Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå har jeg gjort noe nytt ut av en kjedelig t-skjorte. Har klipt den opp og puttet på binderser med juleperler :) Really k00L asså :):)

:p

Noen som vet hvor jeg kan kjøpe "blanke" t-skjorter? Skulle gjerne hatt ett på til å skrible på :)

"I'm with stupid

<--------------" Er jo sjefskongelainen :love:

Lenke til kommentar
Nå har jeg gjort noe nytt ut av en kjedelig t-skjorte. Har klipt den opp og puttet på binderser med juleperler :) Really k00L asså :):)

Juleperler, juletre, julesko, julebukse, julegaver, julemat, julenisse, julehus, julekaker, julemat, julesnop, julestress, julemas, julebil, julekjeks, juleribbe, julepapir, julegenser?

Lenke til kommentar
Nå har jeg gjort noe nytt ut av en kjedelig t-skjorte. Har klipt den opp og puttet på binderser med juleperler  :) Really k00L asså  :)  :)

Juleperler, juletre, julesko, julebukse, julegaver, julemat, julenisse, julehus, julekaker, julemat, julesnop, julestress, julemas, julebil, julekjeks, juleribbe, julepapir, julegenser?

Du glemte det viktigste, nemlig julestress. :shrug:

oooh, der var julemas, ME SO SOLLY!

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar
Nå har jeg gjort noe nytt ut av en kjedelig t-skjorte. Har klipt den opp og puttet på binderser med juleperler  :) Really k00L asså  :)  :)

Julestress=julemas.

Lenke til kommentar

Ingenting slår julekalender da! :dontgetit:

Med sokker i! :w00t:

EDIT: Nå står jo faktisk både julestress og julemas der, jeg som trenger briller?

Endret av Carl M
Lenke til kommentar

Dali concept spiller bra ja.

Selv lurer jeg litt på en NAD C372 og Dali 5005.. skulle gi greit med lyd, det...

oh, endelig en lang trøstesamtale på msn ferdig.. slit å trøste jenter med kjærlighetssorg.. er sliten etter trening også, så jeg køyer tidlig i kveld..

GOD NATT!!

edit: leif banka på..

Endret av SupremeX
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...