ahpadt Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Godnatt people of hw.no! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Hmm.. Jeg er pokker meg halvveis i hl2 allerede. Det er jo mye kortere en nummer 1. Jøss, da er jo jeg også halveis Snålt.... Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Morro å vente så lenge på et spill og bli ferdig de første dagene? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Let me take you back To the time when we were chasing all the girls Two maniacs Indulging in the pleasures of this world So much to see, so much to live for Questions to answer, places to go So much to be, so much to care for Deep down inside I think you know You are free...come back to me! Look ahead and see There are still so many borders we could cross Just you and me Making up for all the time that we have lost Ayreon - Day Seven: Hope. Tar kvelden snart. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Morro å vente så lenge på et spill og bli ferdig de første dagene? ehh, Nei? hadde håpet 2 uker med spilling jeg...regner med jeg er ferdig med det i morgen... Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Morro å vente så lenge på et spill og bli ferdig de første dagene? ehh, Nei? hadde håpet 2 uker med spilling jeg...regner med jeg er ferdig med det i morgen... Ugh, kjipt. Hvor lenge har det vært under utvikling nå, tre-fire år er det vel? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 noen som har Sony Cyber-shot DSC-P150? Er det bra? Fikk litt lyst på.. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Er hl2 kortere enn doom3? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Død over fuckings bionichles!! Arrrgh min søster og ungen overnatter her i noen dager siden de arbeides bigtime i huset hennes og da driver nevøen og bare maser om friggings bionichles hele tiden. Sitter og ser filmene omigjen flere ganger etter hverandre. *Legge seg tidlig idag og ta han med ut i en 2timer lang tur på fjellet slik at )(/&%¤ ungen er dau trøtt hjemme og lar meg være ifred* neida.....unger er så søte så..... Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 (endret) Ja da er jeg offisielt vrak. Altfor mange timer med HalfLife 2. Men spillet svarer til ALLE forventninger og vel så det. Men nå litt søvn. Nattingz for fa3n! Endret 17. november 2004 av SkyMarshall Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 GGGGGgggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnngggggggggggggg Vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaammmmmmmmmmmmmm!!!#"¤%#¤532 :w00t: Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 God morgen. Satan er hl2 kort?? Hm. Da må jeg ta det med ro og ikke spille så mye slik at jeg får nyte det ekstra lenge. Spille litt mer cs source elns i tillegg til hl2. Jaja. Når jeg går på skolen nå kommer jeg ikke hjem igjen før 15:30 O_o Hater møkka fitteskolen. Fikk nye bøker i går da så har hvertfall muligheten til å lære noe. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Fikk nye bøker i går da så har hvertfall muligheten til å lære noe. læ're noe...på skolen ..... NO WAY! Lenke til kommentar
Irons Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Gudd Morning! trøtt som attan Satt oppe alt for lenge i natt med HL2, som mange andre her, dæven døtte så fett det var!! Nei, nå må jeg gå og bøtte ned litt kaffe Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 (endret) God morgen ja. NÅ skal jeg på skolen, og har glemt å føre inn en innføring *kikke på klokken* EDit: jeg er også veldig trøtt Endret 17. november 2004 av TheMasteR Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Hey. Finner ikke engelsk klassen. Av en eller annen mystisk grunn er de ikke på rommet som står på timeplanen min. Da kan jeg sitter her i gange og surfe. Men faen, putty funker ikke Sysadmin har blokket for å kjøre programmer fra download dialogen WTF Jaja. Neon som vet om en web irc klient? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Kanskje de ser film eller noe? Det skjer alltid når jeg kommer for seint.. klassen sporløst forsvunnet. Så når jeg entrer auditoriet får jeg stygge blikk fra lærern, og folk blir irriterte over å bli forstyrret.. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Jeg er ei hore ... ei litta forbanna forumhore. *legge seg* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg