Anette_ Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Joda, hu lærte meg det istad.. Så jeg blir garantert hjemme imorra. Men jeg MÅ på teorikurset som holdes i klasserommet mitt fem min etter at skolen slutter.. Også MÅ jeg på tentamen på torsdag.. Så da får jeg bli hjemme på fredag. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Har ikke mammaen din lært deg at når man først er syk så er det bedre å være hjemme en dag for mye enn en for lite? Jeg har slitt med å lære mamma det... Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Hehehe, det er bra noen passer på mødrene sine Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Jeg kan ikke spille det før på fredag.Har ikke DVD-ROM Må bare sitte å se på coveret framfor meg Hva med å laste ned spillet fra Steam? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Fordi Steam ikke funker atm.. :s Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Å, jeg så nettopp det vakreste jeg noengang har sett! Lenke til kommentar
robB Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) Jeg kan ikke spille det før på fredag.Har ikke DVD-ROM Må bare sitte å se på coveret framfor meg Hva med å laste ned spillet fra Steam? Koster ikke det penger da? edit: hater faktisk steam jeg Endret 16. november 2004 av robB Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Hva er det egentlig folk ikke liker med Steam? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) Koster ikke det penger da? Jo, og det er der butikkene er overlegne, der er jo spillet gratis! EDIT: Hvis du løper fort nok, uansett... Endret 16. november 2004 av nerdVANNA Lenke til kommentar
Gjest Slettet+98712387 Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 edit: hater faktisk steam jeg jeg lever et flott liv uten steam, ser ikkje poenget i å bruke det til aktivering av hl2 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Hei, tøser! *blunke til sluffy* Idag har jeg sovet tre timer, det var cirka to timer mer enn jeg egentlig skulle. Jeg skjønte absolutt ingenting når pappa lukket opp døra og spurte om jeg hadde planer om å stå opp, hva faen var vitsen med å vekke meg midt på natta liksom! Ellers har jeg bare fire *ahh* timer i morgen, det er deilig. Lenke til kommentar
robB Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Hva er det egentlig folk ikke liker med Steam? At man er nøtt til å registrere seg der for å spille og masse vas. Hvorfor ikke bare installere half life2 og så spille? Mye lettere hadde det vert. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) Hatt en super dag med kjæresten i dag. Vi var til og med så søte sammen at en dame på t-banen spurte om hvor mange ÅR vi har vært sammen. Mens vi var i byen, møtte vi tilfeldig på eksen min som jeg ikke har sett på syv måneder (han bor i Bærum), men han tok det fint, de hilste og greier. Var skikkelig redd for at kjæresten min skulle klikke helt som han pleier og få sånn sjalukick. Istedenfor sa han bare: "Var du sammen med den sossen der?" Flinke gutten min. Endret 16. november 2004 av AnAnAs Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Hva er det egentlig folk ikke liker med Steam? At man er nøtt til å registrere seg der for å spille og masse vas. Hvorfor ikke bare installere half life2 og så spille? Mye lettere hadde det vert. Uff, 200 tastetrykk. Hadde jeg vært deg hadde jeg boikottet steam! Hva med å sultestreike? Kanskje det får Valve til å innse noe? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 /me har for dårlig hw til å gidde å følge med på de nye spillene. Anyways litt skryte bilde: Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) I morgen kommer høyttalerene til pappa! Og det er ganske grei timing, for jeg har en heldagsprøve i engelsk i morgen også, og det liker jeg ikke noe særlig. Men så kommer jeg hjem og kan leke med høyttalerene! Endret 16. november 2004 av nerdVANNA Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) Så det går bedre mellom dere nå Thea? Så bra da! Og x-en min gir seg aldri : Jostein™ sier:haaae Anette *Sjuk* sier: Hadetbraaa!! Jostein™ sier: ...ikke glad i meg? Anette *Sjuk* sier: KJEMPE glad i deg Jostein™ sier: åja! og jeg elsker deg da hadet Endret 16. november 2004 av Anette_ Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 når jeg ser ting som dette blir jeg skikkelig forbanna! -ukens tilbud på netshop: 6800gt med doom3 og nec 1760nx Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Si han må få seg et liv anette Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Det samme syns jeg om S700i. Men "telefon" istedenfor "spill", selvfølgelig. Jepp. Rett og slett en vanvittig oppskrytt telefon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg