Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Helt til då trykker på en knapp og så slokner alt...

En kamerat har slik at hvergang han slår over på fjernlys så kutter cd-spilleren i 2 sekunder.

I know.. Men det er ikke min bil. :D Det at CD kutter når han slår på ekstralys(?) er ikke helt unormalt. Han har sannsynligvis litt for lite stømkapasitet. Trenger ikke være noen direkte feil.

Lenke til kommentar

'cause i'm heeeere....

Vet ikke om jeg gidder å gjøre noe ikveld.. :O

KAnskje bare sitte å dasse med tapes.. Men vis resten av folka vil noe så drar jeg med de ut ja ;)

Vi veksler mellom overdrevet snowboard sug (sug som i at vi har siiiinnsykt lyst, NÅ), og overdrevent skate sug, alt ettersom hvilken av delene vi ser på.. Selvfølgelig kan vi ikke gjøre noen av delene :grumpy:

Lenke til kommentar

Til dere skate d00ds: Skater dere Ramp eller Street? Eller skaterer dere kanskje begge deler? jeg syns Street er tøffest men...

Og wabby, vi VIL IKKE SE DEG HER FØR KLOKKA 22:22 altså, du skal drikke deg FULL! Du har jobba i hele år, du fortjener en skikklig fyllekule :p

Lenke til kommentar
Til dere skate d00ds: Skater dere Ramp eller Street? Eller skaterer dere kanskje begge deler? jeg syns Street er tøffest men...

Og wabby, vi VIL IKKE SE DEG HER FØR KLOKKA 22:22 altså, du skal drikke deg FULL! Du har jobba i hele år, du fortjener en skikklig fyllekule :p

Er ikke du teh skate-hater? ;) Gjetter på at det var sarkasme da? :mrgreen:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...