Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Let me take you back

To the time when we were chasing all the girls

Two maniacs

Indulging in the pleasures of this world

So much to see, so much to live for

Questions to answer, places to go

So much to be, so much to care for

Deep down inside I think you know

You are free...come back to me!

Look ahead and see

There are still so many borders we could cross

Just you and me

Making up for all the time that we have lost

:love:

Ayreon - Day Seven: Hope.

Tar kvelden snart. :)

Lenke til kommentar

Død over fuckings bionichles!! Arrrgh min søster og ungen overnatter her i noen dager siden de arbeides bigtime i huset hennes og da driver nevøen og bare maser om friggings bionichles hele tiden. Sitter og ser filmene omigjen flere ganger etter hverandre. :no:

*Legge seg tidlig idag og ta han med ut i en 2timer lang tur på fjellet slik at )(/&%¤ ungen er dau trøtt hjemme og lar meg være ifred*

neida.....unger er så søte så..... :love:

:ermm:

Lenke til kommentar

GGGGGgggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnngggggggggggggg Vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaammmmmmmmmmmmmm!!!#"¤%#¤532 :w00t::w00t:

Lenke til kommentar

God morgen. :D

Satan er hl2 kort??

Hm. Da må jeg ta det med ro og ikke spille så mye slik at jeg får nyte det ekstra lenge. Spille litt mer cs source elns i tillegg til hl2.

Jaja. Når jeg går på skolen nå kommer jeg ikke hjem igjen før 15:30 O_o

Hater møkka fitteskolen.

Fikk nye bøker i går da så har hvertfall muligheten til å lære noe.

Lenke til kommentar

Hey.

Finner ikke engelsk klassen. Av en eller annen mystisk grunn er de ikke på rommet som står på timeplanen min. Da kan jeg sitter her i gange og surfe. Men faen, putty funker ikke :( Sysadmin har blokket for å kjøre programmer fra download dialogen WTF

Jaja.

Neon som vet om en web irc klient?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...