Goophy Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 JEG HATER HATER HATER WINDOWS! Stfu og legg inn linux, noob... Beklager, måtte bare... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 -dagen før naturium har bursdag weee.. Sorry gutt, du er født en dag får tilig Anyways. Fy FADER å jeg ble urolg.. skulle starte pcen. Den ula som pokker Dagen før HL2. Kan tru jeg ble nærvøs :s Men nå er det fixed Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 JEG HATER HATER HATER WINDOWS! Stfu og legg inn linux, noob... Beklager, måtte bare... Kan jeg spille på linux da? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Cedega... Jeg spile NFSU2 på Linux. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Cedega...Jeg spile NFSU2 på Linux. Gjørru? Cedega? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 (endret) Nå har jeg gjort noe nytt ut av en kjedelig t-skjorte. Har klipt den opp og puttet på binderser med juleperler Really k00L asså Endret 15. november 2004 av AnAnAs Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Nå har jeg gjort noe nytt ut av en kjedelig t-skjorte. Har klipt den opp og puttet på binderser med juleperler Really k00L asså Bilde..!?! Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Nå har jeg gjort noe nytt ut av en kjedelig t-skjorte. Har klipt den opp og puttet på binderser med juleperler Really k00L asså Noen som vet hvor jeg kan kjøpe "blanke" t-skjorter? Skulle gjerne hatt ett på til å skrible på "I'm with stupid <--------------" Er jo sjefskongelainen Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Nå har jeg gjort noe nytt ut av en kjedelig t-skjorte. Har klipt den opp og puttet på binderser med juleperler Really k00L asså Juleperler, juletre, julesko, julebukse, julegaver, julemat, julenisse, julehus, julekaker, julemat, julesnop, julestress, julemas, julebil, julekjeks, juleribbe, julepapir, julegenser? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 (endret) Nå har jeg gjort noe nytt ut av en kjedelig t-skjorte. Har klipt den opp og puttet på binderser med juleperler Really k00L asså Juleperler, juletre, julesko, julebukse, julegaver, julemat, julenisse, julehus, julekaker, julemat, julesnop, julestress, julemas, julebil, julekjeks, juleribbe, julepapir, julegenser? Du glemte det viktigste, nemlig julestress. oooh, der var julemas, ME SO SOLLY! Endret 15. november 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Nå har jeg gjort noe nytt ut av en kjedelig t-skjorte. Har klipt den opp og puttet på binderser med juleperler Really k00L asså Juleperler, juletre, julesko, julebukse, julegaver, julemat, julenisse, julehus, julekaker, julemat, julesnop, julestress, julemas, julebil, julekjeks, juleribbe, julepapir, julegenser? Du glemte det viktigste, nemlig julestress. Julestress=julemas. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 (endret) Nå har jeg gjort noe nytt ut av en kjedelig t-skjorte. Har klipt den opp og puttet på binderser med juleperler Really k00L asså Juleperler, juletre, julesko, julebukse, julegaver, julemat, julenisse, julehus, julekaker, julemat, julesnop, julestress, julemas, julebil, julekjeks, juleribbe, julepapir, julegenser? Du glemte det viktigste, nemlig julestress. Ingenting slår julekalender da! Med sokker i! EDIT: Nå står jo faktisk både julestress og julemas der, jeg som trenger briller? Endret 15. november 2004 av Carl M Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Har ikke batteri i camet, men kan fyre det opp i morra. Dere kommer til å bli så stolt over kreative mæj. Nå skal jeg slurpe i meg te og sooove. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 LINK Virker kanskje perverst men akkurat nå kunne jeg tenke meg 2 kjærster. kamerat av meg har kjøpt seg de, tror de låter ok. De rakk meg ihvertfall til halsen. Gudbedre, snakk om store stygge høytalere.. Skal du spille høyt eller fint? Der har du pene høytalere, linky. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 (endret) Dali concept spiller bra ja. Selv lurer jeg litt på en NAD C372 og Dali 5005.. skulle gi greit med lyd, det... oh, endelig en lang trøstesamtale på msn ferdig.. slit å trøste jenter med kjærlighetssorg.. er sliten etter trening også, så jeg køyer tidlig i kveld.. GOD NATT!! edit: leif banka på.. Endret 15. november 2004 av SupremeX Lenke til kommentar
robB Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Er du hwknut 1 år gammel? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Nå har jeg bestillt sånn i julegave til megselv i tilleg til mini iPod *glede seg til jul* Natta folkens! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Æææææ, trådløst! *løpe og gjemme seg* Vi får trådløs ruter imorgen, gruer meg fælt, strålingen kommer til å drepe meg. Ja, jeg er trøtt. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Nå har jeg bestillt sånn i julegave til megselv i tilleg til mini iPod *glede seg til jul* Natta folkens! Jeg vil ha diNovo 2.0 jeg, men har jeg penger? NEI! Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Nå skal jeg legge meg, og drømme om Half Life 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg