaret jeg får "last ned de nyeste driverene". Skulle nesten tro at man trengte litt kunnskap innen datamaskiner før du kan få jobb på ett slikt sted. Men neida, de bare lærer deg opp til å spørre om kunden har de nyeste driverene, så er den saken løst.

Rett og slett uakseptabelt! Jeg nekter herved å handle noe fra komplett.no hvis de ikke skifter kundeservicefirmaet sitt ut med ett som faktisk har greie på det de driver med!

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Kaos i Oslo nå pga snø. Bussen har stoppet å kjøre, og jeg måtte gå fra jobben og opp igjennom masse skog til å komme til nærmeste t-banestasjon. Sporveien burde vel ha forhåndssikret seg såpass... Grr. Måtte gå hjem i drithøy snø med 5 cm høye hæler og jævlig tynnkledd.

Er så forbanna at jeg kunne ha banket opp hvem som helst.

Lenke til kommentar
Kaos i Oslo nå pga snø. Bussen har stoppet å kjøre, og jeg måtte gå fra jobben og opp igjennom masse skog til å komme til nærmeste t-banestasjon. Sporveien burde vel ha forhåndssikret seg såpass... Grr. Måtte gå hjem i drithøy snø med 5 cm høye hæler og jævlig tynnkledd.

Dere Oslo-folk lager alltid på mye oppstyr pga litt nedbør... :hm:

Var kaos i Bergen også though, men bussene går i alle fall.

Lenke til kommentar

Dere vei den sangen "Fløy en liten blåfugl gjennom vindu, gjennom vindu, gjennom vindu..."

Men hva sier den egentlig videre? sier den:

"ko ko! ko ko! Kokokorokoko"

eller sier den

"ko ko! ko ko! korokkorokkoro"

Hadde en usaklig diskusjon med en på skolen, og vi var uenige såklart!

Noen som har hatt en oppvekst med mer barnesang og viser enn oss her som kan rettlede oss i jungelen? :hmm:

Lenke til kommentar

Skulle tro busselskapene forbereder seg litt bedre til sånt. Det var jo meldt snøvær ganske lenge også..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...